Trim tråd for gravide.

Er som nevnt på Rhodos denne uka, og har hatt masse energi og fått trent masse. Har jogget om morgenen og deretter hatt soloppgangs-yoga. Etter frokost har jeg stort sett hatt en styrketime, før vi har slappa av litt på stranda og ved bassenget. På ettermiddagen har jeg gjort vannaerobic og solnedgangsyoga. All treningen har foregått utendørs med utsikt utover sjøen, og det har vært en herlig vind hele tiden, så jeg har ikke blitt for varm. Kjenner at det har vært deilig å ikke trenge å stresse med jobb, skole, møter osv, og bare kose meg med trening og god mat. Skulle gjerne vært her en uke til, men reiser dessverre hjem på søndag :-(
 
Har vært ute og gått en times tid i dag og det var balsam for sjela! Energien er så lav for tiden at det meste er et ork, men jeg kjenner at det hjelper godt på psyken å komme seg ut en liten tur.
 
Er som nevnt på Rhodos denne uka, og har hatt masse energi og fått trent masse. Har jogget om morgenen og deretter hatt soloppgangs-yoga. Etter frokost har jeg stort sett hatt en styrketime, før vi har slappa av litt på stranda og ved bassenget. På ettermiddagen har jeg gjort vannaerobic og solnedgangsyoga. All treningen har foregått utendørs med utsikt utover sjøen, og det har vært en herlig vind hele tiden, så jeg har ikke blitt for varm. Kjenner at det har vært deilig å ikke trenge å stresse med jobb, skole, møter osv, og bare kose meg med trening og god mat. Skulle gjerne vært her en uke til, men reiser dessverre hjem på søndag :-(

Det hørtes bare fantastisk deilig ut! Her bøtter det ned i dag....blir ikke noe regnyoga:p Men har gått på stepmaskinen, så da er jeg fornøyd :)
God ferie videre de siste dagene :)
 
Noen som fremdeles trener? Jeg har gått litt i det siste.....i dag 5 timer!! På kjøpesenter :p Ellers er det stepmaskin det går i :)

Ja jeg prøver å få trent to dager i uka og to litt lengre turer i uka. Men merker det begynner å bli tyngre... nå gjelder det bare å holde seg i bevegelse tenker jeg:) 5 timers kjøpesenter gåing står du i respekt for! ;-) lite som er mer utmattende en det!!
 
Ja jeg prøver å få trent to dager i uka og to litt lengre turer i uka. Men merker det begynner å bli tyngre... nå gjelder det bare å holde seg i bevegelse tenker jeg:) 5 timers kjøpesenter gåing står du i respekt for! ;-) lite som er mer utmattende en det!!

Alt for å tilfredstille en 9åring som har vanskeligheter med å bestemme seg.....og når hun endelig kom i drivet,så kunne jeg ikke stoppe henne :) (fikk gavekort og penger til jul)

Jeg tar husarbeid som trening også nå....vasket huset lille julaften,og var helt svett etterpå :p må si jeg ser fram til å ha kroppen min for meg selv snart :)

Så flink du er da!! :)
 
Lite trening her i gården. Kan ikke gå noe særlig pga bekken, men Burde ha svømt... Litt halsbrannproblemer når jeg svømmer, men burde nok klart å fått d til..burdeburde [emoji12]
 
Går fortsatt i svømming 2-5 ganger i uka, alt etter hva tida og kroppen vil. Gleder meg sååå til å ut å gå i skog og mark igjen, men det vil ikke bekkenet for tida [emoji29]
 
Klarer ikke å jogge eller gå langt, pga bekkenløsning. Men trener gravidyoga én gang i uka og styrketrening 2-3 ganger i uka. Prøver også å få til litt spinning, men har droppet å være med på spinningtimer fordi jeg fikk blodtrykksfall sist jeg var med på spinning. Tok nok i litt for hardt og holdt på for lenge. Nå spinner jeg på egen hånd i ca 30 min uten å pushe meg altfor hardt. Jeg er 34+6.
 
Back
Topp