Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikser med det sammeTrening er superviktig! Så kjør på [emoji16]
Kanskje jeg skal legge denne i våre viktigste tråder? Hva mener dere?
Jeg har lyst å ta helt av på trening, men har ikke energi til det og er redd for å begynde å gå ned i vekt igjen, det skal man visst ikke gjøre som gravid? Hva gjør dere om dere merker dere går ned i vekt? Er bare 5+5 så vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta annet enn å ikke overanstrenge meg
Har blitt noen turer i skog og mark med ungene, men formen er der at jeg ikke klarer mer enn det
Er liksom så uggen, så er redd for å spy for må trene på ettermiddag/kveld hvis jeg skal få det til og det er da kvalmen er værst. Men har hatt 4 fjellturer siden positiv test jeg pesa og svetta godt opp det bratte, men så godt etterpåSåpass! Tror jeg hadde klart en ganske intensiv økt men er så trøtt at det frister ikke. Sykkel er også deilig ute i dette været, elsykkel, vel og merke...
Er liksom så uggen, så er redd for å spy for må trene på ettermiddag/kveld hvis jeg skal få det til og det er da kvalmen er værst. Men har hatt 4 fjellturer siden positiv test jeg pesa og svetta godt opp det bratte, men så godt etterpå
Ja, samme fjellet nå og for 2 måneder siden og denne gangen var det pusten som var værst og ikke tyngden for føttene.Kjenner du at du blir raskere tungpusta? Jeg kjenner det, pluss lavere bt allerede.
Hvor hardt kan man trene?