Treningstråden

Har vært ute og lekt i snøen med gulla i 2 timer, det får telle som trening i dag[emoji28]

Tja, har gått på do. Teller det? :knegg:

Jeg sliter med dette påtvungne sengeleiet altså. :sorry:

Jeg hadde så store ambisjoner om at jeg ville trene i svangerskapet. Men jeg var så kvalm fra uke 5 da jeg fant det ut, og helt fram til uke 12. Dro på trening en gang da kvalmen begynte og gi seg. Men så ble jeg syk og forkjøla, og har vært det i 2-3 uker nå :( Håper formen blir bedre snart, så jeg kanskje kan få trent litt :) tørr ikke og risikere og trene nå, da det bryter ned immunforsvaret. Går tur av og til. Uke 15+6 nå.

Tenke vi kunne ha en tråd der vi fortalte om de dagene vi har trent/ vært i aktivitet. Det anbefales jo å være i aktivitet, også i svangerskapet.

Går på tur hver dag med hunden. Og går trapper på jobb hele dagen. Kvalme og trøtthet setter stopper for ytterligere trening.

Skule trene mykje men har slitt med kvalme. Men nå er eg i gang igjen. Går mest i styrke. Prøver å variere på mitt program og med styrketimer for variasjonen sin del.

Trener vanligvis styrke flere dager i uken men kvalmen har satt en stopper.. men har hund så går 40 min tur hver dag :-) Ønsker å prøve svømming eller yoga hvis formen kommer seg. Er livredd for å være i dårlig form til fødsel!

Trener vanligvis styrke flere dager i uken men kvalmen har satt en stopper.. men har hund så går 40 min tur hver dag :) Ønsker å prøve svømming eller yoga hvis formen kommer seg. Er livredd for å være i dårlig form til fødsel!

Jeg er og redd for det! Var i kjempegod form sist svangerskap, og tror det var en av årsakene til at jeg kom meg raskt i form igjen etter KS. Så sa til jordmor på forrige kontroll at jeg var litt lei meg fordi kvalmen hadde satt en stopper for det i 1.trimester. Har kommet i gang igjen nå da.. Men det er uansett kjempebra at du går tur 40 min hver dag:)

Prøver å få til 2 økter i uka. Trener det samme som tidligere, liker best treningstimer. Men formen er jo veldig varierende fra dag til dag, og vanskelig å orke trening etter en dag på jobb og alt som hører med når man har 2 barn hjemme også! Men kom meg på en Tabata time i dag, gjorde godt for kropp og sjel :)

30 minutter gange i raskt tempo med ei venninne:) Eneste jeg har bevegd meg i dag

Så flinke dere er! **misunnelig** jeg har så lange dager på jobb pga pendling (3t totalt med tog), så er helt utslitt når jeg kommer hjem og derav LITE overskudd til å dra på gymmet... Burde absolutt prioritert å trødd meg ut døra, for dette er ikke bra for kroppen! Er fra før graviditeten veldig vant med å være mye aktiv, så denne utmattetheten «tar livet» av meg:b

Styrketrening hjemme på onsdag og skitur i går. Så utrolig deilig at forkjølelsen og hosten begynner å slippe!

Endelig er energien tilbake, og jeg prøvde meg derfor på BodyPump på tirsdag. Ikke trent styrke på 5 måneder. Resultat: Klarer ikke å gå, er så støl :dead: :laughing002 :laughing005

Jeg har vært i svømmehallen, å svømt litt. Ikke langt, anbefales

Kondisjon og styrke, kjennes godt i kroppen etterpå og får ikke noe mer vondt i bekkene enn hva jeg allerede har.

Back
Topp