Treningstråden

Blir som regel 2 økter i uka. Trening syns jeg hjelper på kroppen, ikke blitt noe mer plaget av det. Trener timer på treningssenter

Gått tur i dag, måtte sove 3 timer etterpå. Hvordan går deres trening?

1,5 mil skitur både tirsdag og onsdag. Idag blir det nok en rusletur på beina.

Fra å kunne trene 2 ganger i uka er det nå nesten helt umulig! Får stikkinger som er ordentlig ubehagelige, de kommer sånn helt plutselig når jeg går. Jordmor mente det livmorbåndene som strekkes, ikke noe farlig, men vondt. Så nå holder jeg meg til det jeg orker av bevegelse i huset og følge opp de 2 guttene pluss mann her hjemme!

Var veldig aktiv før svangerskapet, men med en svært krevende jobbsituasjon (jobben i seg selv og lang pendlerveg) ble det ikke gjennomførbart når jeg hver dag følte meg som når jeg var på toppen av Killimanjaro[emoji12] ...når jeg ble sykmeldt tenkte jeg å starte på om energien kom tilbake, men fysio frarådet det. Derav har det blitt et par runder på spinning, noen gåturer, skiturer og nå drister vi oss til noen KORTE sykkelturer. Det er tungt(både pga pust/vekt og magen som er midt i «veien»), men deilig[emoji51] Gir god mestringsfølelse[emoji108]

Har valgt å gå fra 4 til 2 treningsøkter i uken fra uke 35. Kjenner at det holder for kroppen de siste få ukene! Husarbeid, lek med lillegull, gåturer og shopping kommer jo i tillegg til treningen og kan jo regnes som cardio:-D

Meldte meg på mammayoga for et par uker siden. Hadde aldri vært på yoga før, og er IKKE god på pusting og avslapning, så tenkte det var greit å lære seg noen pusteteknikker. Vil ikke akkurat kalle det trening, men...

Åj, psykisk knekk å prøve å trene. Ville gråte. Har svømt 250 meter

Dårlig med trening.. har stort sett gått tur 2-3 ganger i uka men er nesten alene hjemme hver kveld så blir lite mulighet til det.. tenker nytte på de siste permisjonsuken!!

Fra å kunne trene 2 ganger i uka er det nå nesten helt umulig! Får stikkinger som er ordentlig ubehagelige, de kommer sånn helt plutselig når jeg går. Jordmor mente det livmorbåndene som strekkes, ikke noe farlig, men vondt. Så nå holder jeg meg til det jeg orker av bevegelse i huset og følge opp de 2 guttene pluss mann her hjemme!

De siste dagene har jeg fått skikkelig stikninger rett under høyre ribbein... Er det der oppe du også har vondt? Kanskje det er det samme jeg har da :)

De siste dagene har jeg fått skikkelig stikninger rett under høyre ribbein... Er det der oppe du også har vondt? Kanskje det er det samme jeg har da :)
Nei, det er der nede jeg får det. Men ikke noe godt å ha vondt under ribbeina, får du kun vondt når du er i bevegelse?

Nei, det er der nede jeg får det. Men ikke noe godt å ha vondt under ribbeina, får du kun vondt når du er i bevegelse?

Ah, okay. Ja, jeg får det kun når jeg er i bevegelse. Jeg lurer på om det kan være av at magemusklene deler seg, og når jeg da bruker dem så gir det meg en stikkende smerte... Aner egentlig ikke jeg, skal høre med jm min om to uker :)

Ah, okay. Ja, jeg får det kun når jeg er i bevegelse. Jeg lurer på om det kan være av at magemusklene deler seg, og når jeg da bruker dem så gir det meg en stikkende smerte... Aner egentlig ikke jeg, skal høre med jm min om to uker :)
Lurt å høre med jordmor. Er så mye forskjellig det kan være! Håper det bllir bedre, er kjedelig når man må begrense aktiviteten fordi man får en smerte, men ellers føler seg bra.

Føler jeg trener både dag og natt, bor på gård og alltid noe å gjøre:p skrittelleren viser over 18000 steg i dag, så ei god økt det. Kjenner vel dagens arbeid i armene i morra:rolleyes:

Back
Topp