Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har peiling på om vi skal unngå situps og andre mageøvelser i 2.trimester?
Fra å kunne trene 2 ganger i uka er det nå nesten helt umulig! Får stikkinger som er ordentlig ubehagelige, de kommer sånn helt plutselig når jeg går. Jordmor mente det livmorbåndene som strekkes, ikke noe farlig, men vondt. Så nå holder jeg meg til det jeg orker av bevegelse i huset og følge opp de 2 guttene pluss mann her hjemme!
Nei, det er der nede jeg får det. Men ikke noe godt å ha vondt under ribbeina, får du kun vondt når du er i bevegelse?De siste dagene har jeg fått skikkelig stikninger rett under høyre ribbein... Er det der oppe du også har vondt? Kanskje det er det samme jeg har da
Nei, det er der nede jeg får det. Men ikke noe godt å ha vondt under ribbeina, får du kun vondt når du er i bevegelse?
Lurt å høre med jordmor. Er så mye forskjellig det kan være! Håper det bllir bedre, er kjedelig når man må begrense aktiviteten fordi man får en smerte, men ellers føler seg bra.Ah, okay. Ja, jeg får det kun når jeg er i bevegelse. Jeg lurer på om det kan være av at magemusklene deler seg, og når jeg da bruker dem så gir det meg en stikkende smerte... Aner egentlig ikke jeg, skal høre med jm min om to uker