Treningstråden

Løp 6 km på lørdag, deilig å kunne løpe ute på bar asfalt igjen! Så stor forskjell fra å løpe på mølla... I dag blir det styrketrening:)
 
Jeg bruker å trene styrke 4 ganger i uken åtenker å prøve å gjøre det fram til lille nurke ska ut :) Må ha en ufrivillig pause akkurat no da pga svangerskapskvalme, men satser på å komme meg raskt tilbake på treningsenteret. :D
 
Takk for svar :) vet du om man kan trene knebøy i 2. trimester?
Beskjeden jeg fikk var at det kan man, men at det ikke er tiden for nye rekorder! Men hvis det er snakk om gruppetimer så er det jo ikke tunge vekter der uansett. Det betyr også noe hva kroppen er vant med fra før. Hvis du skal trene med frivekter på egen hånd ville jeg iallfall ikke løfta noe tyngre enn du har gjort før og ev gått ned på kg og heller tatt flere rep. Det er min plan iallfall!
 
Jeg droppa knebøy i går, var helt utslitt når kom meg på trening, tårene begynte å trille og greier! Så trente bare overkropp, og har begynt å trene opp korsryggen - tror jeg trenger det før jeg begynner å bli større!
 
Kort liten styrkeøkt på stuegulvet i dag. Litt er bedre enn ingenting!:)
 
Idag har jeg hatt første tur på treningssenteret på ca 1 mnd. Trente spinning, og deretter litt styrke (mest ryggøvelser) ;-) Føltes godt å bruke kroppen igjen :)
 
For en inspirerende tråd! Er litt for flink til å legge meg rett på sofaen etter jobb....:rolleyes:
Er ikke særlig kvalm heller, så nå skal jeg jammen prøve å komme igang!
Dere er flinke, jenter!
 
Så mange flinke folk!!

Jeg skal prøve og ikke bli liggede for mye på sofaen også;)
Tenker å svømme 2 ganger i uken (har gått på crowle-kurs nylig, og det er skikkelig gøy), også gjøre noen yogaøkter på kveldene. Sliter litt med en hofte som låser seg, så må prøve å passe litt på og ikke bli for stiv;) fant et program med yoga for gravide, og der er det mange gode styrkeøvelser for bekkenet:):)
 
Så mange flinke folk!!

Jeg skal prøve og ikke bli liggede for mye på sofaen også;)
Tenker å svømme 2 ganger i uken (har gått på crowle-kurs nylig, og det er skikkelig gøy), også gjøre noen yogaøkter på kveldene. Sliter litt med en hofte som låser seg, så må prøve å passe litt på og ikke bli for stiv;) fant et program med yoga for gravide, og der er det mange gode styrkeøvelser for bekkenet:):)

Det hørtes kjekt ut! Hvor fant du programmet med yogaøvelser? :)
 
For de som er medlem i sats elixia så finnes det gravid yoga på online-treningen deres også;)
 
Går turer med mini i vogna, ellers blir det lite trening for tiden :( Var mye flinkere til å holde meg i aktivitet i første svangerskapet. Må bare bli flinkere :)
 
Så flinke dere er, jenter! Håper formen stiger nå sånn at trening blir mulig uten å kaste opp etter hver meter man løper eller hver vekt man løfter. Går derimot turer hver dag og håper kondisen ikke forsvinner helt :p :)
 
Her må jeg henge meg på! Er vanligvis flink til å trene, og jeg elsker det! Men hver gang jeg er gravid, blir treninga lagt på hylla:dead:kanskje denne tråden er motivasjonen jeg trenger for å komme meg ut å jogge!:)
 
Back
Topp