Treningstråden

Takker!
Håper på bedre vær i år enn i fjor, da holdt jeg på å fryse ihjel etter over 2 timer i løypa i regn og vind..

Kos deg på trening i dag! Jeg har treningsfri i dag og i morgen ^^,
Ja, det skjønner jeg da! Ble litt kvalm på trening i dag, usikker på om det er symptomene som begynner å melde seg eller om jeg trente litt hardt/har spist litt lite, spent på å se om kvalmen fortsetter eller om det bare var treninga!
 
Ja, det skjønner jeg da! Ble litt kvalm på trening i dag, usikker på om det er symptomene som begynner å melde seg eller om jeg trente litt hardt/har spist litt lite, spent på å se om kvalmen fortsetter eller om det bare var treninga!
Krysser fingrene for at du bare ga alt!
Jeg kjente også litt kvalme i går på begynnelsen av økten, håper egentlig bare det er hodet mitt som innbiller seg ting.. =P

Hoppet på spinningsykkelen og syklet 45 min i kveld - Føler jeg bobler over av energi om dagen..
 
Krysser fingrene for at du bare ga alt!
Jeg kjente også litt kvalme i går på begynnelsen av økten, håper egentlig bare det er hodet mitt som innbiller seg ting.. =P

Hoppet på spinningsykkelen og syklet 45 min i kveld - Føler jeg bobler over av energi om dagen..
Bra, det er en deilig følelse, jakter på den!!
 
Noen som har trent i dag da? Trent styrke i dag også, i morgen blir det avslapping!!
 
Har vært mye kvalm nå i snart 5 uker og ikke orket noe. Blitt sykt lat, dårlig kondis og lagt på meg altfor mye.. ikke veid meg, men.. er 11 uker på vei. Kvalmen har gitt seg så må komme meg ut å gå litt før jeg skal komme meg på spenst igjen :)
 
Har vært mye kvalm nå i snart 5 uker og ikke orket noe. Blitt sykt lat, dårlig kondis og lagt på meg altfor mye.. ikke veid meg, men.. er 11 uker på vei. Kvalmen har gitt seg så må komme meg ut å gå litt før jeg skal komme meg på spenst igjen :)

Husk at alt er bedre enn ingenting, om du bare orker å gå en liten tur, så er det det du gjør :)
 
Husk, det verste er dørstokkmila! Bare å skifte til treningstøy så er mye gjort! Da er det liksom litt kjip å skifte tilbake til kosebuksa uten at man føler at man har fortjent det! :)
 
Første treningsøkt i går etter at jeg har vært syk lenge. En rolig tur på mølle. Deilig å få til litt mere enn å gå igjen selv om det ikke var så mye mer enn gangfart!:p
 
Første treningsøkt i går etter at jeg har vært syk lenge. En rolig tur på mølle. Deilig å få til litt mere enn å gå igjen selv om det ikke var så mye mer enn gangfart!:p

Det er jo kjempebra!! Ingenting som er tyngre enn å komme igang igjen! Godt jobba :D Hadde tenkt meg på styrketrening i dag, men etter at arbeidsdagen ble mye lenger enn forventet og jeg straks skal ut og møte noen venner så får jeg ta det igjen i helga! Orker ikke stresse mer i dag! God helg alle! :D
 
Da har jeg vært ute å trimmet litt :) etter en uke på ferie etterfulgt av en uke sykdom var det godt å bevege seg igjen! Gikk først en liten tur, etterfulgt av improvisert styrke på lekeplassen her - resultatet er en god følelse blandet med litt kvalme (håper kvalmen skyldes graviditeten :p )
 
Da har jeg vært ute å trimmet litt :) etter en uke på ferie etterfulgt av en uke sykdom var det godt å bevege seg igjen! Gikk først en liten tur, etterfulgt av improvisert styrke på lekeplassen her - resultatet er en god følelse blandet med litt kvalme (håper kvalmen skyldes graviditeten :p )
Heia deg! Jeg trente styrke i går, vurderte en joggetur i dag, mn tror det blir en tur på kino i stedet! Kosesøndag her altså! Fin-fin søndag til alle!
 
Heia deg! Jeg trente styrke i går, vurderte en joggetur i dag, mn tror det blir en tur på kino i stedet! Kosesøndag her altså! Fin-fin søndag til alle!

Jeg skal på kino i dag :) Sats i morgen tidlig!! Ha en flott søndag! :)
 
Har ihvertfall gått meg en tur i skogen idag ;) med litt sykdom og kvalme ble jeg helt svett! Haha!
 
Mandagens styrkeøkt ble:

Knebøy 5x5
Reverse pull-ups 3x max
Strakmark 3x12
Push-ups 3x15
Rygghev 2x12

En kort økt, men jeg var så kvalm at jeg synes dette var bra etter forholdene :) Det er sol i Bergen i dag, så kanskje jeg kommer meg ut å beveger meg litt senere!
 
Sitter og prøver å overtale meg selv til å gå på trening...! Mn er så trøtt og lei i dag... Skikkelig blåmandag. Mest lyst å legge meg under pleddet på sofaen!!
 
Sitter og prøver å overtale meg selv til å gå på trening...! Mn er så trøtt og lei i dag... Skikkelig blåmandag. Mest lyst å legge meg under pleddet på sofaen!!

Gå på trening, kjør ett sett bare ;)

Så orker du sikkert litt mer når du først er der :p

Jeg heier på deg!!
 
Back
Topp