Treningstråd

Ukas 3. økt gjennomført i dag. Det føltes ikke godt denne gangen. Klarte såvidt å komme gjennom 20 min på ellipsen med lav intensitet.:dead: Mulig det blir noen rolige uker, fremover. Sov hele 3 timer etterpå. :wideyed:

Yoga høres dog lurt ut. :) Har dere tilbud der dere bor, eller bruker dere youtube e.l.?

Ukas 3. økt gjennomført i dag. Det føltes ikke godt denne gangen. Klarte såvidt å komme gjennom 20 min på ellipsen med lav intensitet.:dead: Mulig det blir noen rolige uker, fremover. Sov hele 3 timer etterpå. :wideyed:

Yoga høres dog lurt ut. :) Har dere tilbud der dere bor, eller bruker dere youtube e.l.?
Oi ja det hørtes ut som kroppen sa fra at den er sliten, lurt å høre på den :)
Her er det ikke tilbud, men bruker youtube aktivt :)

På den Preglife appen er det et tilbud på 45 dagers gratis yoga på Yogobe. Tenkte å sjekke ut det :)

Ingen trening i helga, med to bursdagsfeiringer, men ble 1 times gåtur i skogen i regnet nå i kveld :joyful:

Utrolig bra å få til en times gåtur @Mada - også i regnet.:joyful: Burde gått turer, her også. Men har blitt to timer soving på sofaen hver dag istedet.:wideyed: Bare så utrolig sliten etter jobb. Får satse på gåtur til helga.:) Hvordan har det gått ellers hittil denne uken for dere?

For dere som vil trene yoga, så anbefaler jeg å sjekke ut sarah beth yoga på youtube, hun har også app og nettside man kan abonere på, men har mye på youtube også! Jeg bruker mye av hennes, og nå bruker jeg gravidyoga filmene hennes:happy:
Noen av dere som trener som også ammer? Jeg ammer minste på to år ganske mye, er gravid og har ikke veldig mye å gå på på vekt hvordan får dere i dere nokk til å trene på høy intensivitet?

For dere som vil trene yoga, så anbefaler jeg å sjekke ut sarah beth yoga på youtube, hun har også app og nettside man kan abonere på, men har mye på youtube også! Jeg bruker mye av hennes, og nå bruker jeg gravidyoga filmene hennes:happy:
Noen av dere som trener som også ammer? Jeg ammer minste på to år ganske mye, er gravid og har ikke veldig mye å gå på på vekt hvordan får dere i dere nokk til å trene på høy intensivitet?
Takk for tips!:love017
Har tatt ned intensiteten her, løfter vekter men ikke like tungt, og heller flere repetisjoner:)

Utrolig bra å få til en times gåtur @Mada - også i regnet.:joyful: Burde gått turer, her også. Men har blitt to timer soving på sofaen hver dag istedet.:wideyed: Bare så utrolig sliten etter jobb. Får satse på gåtur til helga.:) Hvordan har det gått ellers hittil denne uken for dere?
Ble dratt med av en venninne da, ellers hadde det nok ikke blitt:hilarious:
Her er kvalmen overveldende og jeg er sykemeldt med beskjed om å ta det med ro, så nå har jeg to dager med full ro, i morgen er det jobb og det blir nok tror jeg. Fredag har jeg håp om å komme meg en liten tur på treningssenteret:joyful:

Ble dratt med av en venninne da, ellers hadde det nok ikke blitt:hilarious:
Her er kvalmen overveldende og jeg er sykemeldt med beskjed om å ta det med ro, så nå har jeg to dager med full ro, i morgen er det jobb og det blir nok tror jeg. Fredag har jeg håp om å komme meg en liten tur på treningssenteret:joyful:
Hvordan går det med den kvalmen? :oops: Her er energien verst - den er fraværende. Ikke vært spesielt kvalm, egentlig, men heller uggen/rar i kroppen. Har spist mer og oftere enn det jeg har pleid. Huff. Men fikk inn en liten økt i går, og et par korte gåturer den siste uka.:)

Trener lett hos fysioterapeut en gang i uka. Så prøver jeg å gå litt turer når helsa tillater det :smug:

Trente 2-3 ganger i uken på senter og jogget ute før jeg ble gravid. Ønsker å fortsette med trening, men nå er jeg så utmattet at jeg ikke finner kreftene til det :(
Får gått 1 god tur med bikkja hver dag da, så får ivertfall rørt på kroppen om ikke annet :D

Hvordan går det med den kvalmen? :oops: Her er energien verst - den er fraværende. Ikke vært spesielt kvalm, egentlig, men heller uggen/rar i kroppen. Har spist mer og oftere enn det jeg har pleid. Huff. Men fikk inn en liten økt i går, og et par korte gåturer den siste uka.:)
Kvalmen og blotrykket har satt stopper lenge nå, og er jeg lei. Tvang med ut på en 40 minutters tur i skogen i dag, gikk helt fint til jeg nærma meg hjemme, fikk blodtrykksfall og skulle nesten ikke kommet meg hjem igjen :sorry: Men gir meg ikke, bare kanskje gå kortere/saktere neste gang? I morgen skal jeg prøve meg en tur på treningssenteret for lett trening:) Kom meg ikke forrige uke. Men nå er gravid treningstightsen kommet, så den må prøves :joyful: Spiser konstant her også for å unngå kvalmen, spent på hvor vekta skal ende :woot:

Kom meg endelig på treningssenteret i dag :smiley-bounce016
Det var skikkelig godt å være tilbake, ble en god styrkeøkt og jeg følte meg egentlig ganske bra, fikk en nedtur senere på dagen, men tror det hadde skjedd uansett.

Fikk endelig til en styrkeøkt i dag :D Tror jeg må trene på formiddagen for da er formen best :) Kvelden er bare å glemme :singing:

Jeg har ikke trent på flere uker! Er så kvalm og uggen så det er det siste jeg tenker på. Håper formen blir bedre snart sånn at jeg orker å trene.

Kvalmen og blotrykket har satt stopper lenge nå, og er jeg lei. Tvang med ut på en 40 minutters tur i skogen i dag, gikk helt fint til jeg nærma meg hjemme, fikk blodtrykksfall og skulle nesten ikke kommet meg hjem igjen :sorry: Men gir meg ikke, bare kanskje gå kortere/saktere neste gang? I morgen skal jeg prøve meg en tur på treningssenteret for lett trening:) Kom meg ikke forrige uke. Men nå er gravid treningstightsen kommet, så den må prøves :joyful: Spiser konstant her også for å unngå kvalmen, spent på hvor vekta skal ende :woot:
Uff, håper det blir bedre snart! :wideyed: Gøy med ny gravidtights da.:joyful: Ble du fornøyd med den? :) Skal selv prøve å komme meg i vei en tur eller to denne uka. :woot: Føler dog jeg har mistet motivasjonen allerede.:oops:

I dag drister jeg meg til å gå en tur med ei venninne. Spent på hva bekkenet sier til det i kveld :wacky: Så blir det trening og behandling hos fysioterapeuten til fredag. Klager ikke bekkenet for mye, så blir det muligens en tur til iløpet av uka. :smug:

Er heldigvis ikke blitt kvalm enda så la inn en treningsøkt i går og en lett jogg på mølla i dag. 2 økter i uken får holde også gjelder det å prøve å holde det gående så lenge som mulig:-)

Back
Topp