Her blir det også kun rolige, korte gåturer pga bekkenet men prøver bittelitt styrke iblant, når jeg har energi. Da er det ryggen, rompa, armene og brystet jeg fokuserer på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns jeg ikke du skal tenke! Du er sprek og i god form, og det kan du nyte og være takknemlig for, uten dårlig samvittighetÆsj, nå følte jeg meg nesten litt skrytete/blærete Skjønner at jeg er veldig heldig altså, som er i såpass fin form. Det er jo store forskjeller på svangerskap, og det kan være greit å påpeke at jeg nok er ganske 'genetisk heldig' med at jeg er relativt liten og nett, med en foreløpig veldig moderat bump på magen (og generelt lite plager)! Men det er vel heller unntaket.
Synes det er mye mer imponerende med alle dere som trosser bekkensmerter og andre vondter, og likevel kommer dere på gravidtrening, tur, svømming osv.! Det krever mye mer innsats
Flink å gå tur stort sett.. men jogging, styrke etc det utgår til høsten trur eg...føle meg stort sett som ein kval på tørre land, pusta å pesa bare eg ser ein oppover bakke... bøye meg ner så føle eg alt mageinnholdet kjem opp strupen, syns det begynte tidlig..