Treningstråd for mars 2015

Spinning - check! Foreløpig går det veldig greit å fortsette treningen, men merker jo at formen er ELENDIG!! Og holder på å tisse på meg hvis jeg prøver noe hopp og sprett, så holder meg mest til spinning for tiden :p

Hvordan går det med dere andre og treningen??

Spinning - check! Foreløpig går det veldig greit å fortsette treningen, men merker jo at formen er ELENDIG!! Og holder på å tisse på meg hvis jeg prøver noe hopp og sprett, så holder meg mest til spinning for tiden :p

Hvordan går det med dere andre og treningen??
Flink du er!!:) her går det dårlig. Gikk en tur i går - thats it :p

Flink du er!!:) her går det dårlig. Gikk en tur i går - thats it :p

Ikke bare bare det da :D

Jeg spise så mye, må forbrenne noe av det vekk med trening :p

Er spent på om noen har prøvd de yogafilmene jeg la ut? har prøvd to av dem, men er så forelsket i den ene at nå gjør jeg den hver morgen. Utrolig deilig, en slags aktiv meditasjon/yoga som virkelig er godt for et ømt bekken og en vond rygg (er denne forøvrig): https://www.youtube.com/watch?v=MCSFobwvQTg

HURRA!! Var så godt i gang med trening før jeg ble gravid og i starten på svangerskapet, men måtte ta en pause i noen mnd - først pga kraftig svangerskapskvalme, og så fordi jeg startet for hardt ut igjen og ble liggende pga vond bekkenløsning. Men nå ha jeg tatt det med ro, gått småturer (blir liiiitt utålmodig, men har holdt igjen - sist svangerskap havnet jeg på krykker så dette har jeg respekt for) og i dag tok jeg en skikkelig powerwalk på 45 min. Kjempedeilig!! Bekkenet er ganske vondt akkurat nå, men jeg tror og håper det gir seg til i morgen. DA er er jeg i gang igjen. Og det er fint, for magen min er allerede så stor at jeg kommer til å eksplodere hvis jeg ikke får rørt meg snart... :p:D

HURRA!! Var så godt i gang med trening før jeg ble gravid og i starten på svangerskapet, men måtte ta en pause i noen mnd - først pga kraftig svangerskapskvalme, og så fordi jeg startet for hardt ut igjen og ble liggende pga vond bekkenløsning. Men nå ha jeg tatt det med ro, gått småturer (blir liiiitt utålmodig, men har holdt igjen - sist svangerskap havnet jeg på krykker så dette har jeg respekt for) og i dag tok jeg en skikkelig powerwalk på 45 min. Kjempedeilig!! Bekkenet er ganske vondt akkurat nå, men jeg tror og håper det gir seg til i morgen. DA er er jeg i gang igjen. Og det er fint, for magen min er allerede så stor at jeg kommer til å eksplodere hvis jeg ikke får rørt meg snart... :p:D

Jubler med deg:)

Trente tre dager på råd før jeg drog på ferie. Storby, shopping og bading er undervudert trening;)
Hehe:):p

Fikk blindtarmbetennelse i uke 9....tok 2 måneder før jeg var meg selv igjen og da var formen dårligere enn noensinne. Har gått noen turer, men ikke nok. Har meldt meg på Yogakurs for gravide som starter denne uken :), og prøver å få gått på et lokalt yogasenter også.

Fikk blindtarmbetennelse i uke 9....tok 2 måneder før jeg var meg selv igjen og da var formen dårligere enn noensinne. Har gått noen turer, men ikke nok. Har meldt meg på Yogakurs for gravide som starter denne uken :), og prøver å få gått på et lokalt yogasenter også.

Var yogaen gøy?

Løpt 4km idag.
Meldt meg på Vinterkarusellen, så da må jeg trene forå ikke komme sist;)
God motivator, så får vi se om jeg klarer å fullføre alle løpene i månedene som kommer

Gjort husarbeid ☺ skal ta noen styrke øvelser før dusjen kaller. Så skal jeg endelig på zumba i måren! Og har trenings date på tirsdag formiddag ☺ bekkenet skranter veldig, så blir ikke like effektivt, men bedre enn i genting ☺

Jeg er så svimmel om dagen så tørr liksom ikke trene så mye :S Er det bare tull?
Jeg er så heldig at jeg har mulighet til å trene akkurat når jeg vil da jeg jobber selvstendig og styrer dagene mine selv, men svimmelheten stopper meg da jeg syns det er veldig ubehagelig og skummelt

Trente styrke i gåpr kveld. Tydelig flere på senteret som har lite å gjøre kveldstid, for der var det mye folk!!!

Back
Topp