Treningstråd for mars 2015

4 km ute idag. Var litt bekymret først, da det var is over parkeringsplassen. Heldigvis var det tint der jeg løp:)

Var på zumba i går og var ute å gikk tur med ungene i kveld.. ca 40 min. :) Blir ikke ofte d, for bekkenet blir helt ødelagt av asfalten :( satser på en økt i måren tidlig med litt kardio og styrke . :)

Var på zumba i går og var ute å gikk tur med ungene i kveld.. ca 40 min. :) Blir ikke ofte d, for bekkenet blir helt ødelagt av asfalten :( satser på en økt i måren tidlig med litt kardio og styrke . :)

Så flott at du fikk zumba timen og tur:)

Løp vinterkasusellen, 5km, på mandag.:)
Myyyyye folk, så var faktisk ikke helt utslitt når jeg kom i mål. Må komme meg lengre fram i feltet neste gang.

Eg kom meg ut på ein times tur i går. Litt glatt enkelte steder men nydeleg natur :)ImageUploadedByBV Forum1417079737.873469.jpg

Flinke dere er hadde mål om 10 000 skritt daglig men formen har vært litt opp og ned så pluttselig var ikke 10 000 skritt viktig lengre.

Flinke dere er hadde mål om 10 000 skritt daglig men formen har vært litt opp og ned så pluttselig var ikke 10 000 skritt viktig lengre.
Eg syns det blir for mykje pes med skritt-mål, så har heller mål om å gå/løpe minst 3 timer i løpet av uka :)

Det går veldig opp og ned. :) Eg har veldig variabel søvnkvalitet så enkelte dager ligg eg omtrent strak ut for eg er så sliten.
Er litt grunnen til jeg sluttet med målet mitt fordi jeg er mindre trøtt om kvelden :P

Hvordan går det med den fysiske aktiviteten damer?

Bånn i bøtta dårlig. Jeg spyr og sover bort hele formiddagen - når jeg kommer i gang med dagen er det plutselig så mange andre ting som er såååå mye "viktigere"... Likevel er jeg aktiv når jeg kan, jeg tenker så lenge jeg ikke ligger på sofa når jeg absolutt ikke må er det helt ok. På nyåret skal jeg begynne til fysio og håper da at jeg kanskje stikker innom treningssenteret i samme slengen :-) - håper :p
Hva med deg?

Bånn i bøtta dårlig. Jeg spyr og sover bort hele formiddagen - når jeg kommer i gang med dagen er det plutselig så mange andre ting som er såååå mye "viktigere"... Likevel er jeg aktiv når jeg kan, jeg tenker så lenge jeg ikke ligger på sofa når jeg absolutt ikke må er det helt ok. På nyåret skal jeg begynne til fysio og håper da at jeg kanskje stikker innom treningssenteret i samme slengen :-) - håper :p
Hva med deg?
Har hest, så leier litt på henne og gjør stallarbeid. Men that's it :/ blir lite gåturer eller annen trening desverre :/

Lite trening på meg også, men har hatt to dager på rad på ski nå da, og det blir en tur i morgen også. Kan knapt kalles trening da siden jeg har med 4-åringen, det går pent og rolig for seg ;-)

Back
Topp