Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på zumba i går og var ute å gikk tur med ungene i kveld.. ca 40 min.Blir ikke ofte d, for bekkenet blir helt ødelagt av asfalten
satser på en økt i måren tidlig med litt kardio og styrke .
![]()
Eg syns det blir for mykje pes med skritt-mål, så har heller mål om å gå/løpe minst 3 timer i løpet av ukaFlinke dere er hadde mål om 10 000 skritt daglig men formen har vært litt opp og ned så pluttselig var ikke 10 000 skritt viktig lengre.
Du har mye energi om dagen?Eg syns det blir for mykje pes med skritt-mål, så har heller mål om å gå/løpe minst 3 timer i løpet av uka![]()
Det går veldig opp og ned.Du har mye energi om dagen?![]()
Er litt grunnen til jeg sluttet med målet mitt fordi jeg er mindre trøtt om kveldenDet går veldig opp og ned.Eg har veldig variabel søvnkvalitet så enkelte dager ligg eg omtrent strak ut for eg er så sliten.
Hvordan går det med den fysiske aktiviteten damer?
Har hest, så leier litt på henne og gjør stallarbeid. Men that's it :/ blir lite gåturer eller annen trening desverre :/Bånn i bøtta dårlig. Jeg spyr og sover bort hele formiddagen - når jeg kommer i gang med dagen er det plutselig så mange andre ting som er såååå mye "viktigere"... Likevel er jeg aktiv når jeg kan, jeg tenker så lenge jeg ikke ligger på sofa når jeg absolutt ikke må er det helt ok. På nyåret skal jeg begynne til fysio og håper da at jeg kanskje stikker innom treningssenteret i samme slengen- håper
![]()
Hva med deg?