Trening

Jeg trente i dag, 10 km jogging/løping på mølle. Merket at jeg holdt litt igjen, er så redd for å gjøre noe feil! Og dessuten var puppene skikkelig ømme:-/

Jeg lever opptil at så lenge jeg ikke har noen vondter og formen er bra så kan Jeg trene noenlunde som før jeg ble gravid. Jeg tenker at det ikke kan påføre en sa så lenge jeg lytter til kroppen, og tar hensyn der det trengs. :)

Jeg... går turer med bikkja, teller det? :P

-Taster fra appen-

Absolutt! ;) Det viktigste er vel å holde seg i bevegelse?
He he det gjør jeg, prøver å gå 30 min hver dag. Har treningsball også, men er ikke så flink til å bruke den.

-Taster fra appen-

Til meg har det blitt styrketrening annenhver uke :p En uke full av energi og motivasjon og en uke uten. I morgen satser jeg på å få til en økt igjen :)

Det anbefalte er vel 30 minutter trening/bevegelse hver dag. For de som er vant til å trene en del kan man bare fortsett som før, for den som ikke er vant med trening er sikkert alt bedre enn ingenting (så lenge man ikke starter for brått med høy intensitet)! :) Rask gange er sunt uansett om man er utrent eller trent ihvertfall :)

Jeg trener styrke 4-5 ganger i uken og endel cardio, nå når jeg er blitt gravid igjen må jeg nok roe ned litt på intensiteten! Men kommer til å fortsette med tunge vekter!:)

Jeg... går turer med bikkja, teller det? :p

-Taster fra appen-

der er jeg om dagen og... :p flink til å trene før men sklidd over i høst for har hatt så mye å gjøre..

Jeg trener styrke 4-5 ganger i uken og endel cardio, nå når jeg er blitt gravid igjen må jeg nok roe ned litt på intensiteten! Men kommer til å fortsette med tunge vekter!:)

Så lenge man er vant med litt intensitet på utholdenhetstreninga kan man visst fortsette med det. Forutsatt at det føles bra selvfølgelig:) Jeg håper formen holder seg sånn at jeg får trent både styrke og løping så lenge som mulig!

Så lenge man er vant med litt intensitet på utholdenhetstreninga kan man visst fortsette med det. Forutsatt at det føles bra selvfølgelig:) Jeg håper formen holder seg sånn at jeg får trent både styrke og løping så lenge som mulig!
Håper på å få trene ut hele svangerskapet! :D men nå skal jeg seff lytte til kroppen, noe jeg ikke har gjort før! :D hehe! Spennende tid dette! :D

Håper på å få trene ut hele svangerskapet! :D men nå skal jeg seff lytte til kroppen, noe jeg ikke har gjort før! :D hehe! Spennende tid dette! :D
Tenker det samme her. Så langt har det gått veldig bra med samme treningsmengde. Idag morges var jeg lettere kvalm, og det hjalp faktisk å få vekk fokuset ved å trene. Men tar en dag om gangen :)

Da har jeg vært på spinning i dag. 30 min. Hatt en fin dag etter det, litt mindre kvalm, ,men har også vært litt mer bevisst på hva jeg spiser.

jeg begynte å trene i januar, styrketrening to dager i uka også er jeg på innebandy hver onsdag... null magemuskler, så sliter veldig med div mageøvelser... håper jeg klarer å trene styrke ut svangerskapet

Er vant med å trene styrke 4-6 ganger i uka, daglig times tur med hundene og cardio nå og da. Hadde ønske om å fortsette som før, men får forferdelig høy puls så jeg blir kvalm av absolutt ingenting, så her er det lange pauser, mindre vekter, masse vann og ja- treningen blir deretter.

Har et bekken som er avhengig av styrketrening for å funke- så er spent på hvordan det kommer til å bli.. Motivasjonen er ikke like tilstedeværende som før- og jeg har innsett at jeg må lytte til kroppen.. :)

Idag har hundene fått tur og jeg har fått trent styrke! Fornøyd med dagens innsats..

Sent from my iPhone using BV Forum

45 min jogging i dag:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Andre enn meg som opplever å bli kvalm under trening? Både ved håndball og jogging blir jeg kvalm.. Eventuelt om noen har tips som kan fungere? :)

Andre enn meg som opplever å bli kvalm under trening? Både ved håndball og jogging blir jeg kvalm.. Eventuelt om noen har tips som kan fungere? :)
Jeg må passe på å spise godt på forhånd. Passer dårlig de dagene jeg trener på morgenen, da rekker jeg ikke stor mer enn en frukt, og kjenner at det ikke holder nå for tiden. Men trener jeg på ettermiddagen så har jeg spist godt et par timer i forveien. Holder kvalmen litt på avstand.

Back
Topp