Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg... går turer med bikkja, teller det?
-Taster fra appen-
Absolutt!Det viktigste er vel å holde seg i bevegelse?
He he det gjør jeg, prøver å gå 30 min hver dag. Har treningsball også, men er ikke så flink til å bruke den.Absolutt!Det viktigste er vel å holde seg i bevegelse?
Jeg... går turer med bikkja, teller det?
-Taster fra appen-
Jeg trener styrke 4-5 ganger i uken og endel cardio, nå når jeg er blitt gravid igjen må jeg nok roe ned litt på intensiteten! Men kommer til å fortsette med tunge vekter!![]()
Håper på å få trene ut hele svangerskapet!Så lenge man er vant med litt intensitet på utholdenhetstreninga kan man visst fortsette med det. Forutsatt at det føles bra selvfølgeligJeg håper formen holder seg sånn at jeg får trent både styrke og løping så lenge som mulig!
Tenker det samme her. Så langt har det gått veldig bra med samme treningsmengde. Idag morges var jeg lettere kvalm, og det hjalp faktisk å få vekk fokuset ved å trene. Men tar en dag om gangenHåper på å få trene ut hele svangerskapet!men nå skal jeg seff lytte til kroppen, noe jeg ikke har gjort før!
hehe! Spennende tid dette!
![]()
Jeg må passe på å spise godt på forhånd. Passer dårlig de dagene jeg trener på morgenen, da rekker jeg ikke stor mer enn en frukt, og kjenner at det ikke holder nå for tiden. Men trener jeg på ettermiddagen så har jeg spist godt et par timer i forveien. Holder kvalmen litt på avstand.Andre enn meg som opplever å bli kvalm under trening? Både ved håndball og jogging blir jeg kvalm.. Eventuelt om noen har tips som kan fungere?![]()