Trenger hjelp med barnevogn!

Du kan regulere sportsdelen i 3 stillinger. Den ene er helt bak (liggende), så en med litt "tipp"... Og den siste rett opp og ned. ;)

Anbefaler ny tur til forhandler å få dem til å vise deg.. :)

Fosterdatteren vår (som ALDRI har sovet i vogn), sovnet i denne vognen når den ble brukt som søskenvogn i sommer.. Så antar den må være ganske behagelig å sitte i.

Har du sett på Emmaljunga Super Viking? Vurderer å kjøpe bare baggen, da vi har City Cross fra før av (baggen passer til Super Viking, City Cross, Nitro og Super Nitro understell) Ser så lettvint og praktisk med bærehåndtak i kalesjen. Vekten på baggen er 3,9 kg, så den er kjempe lett :)
Vis vedlegget 100003

Endelig fant jeg noe jeg må sjekke ut! Takk for tips - selv om det ikke var rettet til meg! :-) :-)

For oss var det avgjørende at også sportsdelen kunne være veien mot oss, altså slik at vi hadde ansikt mot ansikt med babyen. Det begrenser utvalget litt.. Vi gikk for Brio Happy, men det var mest fordi den var til halv pris. Den var god med bra demping og stor bagdel. Men jeg er ikke fornøyd med sportsdelen.

Og ja, det var vinglete å bære bagdelen når den ikke har bøyle. Jeg var på en babykino, kafe osv med barselgruppa, og da var det plagsomt å ikke ha bøyle. Brukte også å bære bagdel hvis babyen sov og vi skulle inn på besøk til noen. Så svar på spørsmålet: jeg ville gått for en som var lett å bære.

Denne gangen går vi for Bugaboo Donkey, siden vi trenger søskenvogn. Jeg syntes også sportsdelen så rar ut for babyen å sove i, men det viser seg at hun faktisk liker den stillingen. Den er også utformet av fysioterapeuter, slik at det er minst mulig press mot ryggen. I tillegg kan Bugaboo ha sportdelen begge veier :) Den er dyr da...

Med første hadde jeg emmaljunga edge duo med sportsunderstell. Grunnen til at jeg valgte den var romslig bag og mulighet til å ha guttungen mot meg. Minus for at vogna er tung. Kjøpte babyjogger city elite når han var større. Virkelig elsker den vogna!! Så mange smarte finesser. Lett og superenkel å legge sammen. Kommer nok til å kjøpe til deluxe -bagen og bruke den mest til lille i magen. Men har nok ikke hjerte til å selge edge duoen heller :-P

Med første hadde jeg emmaljunga edge duo med sportsunderstell. Grunnen til at jeg valgte den var romslig bag og mulighet til å ha guttungen mot meg. Minus for at vogna er tung. Kjøpte babyjogger city elite når han var større. Virkelig elsker den vogna!! Så mange smarte finesser. Lett og superenkel å legge sammen. Kommer nok til å kjøpe til deluxe -bagen og bruke den mest til lille i magen. Men har nok ikke hjerte til å selge edge duoen heller :-P
Jeg har vurdert city elite, den ser så fin ut. Liker at den har en god og stor kalesje og! Men jeg må isåfall kjøpe en brukt, har også emmaljunga edge og vil jo absolutt beholde den:)

Jeg har vurdert city elite, den ser så fin ut. Liker at den har en god og stor kalesje og! Men jeg må isåfall kjøpe en brukt, har også emmaljunga edge og vil jo absolutt beholde den:)

Har sett dem brukt til 2500-3000,- Riktignok uten bag da. Den er ganske dyr ny ja.
Kalesjen er genial med flere muligheter på justering, lufting og innsyn. Og full liggestilling var pluss for oss. Og mulighet til å låse framhjul når man går i skog og mark.
Er virkelig en stor forskjell på City eliten og edge duoen med tanke på tyngde og kjøring/dytting. Men begge har liksom sine gode sider :-)

Vi kjøpte ny city elite til 3750, synes ikke det er sååå ille pris. Måtte betale 1650 for deluxe-bagen i tillegg da :) Men skjønner at det kanskje er litt annerledes når man har ei vogn fra før.. Et tips er å bruke prisjakt-appen, så kan du få varslinger når prisen på vogna går ned! Den kommer sikkert på tilbud i løpet av våren :)

Vi kjøpte ny city elite til 3750, synes ikke det er sååå ille pris. Måtte betale 1650 for deluxe-bagen i tillegg da :) Men skjønner at det kanskje er litt annerledes når man har ei vogn fra før.. Et tips er å bruke prisjakt-appen, så kan du få varslinger når prisen på vogna går ned! Den kommer sikkert på tilbud i løpet av våren :)

Oi, det var billig! Betalte 4999,- uten bag vi.

Jeg har begynt å smugtitte selv, babydilla:p hihi. Har falt for den emmaljunga edge duo❤️ gode karakterer på den også, bortsett fra at den er tung

Vi har TFK joggster twist. Blir til vi bruker den denne gangen også :)

Men skulle jeg valgt på ny, hadde jeg valgt en hvor man ikke trenger å snu barnet i sportsdelen. Vi måtte bytte til sportsdel når lille var 6 mnd, og da andre vei. Syns det var litt for tidlig..

Er emmaljung duo veldig tung? For min del blir det kombi by + landevei.. Hadde egentlig bare sett for meg den Pga utseende :o

Er emmaljung duo veldig tung? For min del blir det kombi by + landevei.. Hadde egentlig bare sett for meg den Pga utseende :o

Har også Edge duo og den er absolutt ikke tung å trille men tung å slå sammen om man skal transportere den i bilen. Altså det går bra men sikkert flere vogner der ute som er lettere. Kommer kanskje litt an på understellet man velger også.
Jeg er veldig fornøyd med Edge duo og kommer til å bruke den igjen <3

Vi hadde nitro city når vår gutt var liten og de vognene der er bare fantastiske , savn! Super nitro er en forbedret utgave av nitro city med større hjul foran så att den klarer terreng og snø bedre

Jada baggwn er ikke like lang som de store vognene men kan fint brukes til ca 6 mndr og det er full ligge stilling i sportsdelen så alt i alt fantastisk vogn

Var å kjente i butikk og Edge var en god del tyngre ja, men nå var de andre også superlette :p altså - den er ikke så ille, hadde jeg kun kjent på den hehe :)

Jeg har begynt å smugtitte selv, babydilla:p hihi. Har falt for den emmaljunga edge duo❤️ gode karakterer på den også, bortsett fra at den er tung

Hihi den er veldig fin <3 lurer på om det er den vi faller på også, trakk meg litt unna den fordi jeg så for meg at jeg kom til å bære bagdelen mye rundt men tydeligvis gjør man jo ikke dette haha :p og da gjør det jo ikke noe om den er litt tung:)

Back
Topp