Trenger hjelp med barnevogn!

Ja, city crossen har liten bag...Men om du skal ha vogn med svingbare hjul tror jeg det er vanskelig å finne noen som har like stor bag som en duovogn. Men hva med simo kombi? Den har riktignok ikke svingbare hjul, men den har jo bagen stående oppi sportsdelen. Er remmer på den men den er veldig lett å bare løfte ut og ta med seg inn:)

Både egde og Bugaboo hadde stor bag og svingbare hjul, men så var det dette andre som trakk ned da, hehe fryktelig vanskelig dette :P Samboer skal aboslutt ha svingbare hjul og er i grunn mer og mer enig der :P

Alle vogner har jo avtagbar bag, så for meg at vi kom til å bruke denne mye utenom vogna men ganske ikke, haha :p Hørt at de ikke skal ligge for lenge i bilsete om gangen?
Nja, jeg har lest og hørt litt begge deler ang bilstol. Men mente ikke at man lar de ligge der å sove i flere timer borte på besøk:) Men om man må på do eller bruke begge hender en stund mens man er borte, så går det jo fint å sette de i bilstolen bare for en kort stund om en ikke har andre alternativ:) Tror ikke det er mange bager som har denne bøylen du nevner, ikke helt sikker på om jeg åssen den ser ut engang:)

ja, tenker at det er praktisk å ha noe baby kan ligge i når vi er på besøk hos noen og ikke trenger vogna, så regna med at det da var vanlig ta med bag delen, men man pleier kanskje bruke noe annet?

Jeg hadde aldri bag delen med meg inn, og brukte da fang, teppe, sofa som plass for ungen :)

Har Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell.. Bor slik til at det blir ofte tur i skog og mark. Bor også på et lite sted hvor det ikke er noe særlig med kjøpesenter og gater hvor man kan bruke mange timer om gangen :p hadde nok ikke valgt den vogna hadde vi bodd et sted hvor det stort sett hadde vært asfalt og godt underlag :) veldig god vogn med god plass i bagen,men tung og stor om man skal frakte den med seg over alt :) har kjøpt en liten billig trille til å bruke de få gangene vi skal på "byturer" på kjøpesenter og behov for bagasjeromsplass er nødvendig

Vært på babyshop og på barnevognhuset Rudo :) Prøvde en del forskjellig, men følte meg ikke klokere :(
har dere forklart hva dere ønsker til en ansatt for å se hva de vil vise dere ?
er virkelig vanskelig, og den perfekte vognen til alle og enhver er sjeldent der... så hva er da det absolutt viktigste?

Nja, jeg har lest og hørt litt begge deler ang bilstol. Men mente ikke at man lar de ligge der å sove i flere timer borte på besøk:) Men om man må på do eller bruke begge hender en stund mens man er borte, så går det jo fint å sette de i bilstolen bare for en kort stund om en ikke har andre alternativ:) Tror ikke det er mange bager som har denne bøylen du nevner, ikke helt sikker på om jeg åssen den ser ut engang:)

ImageUploadedByBV Forum1421941598.228999.jpg

Sånn bøyle, lett bære :p kan taes på og på den bøyla:)

Men hvis han vil sove da :p ?

Det kan jo hende du syntes det er praktisk altså. Men jeg syntes det var tungvint og om hun ble trøtt lå hun i sofaen eller i sengen til de jeg var hos somregel eller at jeg la henne i vognen :)

har dere forklart hva dere ønsker til en ansatt for å se hva de vil vise dere ?
er virkelig vanskelig, og den perfekte vognen til alle og enhver er sjeldent der... så hva er da det absolutt viktigste?

Ja, på babyshop fant hun fram bugaboo og på vognhuset emmaljunga etter vi fortalte hva vi var ute etter, men veldig vanskelig ja :p hihi

Det kan jo hende du syntes det er praktisk altså. Men jeg syntes det var tungvint og om hun ble trøtt lå hun i sofaen eller i sengen til de jeg var hos somregel eller at jeg la henne i vognen :)

Okei bare så for meg at man måtte ha med noe inn som han kan ligge i,
Men går jo alltids Ann ha tepper og sofa, det har jo alle :)

Okei bare så for meg at man måtte ha med noe inn som han kan ligge i,
Men går jo alltids Ann ha tepper og sofa, det har jo alle :)

Jeg har aldri opplevd at noen har gjort det bare, men om du har lyst til det så kan du jo gjøre det :)

Jeg har aldri opplevd at noen har gjort det bare, men om du har lyst til det så kan du jo gjøre det :)

Nei jeg er førstegangs så har ikke peeeiling, trodde det var vanlig derfor jeg har fokusert på dette med mett bag, men om det ikke er det så gjør det jo alt litt enklere :)

Har sjelden tatt med bagen inn. Bor på et lite sted hvor vi enkelt kan sette fra oss vognen utenfor kaféen (de har veranda så vi sette vognene ved vinduene så vi ser vognene fra inne..sjelden veldig folksomt der :p) og ellers bruker vi å ha med vognen og heller legge babyen/barnet i den utenfor husveggen når vi er på besøk når de skal sove.. Evt ta dem med inn og la de sove på fang,teppe,sofa o.l inne :)

Nei jeg er førstegangs så har ikke peeeiling, trodde det var vanlig derfor jeg har fokusert på dette med mett bag, men om det ikke er det så gjør det jo alt litt enklere :)

Ja det blir nok litt lettere når du ikke har som et krav at den skal være enkel og drasse med enn på besøk :)

Hva med tfk? Har ikke snakket med en eneste sjel som ikke har forgudet joggster twist. Har den dóg ikke selv. Har emmaljunga edge da, kan ikke huske jeg hadde behov for å ta av bagen med barnet i en eneste gang:P Men det vil sikkert variere alt etter hvor man bruker vogna...
Jeg skal ha tfk. Ingen jeg har hørt om som ikke har forgudet den. Lett å trille. Eneste minus er at bagen ikke er større enn vanlig. Det er mye større bag på feks emmaljunga egde duo. Den hadde jeg sist. Men det får bare gå.

Jeg brukte bagen når vi var på besøk lenge på kvelden. Ikke noe problem. Men jeg ville ikke valgt vogn utfra hvor tung bagen er. Velg heller utfra trillefunksjonene dere trenger. Det er der hovedbruken ligger uansett. Jeg vil ha en behagelig turvogn denne gangen. Emmaljungan ble for tung sist med ut og inn av bil. Og jeg elsker sportsdelen til tfk. Den er romslig og god. Og den brukes myyyye lenger en bagen uansett.

Har du sett på Emmaljunga Super Viking? Vurderer å kjøpe bare baggen, da vi har City Cross fra før av (baggen passer til Super Viking, City Cross, Nitro og Super Nitro understell) Ser så lettvint og praktisk med bærehåndtak i kalesjen. Vekten på baggen er 3,9 kg, så den er kjempe lett :)
189069.jpg

Vi har bugaboo donkey. Er i utgangspunktet veldig lik buffalo, bare litt mindre bag. Har også ei simovogn som ble brukt i all hovedsak med bag.. Nå når han sitter i sportsdelen, foretrekker jeg bugaboo. Den er ergonomisk, og min prins elsker å sitte i den. I sportsdelen på simo, sklir han litt ned, så da må jeg dra han opp, det slipper jeg med bugaboo. :)

Vi har bugaboo donkey. Er i utgangspunktet veldig lik buffalo, bare litt mindre bag. Har også ei simovogn som ble brukt i all hovedsak med bag.. Nå når han sitter i sportsdelen, foretrekker jeg bugaboo. Den er ergonomisk, og min prins elsker å sitte i den. I sportsdelen på simo, sklir han litt ned, så da må jeg dra han opp, det slipper jeg med bugaboo. :)

Åh det er kjekt og vite, for jeg syntes bugaboo sportsdelen så litt rar ut, veldig "sklie" men da stemmer jo ikke det :D

Har du sett på Emmaljunga Super Viking? Vurderer å kjøpe bare baggen, da vi har City Cross fra før av (baggen passer til Super Viking, City Cross, Nitro og Super Nitro understell) Ser så lettvint og praktisk med bærehåndtak i kalesjen. Vekten på baggen er 3,9 kg, så den er kjempe lett :)
Vis vedlegget 100003

Nei den skal jeg søren meg se på :D Takk for tips :)

Back
Topp