Trener dere?

Nei :-/ Har nok med å komme meg fra senga til sofa og tilbake iløpet av dagen :-( kvalme, forsvinn!

Trente mer før jeg ble gravid, har liksom vært litt redd for å ødlegge noe etterpå...
Men jeg skal iværtfall starte med å gå lange turer igjen, å prøve å komme meg på gymet når kvalmen gir seg litt mer:)

Trente mer før jeg ble gravid, har liksom vært litt redd for å ødlegge noe etterpå...
Men jeg skal iværtfall starte med å gå lange turer igjen, å prøve å komme meg på gymet når kvalmen gir seg litt mer:)

Skjønner deg godt! Er livredd for å gli på skogsstier, og passer på å ha mobilen godt opplada :p

Jeg begynte også å tenke over det i går med 30 kilo på glute bridge. Følte liksom at stanga var på feil plass. Prøvde å justere litt på den før jeg ble paranoid og slutta :confused:

Jeg var PT frem til sommeren, og spesialiserte meg på styrketrening under graviditet og barsel. Har du gjort øvelsene før du ble gravid er det bare å kjøre på! Flere av mine kunder som til personlige rekorder i både knebøy og markløft mens de var gravide. Hiptrust er absolutt ikke farlig - og en av de beste øvelsene for deg. Ikke noe problem å legge på hverken 20 eller 50 kg. Som sagt - du kan aldri trene på deg en SA! Skjer det noe ville det skjedd uansett :)

Back
Topp