Trener dere?

Trener to ganger i uka. Kondisjonstrening og yoga :) Begynte å trene den dagen jeg fant ut jeg var gravid, så blir spennende å se om jeg kan opprettholde det.
Har også en jobb hvor jeg går masse, så er i ganske mye aktivitet

5 km gåtur i dag sammen med stjerne87 :-) Tok oss 1 time da men det var jo mest for kosen sin skyld! Nyyyydelig vær på Sunnmøre i dag <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Får ikke til å lage egen tråd, står at jeg ikke har tilgang til det, merkelig!
Anyways, bare lurte på dere som trener, har dere trent jevnt en stund, og fortsetter dere som før da? Hvilken intensitet, f.eks. Med løping eller spinning, tar dere dere selv helt ut?

Fått beskjed om å holde meg i ro.. så nei..

Jeg har også slutta.med fotballen og det er det jeg savner mest.:( kjedelig å stå på sidelinja og heie..

Men jeg er keeper så tok ikke sjansen på baller i magen, slenging hit og dit og eventuelle spark. Får vente til neste sommer;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trening hva er det? :o
Det eneste jeg trener er på sommeren når det er bra vær, da bruker jeg å jogge. Men treningsstudio er ikke noe for meg i d hele tatt! Får helt klaus av alle folkene der og føler alle nistirrer på meg..

Men så har jeg en ganske fysisk tung jobb, så går mer enn nok bare der. Pluss at jeg går til/fra jobb min. 1 gang i uka. Og går turer. De siste ukene har det blitt lite turer da det er ett h....... Kjør på jobb med lite folk, og når jeg kommer hjem er jeg utslitt!
Også er vi mye på turer med barna, fjellturer etc. :)

Jeg prøver å få så mye hverdagstrim som mulig. Blitt dårlig med trening siste året da jeg er stuptrøtt på kveldene. Vurderer å begynne å svømme, siden jeg antagelig får bekkenløsning fra h.... ;-)

Jeg trener 2-3 ganger i uka. Mest jogging og spinning. Ikke noe hardtrening. Men nok til å svette og ha god samvittighet. Kjenner at jeg svetter mye mer nå og blir fortere sliten. Men det er kanskje vanlig..

Jeg trener 2-3 ganger i uka. Mest jogging og spinning. Ikke noe hardtrening. Men nok til å svette og ha god samvittighet. Kjenner at jeg svetter mye mer nå og blir fortere sliten. Men det er kanskje vanlig..

Det gjør jeg også!! Har ikke like mye styrke, og svetter mye mer. Føles som jeg har 'mindre pust' på en måte.. Føler meg litt schizo, da jeg bare er 5 uker gravid liksom..! ;)

Skulle ønska eg var flinkare for å sei den sånn ;)

❤️Gutt februar 2014❤️

Skulle ønska eg var flinkare for å sei den sånn ;)

❤️Gutt februar 2014❤️

Det er aldri for sent. Har ikke alltid vært glad i å trene selv, men nå har det blitt en naturlig del av livet mitt! Og glad er jeg for det!

Det er aldri for sent. Har ikke alltid vært glad i å trene selv, men nå har det blitt en naturlig del av livet mitt! Og glad er jeg for det!

Skal på trening på onsdag :) Bodyvive :) Håpar formen er bra :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Trente 3-5 ganger i uka før, har trappet ned til 3-4 nå. Og ikke fullt så tunge løft som tidligere. Målet er å holde ting ved like og ikke pushe for hardt! Håper jeg kan holde på med styrketrening lenge:)

Tror jeg får nok trening med ungene jeg har allerede. Får uansett ikke tid til å dra på trening, men mye løping på meg både inne og ute:P

Hatt 1 uke med blødninger. Legen sa jeg ikke måtte trene eller anstrenge meg.

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Jeg har en aktiv livsstil med høyt aktivitetsnivå, og ser ingen grunn til å endre på det. Jeg kommer selvfølgelig til å følge dagsformen og lytte til kroppen fremover, men så lenge kroppen føles bra vil jeg fortsette med trening, turer og aktiviteter som jeg er vant med :)

Jeg er 7+3 , kan jeg gå på fotballtrening i dag? Livmora ligger vel ikke så langt frem enda, og jeg har i tillegg et godt lag med polstring - da må det vel gå fint? Leste et sted at man burde gi seg med kontaktsport i uke 12, men jeg har veldig lyst til å trene frem til da..

Før jeg ble gravid har jeg trent styrke 4 dager i uken i 3 år, men nå er jeg mesteparten i sengen og foran studieboken. Har ingen ork til å trene, og PT venter på svar på timeavtale, men jeg har ingen anelse når energien kommer tilbake. :confused005

Og kan man egentlig løfte 20 kilo i hip thrust (med pute under) uten å få SA? .. Kompisen min har i det siste sagt til meg "please ikke bær noe tungt, vær forsiktig!" så jeg er skikkelig nærvøs for å trene.:confused: Stemmer det at man ikke kan bære tungt?:confused::(

Jeg er 7+3 , kan jeg gå på fotballtrening i dag? Livmora ligger vel ikke så langt frem enda, og jeg har i tillegg et godt lag med polstring - da må det vel gå fint? Leste et sted at man burde gi seg med kontaktsport i uke 12, men jeg har veldig lyst til å trene frem til da..

Berre til å trena tenker eg :) Heidi Løke spelte/trente håndball til ho var 6 mnd på veg.

Back
Topp