Trener dere?

Berre til å trena tenker eg :) Heidi Løke spelte/trente håndball til ho var 6 mnd på veg.
What? Er det sant? DET tør ikke jeg! Innbiller meg at det er noe som kan gå i stykker etterhvert..

What? Er det sant? DET tør ikke jeg! Innbiller meg at det er noe som kan gå i stykker etterhvert..

Alt med måte :) Men ja, ho trente så lenge.

Ho er nok litt tøffere enn meg, fy flate!

Ho er nok litt tøffere enn meg, fy flate!

Har spilt ishockey med flere av de på laget når de har vært 5-6 mnd på vei. En som spilte vm til og med da hun var 5mnd og 2 uker. Så da VM var ferdig var hun 6 mnd på vei. Flere venninner som spiller fotball til de ikke orker mer pga størrelse på magen. Damefotball er jo ikke kontaktsport på lik linje som karate osv. Så er vel bare å trene til du ikke føler det er komfortabelt av den ene eller andre grunnen :) skal hvertfall ikke være redd for å trene mens du er gravid, så lenge du har gjort aktiviteten en stund før du ble gravid :)

Pleier å trene 2-3 ganger i uka. Men vet ikke helt om jeg tørr nå som jeg har spottet en del. Livredd for å gjøre noe som kan påvirke en abort :-/

Jeg tenker at har mor det bra, har baby`n det bra :) selv elsker jeg å trene og løper gjerne en time hver dag for å glemme stress og mas.. Graviditet er en stor påkjenning for kroppen.. så så lenge man er i form og ikke stresser med trening tror jeg at det er det beste man kan gjøre :) min gyn sa at hvis den ikke tåler at mor trener, så hadde den ikke sittet allikevel :P unngår trapper, bratte grusbakker og holder et litt roligere tempo da..

Prøver og få til trening 3 ganger i uka her:) men mannen jobber ofte lange dager og da er det ikke like greit og komme seg dit

gikk laaaange turer i før jeg ble gravid. Nå blir jeg utslitt av å gå til butikken(som jeg bor rett over). men kommer sterkere tilbake!

Før jeg ble gravid har jeg trent styrke 4 dager i uken i 3 år, men nå er jeg mesteparten i sengen og foran studieboken. Har ingen ork til å trene, og PT venter på svar på timeavtale, men jeg har ingen anelse når energien kommer tilbake. :confused005

Og kan man egentlig løfte 20 kilo i hip thrust (med pute under) uten å få SA? .. Kompisen min har i det siste sagt til meg "please ikke bær noe tungt, vær forsiktig!" så jeg er skikkelig nærvøs for å trene.:confused: Stemmer det at man ikke kan bære tungt?:confused::(

Jeg begynte også å tenke over det i går med 30 kilo på glute bridge. Følte liksom at stanga var på feil plass. Prøvde å justere litt på den før jeg ble paranoid og slutta :confused:

Jeg trener ikke akkurat nå, for jeg har harr Mononeukleose siden november i fjor. Har fått beskjed om å slappe av og ikke bli sliten. :-p

Jeg tror jeg er i overkant opptatt av trening og kosthold, så jeg skal forsøke å kutte ned litt. Men foreløpig trener jeg styrke og kondisjon 5-6 ganger i uken. Men kjenner kvalmen sigende allerede så spørs nok om det vil vare i lengden xsmile8

Dere er flinke damer!:) Off, jeg var flink til å trene før. Nå er jeg ikke ofte å se på sats! Burde bli flinkere, for har noen kilo for mye.. Går til jobb da:p

Ja dere er kjempeflinke :) Jeg som startet denne tråden er den som ikke trener i det heletatt for øyeblikket:p Huff. Her har jeg nok med å komme meg igjennom dagen, liggende på sofaen. Men jeg kommer sterkere tilbake! Stå på med treninga dere som kan !!:D

Jeg trener aldri... Var så flink tidligere i år!! Skjerpings!

Nei :/ Har nok med å spare energi til jobb. Svimmel av å støvsuge, og holdt på å sovne mens jeg forsøkte meg på en joggetur her om dagen. Henger nok sammen med matlysta! Er så deilig å sove at jeg ikke rekker å bli frustrert engang ;) Misunner dere som klarer det, men tror det er lurest å lytte til hva akkurat min kropp sier til meg. Om det fortsetter slik lenge må jeg nok tyne meg litt for å få litt blodsirkulasjon :p

Treninga er lagt på hylla til formen er bedre. Jeg bare sover, er kvalm, sover og jobber :p skal komme igang når jeg får mer overskudd :D

Så flinke dere er
Jeg trente mye før, men nå har jeg blitt skikkelig lat :/ Er så redd for å trene på meg en sa eller noe.. vet at trening ikke er farlig, men er redd likevel :p men må bli sjerpings her nå...blir jo så tung i kropp og sinn uten trening.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Artig at det er flere som tenker på samme måte. Tørr heller ikke trene pga sa, innbiller meg at trening blir å provosere fram noe. Tenker at jeg skal komme meg litt mere igang etter 12 uke, med mindre kvalmen har meldt sin ankomst da.

Back
Topp