Trener dere?

lillemarihøne

Forelsket i forumet
Isåfall, trener dere like mye og like hardt som dere gjorde før dere ble gravide ?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Trener som vanlig :) For det meste spinning og styrketrening.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Isåfall, trener dere like mye og like hardt som dere gjorde før dere ble gravide ?

Jeg trente vanlig sist uke, men merket jeg hadde så lite energi å gå på! Venninna mi spøkte med at jeg sikkert var gravid :rolleyes::rolleyes: Jeg har planer om å få lagt opp treningsprogram sammen med instruktør som passer en gravid kropp :) Oooom jeg ikke ligger over doskåla de neste månedene :oops:

Jeg har blitt lat. Er så sliten.
Men skal forsette litt lett når jeg har mer energi

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Trener 2-3 ganger i uka. Da trener jeg spinning og slynge den ene dagen, kun spinning nr 2 og når 3 en løpetur på tredemølla. Trente mer før jeg ble gravid, men har hatt behov for å trappe noe ned. Trener ikke like hardt som tidligere, prøver å holde meg under melkesyregrensa( ikke alltid så lett å holde igjen, blir fort litt for ivrig). Tenker at jeg trener for å opprettholde formen nå når jeg er gravid, ikke for å bli i bedre form:)

Trener som før. 2-3 ganger i uka. Jogger på mølle, 5 km ca. Nå har jeg begynt med litt intervaller for å bedre formen. :)

Så flinke dere er
Jeg trente mye før, men nå har jeg blitt skikkelig lat :/ Er så redd for å trene på meg en sa eller noe.. vet at trening ikke er farlig, men er redd likevel :p men må bli sjerpings her nå...blir jo så tung i kropp og sinn uten trening.

Dårlig med trening her, men får brukt kroppen masse på jobb:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Jeg er ute å går/jogger minst 4 daget i uka. Men det er noe jeg begynte med for 1 mnd soden ca. Rett før jeg viste jeg var gravid :) men jeg ønsker å fortsette med det så lenge det lar seg gjøre :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Så flinke dere er
Jeg trente mye før, men nå har jeg blitt skikkelig lat :/ Er så redd for å trene på meg en sa eller noe.. vet at trening ikke er farlig, men er redd likevel :p men må bli sjerpings her nå...blir jo så tung i kropp og sinn uten trening.

Har det litt som deg :-) Har trent en del styrke fast, men redd for at det skal gjøre skade. Hehe vet jo at det ikke er slik, men allikevel...

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Da har jeg kommet hjem fra trening! :) Men, fikk så hovne fingre?! :S
Flere som har opplevd det?

Da har jeg kommet hjem fra trening! :) Men, fikk så hovne fingre?! :S
Flere som har opplevd det?

Jeg har fått hovne fingrer når jeg har vært ute å gått/jogget.. er det pga graviditeten kanskje ja? Har ikke tenkt på det før nå.

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg trener en gang i uka, og prøver å bevege meg litt ellers. Hadde tenkt å få på plass noen bedre treningsrutiner i høst, har gått med en skade i beinet i hele sommer. Så ble jeg gravid. Blir fort sliten, under fem uker på vei!

Den ene treninga i uka er lagspill, ballidrett. Litt skummelt, men skal prøve å holde på til uke 12. Den ene treninga gir meg så mye glede, og jeg er litt polstra rundt magen fra før så håper alt går fint.

Jeg skulle starte med å trene like før jeg ble gravid.. Tenkte da å pushe meg hardt.. Nå kan jeg ikke d.. Men jogger med barnevognen av og til:) altså med nr 1 som sitter og ler av at mor springer bak vognen! Det er vist veldig morsomt å se mor puse å pese :) ellers er jeg i alktivitet som å gå en tur

Sent from my iPhone using BV Forum

Trente i dag...nooooe slappere på mølla enn vandlig da. Sting i siden. Kan ha noe med at jeg akkurat hadde spist og er ekstremt oppblåst i dag :-P 50 min. ble det likevel :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går tur 4-5 ganger i uka, noen ganger blir gåturen en joggetur ;-) har lovt meg selv att dette skal bli ett sunt svangerskap siden mine to andre ikke var så sunn :-P

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

5 km i dag på mølla. Etter 1 var jeg sikker på det aldri kom til å gå. Satt meg som mål 2,5... Så 4, og på 4 så "var det jo bare å løpe i 8 min til". Men jeg er både mer svett og sliten enn før. Kanskje vanlig når gravid?

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Back
Topp