Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ivara
ORIGINAL: twinanne
Dette var ikke lett, Anker hotell er fullbooket så det er ikke mulighet for å skvise oss inn der til høsten. Da hvet jeg ikke helt hva vi gjør. Kan sjekke dyrere hotell da, men da kan det kanskje fort bli dyrt for de som kommer med fly.
Men jeg skal ta en titt på hotell listen, om det er noen andre rimlige forslag. dersom vi for problemer med overnattingen er jeg usikker på hva vi gjør desverre.
Fikk du PM ang hotell? Hadde litt trøbbel med nettet her om dagen så vet ikke om den ble sendt [:)]
ORIGINAL: hestehov1
Er litt usikker på om jeg har lyst... Ikke vært her så lenge. Føler ikke jeg kjenner dere og vet derfor ikke om det føles rart å plutselig komme inn. Dere virker så sammensveiset her inne.
ORIGINAL: twinanne
Er litt usikker på om jeg har lyst... Ikke vært her så lenge. Føler ikke jeg kjenner dere og vet derfor ikke om det føles rart å plutselig komme inn. Dere virker så sammensveiset her inne.
Bli med da vel du er en del av oss, det hadde vært koslig det.
Bare sleng deg med hestehov1 [:)]
Mulig vi virker sammensveiset men vi er ingen "gjeng" som det er vanskelig å komme inn i!
Alltid hyggelig med nye fjes vettu. Eller... skulle jo sett for din del at du slapp å være her på dette underforumet, men du skjønner hva jeg mener. Håper jeg [8|]
Bor ikke langt fra Oslo så det jeg kan gjøre er å komme inn og være med på lørdagen. Hadde jo vært spennende å møte så mange i samme situasjon.
Har litt tungt for det i dag, så vet ikke om dette var en påmelding? Tolket deg slik at du kommer innom hvis det passer seg sånn. Hyl ut hvis jeg tar feil [:D]