Treff til høsten?

CiZzYen der var du jo, lenge siden sist nå, du står på lista nå[:)]

Ideer motas med takk[;)]

Det jeg kan se ut av dette så må det nok være i et knutepunkt ettersom vi kommer fra hele Norges langstarket land, da må det være buss forbindelse og annen transports metode må være tilgjengelig. Dersom jeg for til min drømme treff så blir det en overnatting, da har vi bedre tid til å snakke sammen, og særlig når det er så mange som også kommer langveis fra - da er det letteste en weekend tidlig på høsten, for å unngå fødsler på treffet også kan jeg se, he he....har ikke akkurat lyst til å stille opp som jordmor, hadde nok greit det dersom jeg måtte med hjelp fra Nesing og noen til, men man trenger ikke å utfordre skjeben.

Det som er kluet er å finne en billig løsning slik at det passer for de fleste, vi trenger vel ikke så flott overnattings plass, det viktigste er jo at vi har mulighet for å snakke i fre og ro, da må vi nok bukke oss inn på en plass hvor vi kan får et rom for oss selv som ligger i overnattingsprisen. Generelt så tenker jeg at Oslo er dyrt, men det er vel enklest i henhold til å være et knutepunkt. Torp i Sandefjord er også en mulighet, i henhold til flyforbindelser, må sjekke priser hvor det er billigst å fly til Torp kontra Gardemoen. Vi som bor på østlandet kan jo bruke tog og bil og buss, kystbussen for eksempel.
Så kommer det ann på hva alle dere andre sier da, det kan være at noen foretrekker Oslo ettersom de ikke har vært så mye i hovedstaden, det er vel de 2 plassene/områdene jeg har tenkt på foreløpig. Det er nok vanskelig å får leid en hytte  - men det kunne jo også ha vært en ide i nærheten av Sandefjord. Da kunne vi som bor nærmere flyplassen ha møtt opp på fredagen og vært sjåfører for de som kommer med fly.

Dette er hva jeg har greid å komme på av ideer hittil, priser er nok ganske viktig, det er dumt at jeg ikke har en stor hytte - da hadde jo overnattingsproblemet vært løst og det hadde blitt billig, hm...
eg tenker vel generelt at vi skal kose oss mest som en samlet flokk, men jeg er klar over at noen kanskje kunne tenkt seg en bytur også - da er det lettest med hotell i Oslo sentrum og flybuss til hotellet. Og i tillegg ikke langt fra togstasjonen.

Torp kan bli veldig dyrt å reise til herfra. Slik sett er Gardermoen bedre da det går direktefly fra Alta og Tromsø. Ellers er jo Trondheim et greit sted. Ligger ca midt i landet [;)] 

Om det er by eller land er mindre viktig for meg, bare det ikke blir alt for dyrt, eller at reisetiden og reiseruta ikke blir for lang, dyr og kronglete.

Dette er bare mine tanker rundt dette...

ORIGINAL: Apple

Flere som vil skrive seg opp? [:)]

Twinanne: Jeg føler du har litt ansvaret for planlegging her. [;)] Idéer?

babyT: Ensomt foreløpig for deg oppe i nord...[&o] Du får sette deg på et fly og komme sørover! [:)]

Kan godt sette meg på et fly sørover jeg. Har jo for lengst skjønt at det må være kortere å reise fra Nord til sør enn omvendt [8D] Så lenge det ikke blir alt for mange flybytter, for da blir det DYRT.

ORIGINAL: babyT?

Torp kan bli veldig dyrt å reise til herfra. Slik sett er Gardermoen bedre da det går direktefly fra Alta og Tromsø. Ellers er jo Trondheim et greit sted. Ligger ca midt i landet [;)] 

Om det er by eller land er mindre viktig for meg, bare det ikke blir alt for dyrt, eller at reisetiden og reiseruta ikke blir for lang, dyr og kronglete.

Dette er bare mine tanker rundt dette...

Har notert meg det bak øret[;)] 

Da har vi foreløpig blitt 16 på listen, dytter litt slik at den syns godt jeg; er det flere som er interesert?
Kanskje på tide å planlegge neste step før sommerferien starter opp, eller hva mener dere jenter? 

Jeg vil[:D].....Rogaland

Nøsste da er du på lista.

Kan jeg være med? Hordaland bor jeg...

Litolus og Muppa registrert da blir det 18 hittil på lista.

Kom igjen jenter[:D]

Dytter litt på denne jeg slik at den kommer fram i dagslyset:

Er det flere som er interesert, det er vel snart på tide og planlegge et step videre nå. Forslag godtas med takk.....Vil jo ikke planlegge alt alene da jenter. Og hjelp meg med å tenke den billgste måten for oss, det koster med prøverør for jentene her inne.

Du kan sette opp meg også[:)] Vestfold.........

dette kan bli ett sabla treff[:D]

[:)]du må gjøre om nicket mitt fra cizzyen til CiZz82[:)][:)] [:)]hihi[:)]

satt og tenkte på det i ste[:D]

Smygel78 nå lettet du på min dårlige samvittighet, det er på tide og huke tak i dette her nå, skal ta en titt på den linken når jeg får tid.
Men den er det beste forslaget vi har hitil, oppfordrer alle som har litt peil eller gode ideer med å komme med tips, og ønsker om hvordan vi skal arrangere treffet.
Snart får vi komme igang med skikkelig påmeldinger her, dersom det er mulig så er det nok greiest at vi bokker inn et hotell og hver og en melder seg på og får et kodeord som vi kaller oss. Eller noen må organisere dette med på medlinger,og gi beskjed til hotellet. Jeg hvet ikke hvilken metode som er best jeg.

Oppdatert Oppland er med , Livslyst nå ble jeg glad for at du vil være med[;)]

Jeg tenker at jeg skal finne på en smart løsning så det ikke blir så mange telefoner, men om den funker hvet jeg ikke enda. Vi må ha en plas for oss selv hvor vi kan diskutere, så for vi se hva fornoe mer vi skal gjøre den kvelden, men spise felles en plass er jo koslig, men gudene hvet hvor.

ORIGINAL: Line84

Jeg har lyst[:)] Bor i Bergen, men har all familie på østlandet, så jeg kan lett komme meg dit også[:)]

Du er på listen straks

Back
Topp