Treff til høsten?

ORIGINAL: twinanne

Da er hotell i boks, haster med påmeldinger, dere ringer inn påmeldig selv og må gi beskjed snarest til Ivara.  TLF nr: 23332400 Cochs Pensjonat (dersom det ikke blir noe så avbestiller jeg for alle)Men vi greier vel det jenter[;)] Dere kan gså sende mail, men se da internett siden for mer informasjon.
Vi har reservert 6 dobbeltrom de koster 720,- for 2 personer. dvs  360 pr pers
4 rom med 3 senger er resevert og prisen her er for 3 personer 900 kr  dvs 300 per pers, dersom rommet blir fult. Barneseng kan dere høre om, det pleier man vel å få satt inn.

NB!Prisene er oppdatert etter mailen jeg fikkfra hotellet

Vi er bokket for 23-24 august. får rommene fra kl. 1400
Vår Gruppe er BV-treff og vi har referanse nr 29693 - Står på mitt navn Anne Marit (har ikke lyst til å skrive etternavnet mitt her) dere får mobilnr mitt når dere er påmeldt på pm
Avbestillingsfrist er kl. 1800 dagen før.
Siste påmelding er neste mandag 30 juni, men det kan være mulighet for å snike inn noen flere senere.
Jeg reserverte til 20 stk nå men de har flere rom ledige så dette skal ikke bli noe problem.

Det som vi må organisere er hvem som skal bo sammen og hvem som skal på 2 manns rom og hvem som skal på 3 manns rom, det er 4 manns rom der også, men de har jeg ikke bokket oss inn på.
Jeg håper at vi greier å gjennomføre terffet vårt.

Nesing skal se på hvor vi skal spise.

Her er linken:
https://secure26.securebuyers.com/~cochsp/forms/rombestilling.html

VilSåGjerne her er linken jeg snakket om Hva synes du?
Da blir det nok 360 på hver av oss sånn  sirka, regner med at jeg får samme pris da.
Skal vi gå for denne?

Koslig det med en overnatting og man blir litt bedre kjent også, litt lenger tid sammens før du flyr hjem igjen.

Da er hotell i boks, haster med påmeldinger, dere ringer inn påmeldig selv og må gi beskjed snarest til Ivara.  TLF nr: 23332400 Cochs Pensjonat (dersom det ikke blir noe så avbestiller jeg for alle)Men vi greier vel det jenter[;)] Dere kan gså sende mail, men se da internett siden for mer informasjon.
4 rom med 3 senger er resevert og prisen her er for 3 personer 900 kr  dvs 300 per pers, dersom rommet blir fult. Barneseng kan dere høre om, det pleier man vel å få satt inn.

Vår Gruppe er BV-treff og vi har referanse nr 29693 - Står på mitt navn Anne Marit (har ikke lyst til å skrive etternavnet mitt her) dere får mobilnr mitt når dere er påmeldt på pm
Siste påmelding er neste mandag 30 juni, men det kan være mulighet for å snike inn noen flere senere.
Jeg reserverte til 20 stk nå men de har flere rom ledige så dette skal ikke bli noe problem.

Det som vi må organisere er hvem som skal bo sammen og hvem som skal på 2 manns rom og hvem som skal på 3 manns rom, det er 4 manns rom der også, men de har jeg ikke bokket oss inn på.

Her er linken:

Da blir det nok 360 på hver av oss sånn  sirka, regner med at jeg får samme pris da.
Skal vi gå for denne?

Koslig det med en overnatting og man blir litt bedre kjent også, litt lenger tid sammens før du flyr hjem igjen.

jepp, denne e eg med på [:D]

skal vi bestille hver for oss eller?

ORIGINAL: VilSåGjerne

Her er linken:

Skal vi gå for denne?

jepp, denne e eg med på [:D]

skal vi bestille hver for oss eller?

Jeg kan godt bestille dersom du PM meg ditt fulle navn så skulle det være greit da, og prøver dett først og sier at vi skal betale hver for oss, og det er jo avbestillingsmulighet dersom noe uventet skulle skje da, men det tror jeg neppe nå. Dersom jeg trenger adressen din så ber jeg deg å ringe så får du booking nr fra meg.

Oppland her:)

Mspower oppdatert, skriv deg på tråden til Ivara dersom du blir med på høsttreffet 23-24 august

Dersom det er flere av dere nye som er intresert så medl dere påhøsttreffet, og dersom dere er intresert i senere treff eller det her nå førstkommende så skriv dere på her også.

Vest Agder (Lindesnes)

Jeg vil gjerne! Rogaland her da[;)]

Ja det lurte jeg også på i grunn.. [8|] Hmm.. er det noe på gang? [:D]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg fant denne tråden under viktige tråder [:)] Jeg prøvde å gi bare et hint [8D]

Hehe...

Finnmark

Bergen, Hordaland

Så sant tidspunktet passer.... [:)]

he he...er den her fortsatt, skal jeg fortsette å oppdatere eller det hadde vært greiere om noen hadde tatt over[8D]

Tenk det er et år siden vi prøvde oss med treff - som det ikke ble noe av[8|]

ORIGINAL: snuppis!

he he...er den her fortsatt, skal jeg fortsette å oppdatere eller det hadde vært greiere om noen hadde tatt over[8D]

Tenk det er et år siden vi prøvde oss med treff - som det ikke ble noe av[8|]

Jeg skal prøve å ta meg av det [:)]

Flott[;)]

ble vist dobbelt opp her[8D]

Back
Topp