twinanne
Forumet er livet
ORIGINAL: twinanne
Da er hotell i boks, haster med påmeldinger, dere ringer inn påmeldig selv og må gi beskjed snarest til Ivara. TLF nr: 23332400 Cochs Pensjonat (dersom det ikke blir noe så avbestiller jeg for alle)Men vi greier vel det jenter[;)] Dere kan gså sende mail, men se da internett siden for mer informasjon.
Vi har reservert 6 dobbeltrom de koster 720,- for 2 personer. dvs 360 pr pers
4 rom med 3 senger er resevert og prisen her er for 3 personer 900 kr dvs 300 per pers, dersom rommet blir fult. Barneseng kan dere høre om, det pleier man vel å få satt inn.
NB!Prisene er oppdatert etter mailen jeg fikkfra hotellet
Vi er bokket for 23-24 august. får rommene fra kl. 1400
Vår Gruppe er BV-treff og vi har referanse nr 29693 - Står på mitt navn Anne Marit (har ikke lyst til å skrive etternavnet mitt her) dere får mobilnr mitt når dere er påmeldt på pm
Avbestillingsfrist er kl. 1800 dagen før.
Siste påmelding er neste mandag 30 juni, men det kan være mulighet for å snike inn noen flere senere.
Jeg reserverte til 20 stk nå men de har flere rom ledige så dette skal ikke bli noe problem.
Det som vi må organisere er hvem som skal bo sammen og hvem som skal på 2 manns rom og hvem som skal på 3 manns rom, det er 4 manns rom der også, men de har jeg ikke bokket oss inn på.
Jeg håper at vi greier å gjennomføre terffet vårt.
Nesing skal se på hvor vi skal spise.
Her er linken:
https://secure26.securebuyers.com/~cochsp/forms/rombestilling.html
VilSåGjerne her er linken jeg snakket om Hva synes du?
Da blir det nok 360 på hver av oss sånn sirka, regner med at jeg får samme pris da.
Skal vi gå for denne?
Koslig det med en overnatting og man blir litt bedre kjent også, litt lenger tid sammens før du flyr hjem igjen.