Treff til høsten?

rogaland

oppdatert + at en er fjernet fra listen ettersom hun har slettet seg på BV.

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: twinanne

Dette var ikke lett, Anker hotell er fullbooket så det er ikke mulighet for å skvise oss inn der til høsten. Da hvet jeg ikke helt hva vi gjør. Kan sjekke dyrere hotell da, men da kan det kanskje fort bli dyrt for de som kommer med fly.
Men jeg skal ta en titt på hotell listen, om det er noen andre rimlige forslag. dersom vi for problemer med overnattingen er jeg usikker på hva vi gjør desverre.

Fikk du PM ang hotell? Hadde litt trøbbel med nettet her om dagen så vet ikke om den ble sendt [:)]

Nei den har jeg ikke fått, kan du sende den på nytt?

Da er hotell i boks, haster med påmeldinger, dere ringer inn påmeldig selv og må gi beskjed snarest til Ivara.  TLF nr: 23332400 Cochs Pensjonat (dersom det ikke blir noe så avbestiller jeg for alle)Men vi greier vel det jenter[;)] Dere kan gså sende mail, men se da internett siden for mer informasjon.
Vi har reservert 6 dobbeltrom de koster 720,- for 2 personer. dvs  360 pr pers
4 rom med 3 senger er resevert og prisen her er for 3 personer 900 kr  dvs 300 per pers, dersom rommet blir fult. Barneseng kan dere høre om, det pleier man vel å få satt inn.

NB!Prisene er oppdatert etter mailen jeg fikkfra hotellet

Vi er bokket for 23-24 august. får rommene fra kl. 1400
Vår Gruppe er BV-treff og vi har referanse nr 29693 - Står på mitt navn Anne Marit (har ikke lyst til å skrive etternavnet mitt her) dere får mobilnr mitt når dere er påmeldt på pm
Avbestillingsfrist er kl. 1800 dagen før.
Siste påmelding er neste mandag 30 juni, men det kan være mulighet for å snike inn noen flere senere.
Jeg reserverte til 20 stk nå men de har flere rom ledige så dette skal ikke bli noe problem.

Det som vi må organisere er hvem som skal bo sammen og hvem som skal på 2 manns rom og hvem som skal på 3 manns rom, det er 4 manns rom der også, men de har jeg ikke bokket oss inn på.
Jeg håper at vi greier å gjennomføre terffet vårt.

Nesing skal se på hvor vi skal spise.

Her er linken:
https://secure26.securebuyers.com/~cochsp/forms/rombestilling.html

ORIGINAL: Line84

Jeg får desverre ikke blitt med[:(] Vi reiser til Nice da. Dere må kose dere masse[:)]

Det var synd, da  skriver jeg det bak navnet ditt på listen.

Høres flott ut dette!

Jeg er faktisk i Oslo den helgen, mannen min deltar i Fokus Arena som skal være i Opraen. Selv skal jeg til en eller annen stylist og bli fikset på håret (bursdagsgave fra broren min). Men om det skjer noe på kvelden med dere jenter, kan jeg sikkert hive meg med. Bor privat jeg da, har så mange søsken boende i Oslo.. [;)]

Guria det er bra, da for du følge med så kan du vel gå ut og spise med oss. Nesing jobber med den biten.

Er litt usikker på om jeg har lyst... Ikke vært her så lenge. Føler ikke jeg kjenner dere  og vet derfor ikke om det føles rart å plutselig komme inn. Dere virker så sammensveiset her inne.

ORIGINAL: hestehov1

Er litt usikker på om jeg har lyst... Ikke vært her så lenge. Føler ikke jeg kjenner dere  og vet derfor ikke om det føles rart å plutselig komme inn. Dere virker så sammensveiset her inne.

Bli med da vel du er en del av oss, det hadde vært koslig det.

ORIGINAL: twinanne

Bli med da vel du er en del av oss, det hadde vært koslig det.

Skal tenke litt på det, men koselig å høre at jeg er en del av dere.[:)]

ORIGINAL: ElinR

dere må ta masse bilder på dette treffet da, gleder meg til å se bilder [:D][:D][:D]

He he...det blir nok noen bilder kan jeg tenke meg, men bli med da vel[;)] 

Bare sleng deg med hestehov1 [:)]
Mulig vi virker sammensveiset men vi er ingen "gjeng" som det er vanskelig å komme inn i!

Alltid hyggelig med nye fjes vettu. Eller... skulle jo sett for din del at du slapp å være her på dette underforumet, men du skjønner hva jeg mener. Håper jeg [8|]

Forstår hva du mener. Burde vært tomt her. Skal jeg være helt ærlig opplever jeg det litt vanskelig å komme inn, men det kan forandre seg. Vi satser på det. [:)]
Bor ikke langt fra Oslo så det jeg kan gjøre er å komme inn og være med på lørdagen. Hadde jo vært spennende å møte så mange i samme situasjon.

Tror rett og slett jeg må trekke meg. Blir litt dyrt å reise + vi har dugnadshelg med koret den helga.

Kos dere masse! [:D]

Kjønner det BabyT.

Men dere andre da, dere mener vel ikke at dere har funnet ut at dere ikjke er intresert alikevel, vi var jo tross alt 23 på listen da. Hadde jo regnet med at vi ble en gjeng her, har jo lagt ned litt jobb i dette her da for å prøve å få dette til. [&:]

Apple jeg er klar over at det er normalt med en mnd før termin med tvillinger. Og formen din tar vi som den kommer også. Fint at du kommer dersom du har mulighet[;)]

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Jeg må nok trekke meg fra lista. Har termin 4 september, så tar ikke sjansen på så lang tur, rett før termin [:)]

Det er notert så jeg har oversikten på første side på de som ikke kan denne gangen

Tror nok ikke jeg får vært med. [:(]
Men skal sjekke det opp i løpet av uka, gir beskjed før helga.

Bor ikke langt fra Oslo så det jeg kan gjøre er å komme inn og være med på lørdagen. Hadde jo vært spennende å møte så mange i samme situasjon.

Har litt tungt for det i dag, så vet ikke om dette var en påmelding? Tolket deg slik at du kommer innom hvis det passer seg sånn. Hyl ut hvis jeg tar feil [:D]

Du trenger ikke melde meg på ennå. Kommer hvis det passer jeg. [:)]

Det ser dårlig ut med overnatting, bare meg foreløpig[&:]
Men det er noen som har skrevet seg på uten overnatting da, se på tråden til Ivara, tror det er sånn ca 6 eller flere med deghusker ikke helt.

Back
Topp