Treff til høsten?

ORIGINAL: smygel 78

ORIGINAL: twinanne

Jeg tenker at jeg skal finne på en smart løsning så det ikke blir så mange telefoner, men om den funker hvet jeg ikke enda. Vi må ha en plas for oss selv hvor vi kan diskutere, så for vi se hva fornoe mer vi skal gjøre den kvelden, men spise felles en plass er jo koslig, men gudene hvet hvor.

Ett forslag:
Vi finner overnattingssted,bestemmer oss for tid og sted.
De som vil være med sender en pm som er bindende.
Så kan man bestille overnatting til de som har sendt en pm innen en gitt/avtalt tidsfrist.
På den måten kan man se hvor mange som faktisk blir med og gjør bestilling lettere[:)]
Så kan vi møtes og skravle og kose oss[:D]

Dette var en god idé smygel [:)]

Ankerhostel virket greit nok ut, men jeg har ikke sjekket hvordan man kommer dit enda.
Da er det rimlig dersom vi tørr å dele rom med en til, 545 kr i helgen per natt for begge to, regner med at vi kommer og sjekker inn på lørdag og sjekker ut kl. 1100 søndag, men vi kan sikker ha bagasjen der hvis vi trenger det og gjøre noe annet de som har tid.

Vi må vist betale kr. 85 for frokost og ekstra for sengetøy og hånkle - men dyne og puet og bad er det på rommene.
Spørsmålet er om hvor stort dette er også, det ser ut som det kan bli litt av en gjeng.
Avbestilling minst et døgn i forveien dette er viktig.
Så ikke andre blir sittendes igjen med regningen da.

Dette er noen tanker jeg har gjort meg hitil, må finne ut hvor det ligger og hvor sentralt dette er i henhold til tog, fly og flybusser og busser. Kan nok tenkes at det er greit å bestille i god tid ettersom vi er en stor gjeng. Så kan man rette opp bestillingen nærmere, dersom flere vil bli med eller det skulle komme noen hindringer på vegen. Det var vist greit med transport tilganger til hotellet, ikke noe problem.

OK 10 min fra Karl Johann, da kan nok du komme med et forslag om spisested du da Nesing, det hadde vært sjekt.

Og så for vi se hvem som er interesert i å dele rom, det er sikkert greit for en natt. Så slipper man med halve prisen. Men det er jo opp til hvor mange rom vi har mulighet for å få og hva folk ønsker da.

ååååååååååå det høres kjekt ut[:D]

kan vi reise i morgen?????????[:D][:D][:D]

Dere som  jobber helger prøv å gi meg oversikt når dere er ledig da, men det er sikkert noen som må prøve å få fri også. Skal vi si fra mitten av august til mitten av september kanskje, prøver å tenke litt terminer her også jeg. De som mener det er greit å bytte helg vennligst si ifra om dette også.

Dere som  jobber helger prøv å gi meg oversikt når dere er ledig da, men det er sikkert noen som må prøve å få fri også. Skal vi si fra mitten av august til mitten av september kanskje, prøver å tenke litt terminer her også jeg. De som mener det er greit å bytte helg vennligst si ifra om dette også.

jeg har jobbehelg te helgen igjen, så hver 3 helg jobber jeg[:D] men vist det skulle lande på min jobbehelg kan det jo være at jeg kan få den byttet, eller at jeg rett og slett atr meg fri uten lønn[:D]alt for å treffe dere her inne[:D]

ORIGINAL: Baby klar..

vest agder

Oppdatert

ORIGINAL: bethy

Du kan sette opp meg også[:)] Vestfold.........

Jeg er ikke kommet med på listen.......ikke oppdatert altså[:)]

Du kan sette opp meg også[:)] Vestfold.........

Jeg er ikke kommet med på listen.......ikke oppdatert altså[:)]

Beklager at jeg overså den, men nå skal du inn på listen fortere enn svinet. Jeg ble veldig glad for at du vil være med, en til fra Vestfold det er sjekt gett.

Dette høres supert ut,men du kan bare stryke meg fra listen...har vært 2 ganger i oslo i år og skal en tur til Bergen i sommer..det blir nokk for meg det..er så dyrt med reise å alt..men blir det treff her i midt-norge så er jeg med...hihi[:)] men vi er jo ikke så mange...[8|]

ORIGINAL: Apple

Kan det være en idé å begynne å samle oss om et felles møtested? Oslo er jo nevnt over her med tanke på overnatting, noe som vel passer veldig bra for de fleste av østlandsjentene? Men hvordan blir det med tuppene på vestlandet? Kommer de over? Og hva med dem i midten og i nord?

Det var jo meningen at det gjelder alle sammen, det er jo derfor det er snakk omovernatting.[&:] Nå kjønner jeg ikke helt, trodde det var klart jeg de i nord sa at det var billigere å fly til Oslo.

CiZz82 du er slettet fra listen.

Kan det være en idé å begynne å samle oss om et felles møtested? Oslo er jo nevnt over her med tanke på overnatting, noe som vel passer veldig bra for de fleste av østlandsjentene? Men hvordan blir det med tuppene på vestlandet? Kommer de over? Og hva med dem i midten og i nord?

Det var jo meningen at det gjelder alle sammen, det er jo derfor det er snakk omovernatting.[&:] Nå kjønner jeg ikke helt, trodde det var klart jeg de i nord sa at det var billigere å fly til Oslo.

Det stemmer som twinanne sier her. Ihvertfall har jeg nevnt det [;)] Til Oslo blir to hopp med fly for meg. Skal jeg til vestlandet blir det fort flere hopp og dermed ganske dyrt. Trøndelag derimot er også kun to hopp med fly, så det er også aktuelt med tanke på økonomi.

Og jeg skal bare ta et hopp med fly [:)] OSLO ville passet bra for meg [;)]

ORIGINAL: Viksi.

Nordland her.

Oppdatert

Ja nå er det sannelig på tide å ringe plassen , skal gjøre det i morgen. så kommer jeg tilbake med tilbake medlinger. Bindene påmelding til meg PM. Jeg sier ikke noen dato enda, for det haster først og fremst å få sjekket med hotellet og bare si et røft antall, og se om de har kapasitet og når. Prisene har dere fått sånn ca lenger opp. Fra dere må jeg vite hvem som er interesert om dere syns det er greit med tomannsrom, og det er lov å komme med tips hvem dere vil sove sammens med, så PM meg så skal jeg se hva jeg greier å få til, dersom dere skriver opp personer så ta gradering 1 og nedover hvem dere kan tenke dere og sove med, greier ikke å oppfylle alle ønsker men det er greit å komme med forslag, og deretter trekker jeg. Dersom noen er intresert i flere enn 2 på et rom så si ifra, eller ønsker enkelt lugar. Dersom kapasitet så er alt mulig. Eh...nå må jeg inn å slette på PM listen min, men si ifra dersom det skulle være blokkert og dere ikke får sendt PM til meg.

Jeg skal prøve å komme med datoen for helgen snarest. Helst treff i slutten av august dersom mulig.

Informasjon om hotellet ser dere i postene til Smygel, der er det en link og et hotell vi går for, dersom mulig,  pga at det var et billig alternativ og da regner jeg med overnatting fra Lørdag til Søndag. Dersom noen vil komme ned kvelden før så si ifra.

Nord-jentene (i alle fall babyT) ville til Oslo, men det jeg egentlig lurte på med spørsmålet mitt, er om alle vestlandsjentene er klare for å ta turen over fjellet?  Vestlandsjentene er jo ganske mange, slik at de kunne fått til et bra treff der hvis de ikke ville dra østover f.eks pga økonomi. Men det beste og hyggeligste er selvfølgelig at alle samles i Oslo! [:)] 

Jeg formulerte meg nok litt klønete i stad, men skjønner du nå, snuppa? [:)]

Ja jeg kjønner men vi håper på et møte for alle her borte, men det er klart at mindre grupperinger kunne jo vært greit senere, og jeg håper at flest mulige har anledning til å fly til Oslo. Men de kan jo danne sin egen treff på Vestlandet dersom de vil det, jeg mener ikke å hindre det, men nå tenker jeg landsdekkendes, og desto flere som kan komme desto bedre. Man kan jo danne seg under grupper senere - dersom vi ønsker å fortsette å møtes. Dersom dette blir vellyket mener jeg.

Hmmm... Tatt et raskt søk på SAS nå og ser ut til at flybillett Lakselv Oslo kommer på ca 3000 tur/retur begge de tosiste helgene i august. Hadde håpa at det var direktefly på søndagen, men ser ikke slik ut. Mulig det bare er i juni og juli [8|]

ORIGINAL: babyT?

Hmmm... Tatt et raskt søk på SAS nå og ser ut til at flybillett Lakselv Oslo kommer på ca 3000 tur/retur begge de tosiste helgene i august. Hadde håpa at det var direktefly på søndagen, men ser ikke slik ut. Mulig det bare er i juni og juli [8|]

Hva med de to første i september da?

ORIGINAL: babyT?

Hva med de to første i september da?

Prisen blir nok den samme uansett. Er billigere å fly fra Alta da, så kan jo kjøre over dit om det skulle bli for dyrt [;)] Forøvrig passer siste helga i august bedre enn nest siste. Har dugnad med koret 23. august.

Bare sett en dato dere, prisen på flybilletter er ganske stabil på denne strekningen uansett [;)]

Dette var ikke lett, Anker hotell er fullbooket så det er ikke mulighet for å skvise oss inn der til høsten. Da hvet jeg ikke helt hva vi gjør. Kan sjekke dyrere hotell da, men da kan det kanskje fort bli dyrt for de som kommer med fly.
Men jeg skal ta en titt på hotell listen, om det er noen andre rimlige forslag. dersom vi for problemer med overnattingen er jeg usikker på hva vi gjør desverre.

Back
Topp