Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se da!!!!! Jeg sier forsiktig gratulerer, og sees i mars! Jeg har ikm på lørdag i følge ff!Vis vedlegget 408470
God stigning bare fra i går ettermiddag! Skal prøøøve å vente til IKM med å erklære meg selv som gravid. 12 DPO i dag, så IKM om to dager!

Du kan vente, jeg sier gratulererVis vedlegget 408470
God stigning bare fra i går ettermiddag! Skal prøøøve å vente til IKM med å erklære meg selv som gravid. 12 DPO i dag, så IKM om to dager!
Om dette går veien må vi vedde på hvem som kommer nærmest termindatoen 5. mars.Se da!!!!! Jeg sier forsiktig gratulerer, og sees i mars! Jeg har ikm på lørdag i følge ff!![]()

EnigOm dette går veien må vi vedde på hvem som kommer nærmest termindatoen 5. mars.![]()
!! Det er litt morsomt å ligge så likt! 

). Vi vil gjerne ha tid til alle barna, og ikke blir vi yngre heller, så det får holde.
Og jeg kan jo ikke fortelle det til ungene ennå heller.
Haha, enig! Lurer på hvordan partnerne hadde taklet det.Lurt å bare nyte det fullt ut, man har jo ingen garantier for at alt går bra, men det blir jo ikke bedre av å gå rundt og fornekte seg
Men har tenkt på at det hadde vært kjekt å kunne bytte på å gå gravid med partner, er ikke min favoritting heller
Blir litt misunnelig på at du får så fin aldersavstand på gjengen din, jeg har 2.5 år mellom mine og blir 4 år til baby. Har vært så fornøyd vi og med alderen på de, så blir spennende å se hvordan det går nå.