Marsmamman
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
September To Remember 2022
Aprilspirene 2024❤️
Maisløyfene 2024
Med første sluttet jeg med nattamming rundt 5 mnd og sluttet helt å amme rundt 9 mnd, han var aldri kjempe fan av puppen dessverre og mensen kom når han var 7 mnd. Nummer 2 var helt puppegal og hang i puppen hele natta til over året, sluttet helt ved 15 mnd. Hadde hormonspiral så akkurat når jeg ble fruktbar igjen vet jeg ikke helt, men har en følelse av at det var rundt 13-14 måneder. Hadde håpet det skjedde før denne gangen da lille hadde en periode hvor han sov 8-9 timer i strekk. Nå er vi tilbake til at han våkner når vi legger oss og ligger inntil hele natta igjen. Håper det snur snartSer den! Høres litt deilig ut å slippe sjalusien, ja.Når pleier du å få tilbake mensen? Jeg måtte slutte å amme HELT og så vente på mensen i tre måneder til etter det. Da var det et halvår siden nattamming ble kuttet. Slik var det med begge, så det var litt optimistisk å håpe på 23-barn da, med andremann født sent i november.
Har også blitt gravid på PP1 og PP2 før, meeen nå er jeg på PP3 og straks 38, så frykten har satt seg.
Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 og at spiren sitter nå på pp3
Når pleier du å få tilbake mensen? Jeg måtte slutte å amme HELT og så vente på mensen i tre måneder til etter det. Da var det et halvår siden nattamming ble kuttet. Slik var det med begge, så det var litt optimistisk å håpe på 23-barn da, med andremann født sent i november. 

krysser fingre og tær for at det er gullegget!