Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ har nættopp stappa i mæ kyllingburger med pesto å amadinepoteta, så no e æ så mætt at det gjør vondt
No bli det litt mer walking dead
Sent from my iPhone using BV Forum
Æ glede mæ sånn te å få vessta om det e gutt eller jente i magen her! <3 samboern har trua på guttÅååå.. Kyllingburger <3 mannen lager pizza, mens jeg storgliser og tenker på tas et kommer en trøndergutt i august![]()
Åååå.. Kyllingburger <3 mannen lager pizza, mens jeg storgliser og tenker på tas et kommer en trøndergutt i august![]()
Er vår første jaSTAS da Koffert!!Dette er første barnet deres?
![]()
Skulle ønske jeg ikke var så nysgjerrig av meg, for det høres veldig gøy ut å få vite ved fødsel. Men klarte ikke det gittBlir en trønderhemmelighet her til den velger å komme ut![]()
Skulle ønske jeg ikke var så nysgjerrig av meg, for det høres veldig gøy ut å få vite ved fødsel. Men klarte ikke det gitt![]()
Har faktisk nettopp vært på banen igjen etter minst 7 uker uten! Mannen ble glad da![]()
Vil også ha kyllingburger.
Har vært på tidligvakt i dag og skal i morgen, så her blir det vel natta om ikke lenge. Må høre med mannen om han gidder å lage mat til meg![]()
Gratulerer med gutt!staaas!
Må si jeg også håper litt på gutt nå etter 2 jenter! Skal egentlig ikke vite før fødsel, men holder jo på å krepere av nysgjerrighet allerede! !Tror ikke jeg klarer det altså.
Men er rimelig sikker på at det er ei jente til da![]()
Har hatt 3 forskjellige svangerskap fram til nå. Uuuumulig å si! Blir gal av å ikke vite. SÅ tøff i trynet og har sagt til de som vet det at jeg ikke skal vite. Men nå, har ingen tro på at jeg klarer det! Litt som snussuget egentlig, men det har jo gått over. Bortsett fra akkurat nå når jeg tenkte på det daTror jeg og du er litt i samme båt. Ville nok også ønska meg gutt hvis jeg bare hadde jenter fra før. Er svangerskapet ditt likt som de andre?
Er ditt ulikt??
Kinesisk fødekart sier gutt for 3.gangEgentlig ikke så utrolig store forskjeller egentlig. Det blir hva det blir.. lol.. hva sier fødekartet om hva du får da?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app