TOUL

Aili

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Augustmagi 2025
Dere som har fått time til TOUL, hvilken uke + dag har dere fått time på? Bare nysgjerrig mens jeg venter på å bli tildelt time selv :angelic: :Heartred

Venter på å få tildelt her og! :nailbiting: Men forrige gang på Bærum sykehus fikk jeg tildelt tid 14+0, så det var litt frustrerende lenge å vente. Dette er to år siden riktignok

Fikk tildelt 30.12. ved en feiltakelse. Var da 9+6 og som ventet var det for tidlig til å utføre fosterdiagnostikk. Har fått ny time 22.01. Vil da være 13+1. Sist sv.skap. hadde jeg OTUL 12+6.

Trenger litt råd, husker ikke når jeg ble henvist sist. Var hos legen i dag, og eneste fokuset var egentlig hvor dårlig jeg er og at jeg måtte sykmeldes. Derfor glemte jeg helt av henvisningen. Legen satte opp time til første svangerskapskontroll da jeg er ca 12+0. Ville dere ha sendt en melding til legen for at hun skal sende henvisning nå, eller skal jeg bare satse på at de kan ta meg inn på relativt kort frist? :playful:

Trenger litt råd, husker ikke når jeg ble henvist sist. Var hos legen i dag, og eneste fokuset var egentlig hvor dårlig jeg er og at jeg måtte sykmeldes. Derfor glemte jeg helt av henvisningen. Legen satte opp time til første svangerskapskontroll da jeg er ca 12+0. Ville dere ha sendt en melding til legen for at hun skal sende henvisning nå, eller skal jeg bare satse på at de kan ta meg inn på relativt kort frist? :playful:
Jeg hadde sendt en melding og bedt om å få sendt henvisning. Virker som at det er lite timer rundt omkring :Heartpink

Send melding eller ring legekontoret på førstkommende virkedag. Timene til UL fylles fortløpende så en bør henvises så tidlig som mulig

Back
Topp