Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde sendt en melding og bedt om å få sendt henvisning. Virker som at det er lite timer rundt omkringTrenger litt råd, husker ikke når jeg ble henvist sist. Var hos legen i dag, og eneste fokuset var egentlig hvor dårlig jeg er og at jeg måtte sykmeldes. Derfor glemte jeg helt av henvisningen. Legen satte opp time til første svangerskapskontroll da jeg er ca 12+0. Ville dere ha sendt en melding til legen for at hun skal sende henvisning nå, eller skal jeg bare satse på at de kan ta meg inn på relativt kort frist?
Send melding eller ring legekontoret på førstkommende virkedag. Timene til UL fylles fortløpende så en bør henvises så tidlig som muligTrenger litt råd, husker ikke når jeg ble henvist sist. Var hos legen i dag, og eneste fokuset var egentlig hvor dårlig jeg er og at jeg måtte sykmeldes. Derfor glemte jeg helt av henvisningen. Legen satte opp time til første svangerskapskontroll da jeg er ca 12+0. Ville dere ha sendt en melding til legen for at hun skal sende henvisning nå, eller skal jeg bare satse på at de kan ta meg inn på relativt kort frist?
Jeg hadde sendt en melding og bedt om å få sendt henvisning. Virker som at det er lite timer rundt omkring
Da gjør jeg det! TakkSend melding eller ring legekontoret på førstkommende virkedag. Timene til UL fylles fortløpende så en bør henvises så tidlig som mulig