Torsdagsprat

Lillebror har allerede sovet en stund og jeg har fått strippet sengene og satt på vask med sengetøyet!
Støvsuget foreldrerommet og satt hele andre etasje på lufting.
Det er nok det jeg orker i dag, kjennes det ut som.
Når Lillebror våkner skal vi leke og spise før vi henter T i barnehagen og drar til tannlegen. Han er SÅ spent =)

Synes du har vært knallflink:):):):D Gikk det bra hos tannlegen?:)

Takk! Håper det gir seg, og ikke blir verre, før vi skal ut å reise på lørdag! Har kjøpt nesedråper idag, så nå blir iallfall natta bedre ;) (håper jeg!) :p

Usj ja, vanskelig og sove når nesen er bom tett:(
Håper nesedråpene funker:) Og at hu sover framover:):)

Laget hjemmelaget blomkålsuppe til middag idag, servert med sprøstekt baconbiter, hakket persille og varme rundstykker:D Var knallgodt:) Ellers har jeg bare drevet ute i hagen og kosa med Emmeth:)
Legger med link på suppen;)
http://www.klikk.no/mat/article306617.ece
l

...neeei, er vel kanskje derfor jeg er avhengig av nesespray :oops: :eek: :p
Oh no, det ekke bra da:(
Veit en kompis var avhengig av det også, han hadde store problemer da han skulle slutte med det!

hmmm...Hermine er litt hes og hoster...kan jeg gi henne en halstablett i fruktnettet??? :gen113 :smiley-angelic006:p

Så ere påan igjen :P ;) Bruker å trappe ned til barnespray før jeg slutter helt, så nå håper jeg barnesprayen holder mens jeg er forkjøla, så slipper jeg å starte fra scrach! ;) :P

He he, grei måte og gjøre det da:D:p;)

Sånn så middagen ut:D
1366911837778.jpg

God kveld, ladies!!:)
Det er så rart å ikke være innom her oftere enn noen turer på kveldstid.. Dagene på jobb går utrolig fort. Jeg vimser rundt og har ikke helt styringa, MEN jeg later som at jeg har stålkontroll da.;) Det lønner seg tydeligvis, for i dag har jeg fått MASSE skryt og dét liker vi..:)
Har bare vært assistent i barneskolen så langt, men i neste uke skal jeg ha en 5.klasse alene hele dagen.:P

God kveld, ladies!!:)
Det er så rart å ikke være innom her oftere enn noen turer på kveldstid.. Dagene på jobb går utrolig fort. Jeg vimser rundt og har ikke helt styringa, MEN jeg later som at jeg har stålkontroll da.;) Det lønner seg tydeligvis, for i dag har jeg fått MASSE skryt og dét liker vi..:)
Har bare vært assistent i barneskolen så langt, men i neste uke skal jeg ha en 5.klasse alene hele dagen.:P
Så godt med skryt! Jeg er sikker på du er kjempeflink :)

Lillebror er seig å få i søvn i kveld!
Spiste litt kveldsmat og badet med storebror. Sistnevnte har nå sovnet til lydbok og Lillebror kaver og kaver. Virker til at han roer seg mer nå heldigvis.

Back
Topp