Torsdagsprat

Sånn har Emmeth vært de siste dagene også, men han skal ha noe oppi fjeset sitt(koseklut OG dyne) ellers sovner han ikke! Er Eskil også sånn?
Ja han gnur seg som regel inn i lammeskinnet som går litt opp på sidene av sengen, vi har den brede delen av skinnet i hodeenden =)

Ikke sant!
Må mote meg opp til å ringe veileder for å avtale første møte...det får bli første steg i prosessen ;)
Stort nok steg å ta det;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det kan nok være ja..Mannen måtte ta over her, hun ble jo helt tullete, bare fjas, og mor er litt premenstruell. Kjente det begynte å koke over, så da var det greit at han tok over. Legginga ble også en hylekamp, håper det er tannestyret.
ugh, kjenner til den der! Jeg blir SÅ frustrert når hun NEKTER å spise noe som helst! o_O Bra pappaene har litt friskt overskudd til de små da ;)

Ja han gnur seg som regel inn i lammeskinnet som går litt opp på sidene av sengen, vi har den brede delen av skinnet i hodeenden =)
Hermine holder på på samme viset, trykker seg inn i sengekanten ;) Bra den er så stødig! :P
Måtte ta ut soveskinnet nå, hun ble SÅ svett med det i sengen o_O

Grrrr naboen bråker så fælt utenfor vinduet til Nasse. Kaster ting i en conteiner så det smeller. Meeeget seint å drive med sånt nå:mad::mad::mad:

Grrrr naboen bråker så fælt utenfor vinduet til Nasse. Kaster ting i en conteiner så det smeller. Meeeget seint å drive med sånt nå:mad::mad::mad:

ÅH, så irriterende! :mad: Da ville jeg gått ut og spurt pent om de kunne gjort det litt tidligere på dagen i stedet, for babyen ligger og sover ;)

ÅH, så irriterende! :mad: Da ville jeg gått ut og spurt pent om de kunne gjort det litt tidligere på dagen i stedet, for babyen ligger og sover ;)
Lovelig seint å begynne klokka ni om kvelden ja. God start på naboskapet. Ikke noen vits, de har lov frem til elve:confused:

Hermine holder på på samme viset, trykker seg inn i sengekanten ;) Bra den er så stødig! :P
Måtte ta ut soveskinnet nå, hun ble SÅ svett med det i sengen o_O
Bra det hjalp da.
Men jeg trodde lammeskinn skulle regulere både kalde og varme unger? Ingen svetting her enda, og han er egentlig en ganske varm type som sin bror og far...

Bra det hjalp da.
Men jeg trodde lammeskinn skulle regulere både kalde og varme unger? Ingen svetting her enda, og han er egentlig en ganske varm type som sin bror og far...
gjør ikke det her, hun blir søkksvett på den delen som er ned mot senga o_O

gjør ikke det her, hun blir søkksvett på den delen som er ned mot senga o_O
Ja det er sikkert ganske individuelt. Jeg er spent på om han kan bruke sitt hele året. Nå er det 10 grader ute og foreløpig går det fint!

Ja det er sikkert ganske individuelt. Jeg er spent på om han kan bruke sitt hele året. Nå er det 10 grader ute og foreløpig går det fint!
MEN ligger han med hodet rett mot skinnet? Jeg legger en gulpeklut imellom for å fange opp gulp (hun gulper mye i søvne) OG for at det ikke skal klø så mye rett mot huden ;)

æsj, den ene puppen holder virkelig på å gå tørr for melk :( Kun 20ml i den nå i kveld :oops:

MEN ligger han med hodet rett mot skinnet? Jeg legger en gulpeklut imellom for å fange opp gulp (hun gulper mye i søvne) OG for at det ikke skal klø så mye rett mot huden ;)
Har som regel en klut der, men den ligger ikke i ro :-p
Det skinnet klør ikke synes jeg da..

Back
Topp