Torsdagsprat

Så bra du fikk i henne grøt:D Greit de har litt i magen:) Fikk i Emmeth noe hjemmelaget frunktpurè i ettermiddag jeg også, matlysten ekke på topp ennå og han har diarè med spylukt :oops: :eek: Men det er pga jeg var så dum og gi han noen skjeer med lasagne igår, for tenkte at tenk hvis det går bra, det gjorde det not.. Da venter vi ei god stund til neste gang:)

Skjønner godt du ikke tar sjansen igjen ja, håper han er blitt bedre nå:-)

jeg også, vil tro apetitten er noe redusert til kvelds etter en så stor middag! o_O

Det kan nok være ja..Mannen måtte ta over her, hun ble jo helt tullete, bare fjas, og mor er litt premenstruell. Kjente det begynte å koke over, så da var det greit at han tok over. Legginga ble også en hylekamp, håper det er tannestyret.

jada, gjør sikkert det! Men kjenner jeg gruer meg til å sette i gang, er et stykke arbeid som ligger foran meg med den masteroppgaven altså! o_O

Ja, det er en hektisk periode mens det står på.

Lillebror er seig å få i søvn i kveld!
Spiste litt kveldsmat og badet med storebror. Sistnevnte har nå sovnet til lydbok og Lillebror kaver og kaver. Virker til at han roer seg mer nå heldigvis.

Sånn har Emmeth vært de siste dagene også, men han skal ha noe oppi fjeset sitt(koseklut OG dyne) ellers sovner han ikke! Er Eskil også sånn?

God kveld, ladies!!:)
Det er så rart å ikke være innom her oftere enn noen turer på kveldstid.. Dagene på jobb går utrolig fort. Jeg vimser rundt og har ikke helt styringa, MEN jeg later som at jeg har stålkontroll da.;) Det lønner seg tydeligvis, for i dag har jeg fått MASSE skryt og dét liker vi..:)
Har bare vært assistent i barneskolen så langt, men i neste uke skal jeg ha en 5.klasse alene hele dagen.:p

Så flink du er:):):) Godt og jobbe litt igjen?:)

Skjønner godt du ikke tar sjansen igjen ja, håper han er blitt bedre nå:)

Ja, hjalp og få det ut tror jeg;)
Og nå er guttebassen lagt for kvelden:) Sovet lite de siste dagene på dagen:( Under 2 timer sammenhengende:(

God kveld, ladies!!:)
Det er så rart å ikke være innom her oftere enn noen turer på kveldstid.. Dagene på jobb går utrolig fort. Jeg vimser rundt og har ikke helt styringa, MEN jeg later som at jeg har stålkontroll da.;) Det lønner seg tydeligvis, for i dag har jeg fått MASSE skryt og dét liker vi..:)
Har bare vært assistent i barneskolen så langt, men i neste uke skal jeg ha en 5.klasse alene hele dagen.:p
Regner med du savner oss og BV mer enn Jenny på dagtid? :P :cool:
Viktig å late som man har kontroll, da får man i det minste respekt! :D

Lillebror er seig å få i søvn i kveld!
Spiste litt kveldsmat og badet med storebror. Sistnevnte har nå sovnet til lydbok og Lillebror kaver og kaver. Virker til at han roer seg mer nå heldigvis.
Hermine sovna heller ikke før 20.30, men delvis fordi det tok så lang tid å spise pops til kvelds :P ;)

ja, spesielt siden innleveringa av oppgaven pågår på samme tid av året hvor mannen jobber myyye overtid o_O

Typisk at sånt faller på samme tidspunkt

Back
Topp