Lilla-87
Forumet er livet
Åååå... Dét såg godt ut!!
Blomkålsuppe..? Potetsuppe..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du fikk i henne grøtGreit de har litt i magen
Fikk i Emmeth noe hjemmelaget frunktpurè i ettermiddag jeg også, matlysten ekke på topp ennå og han har diarè med spylukt
![]()
Men det er pga jeg var så dum og gi han noen skjeer med lasagne igår, for tenkte at tenk hvis det går bra, det gjorde det not.. Da venter vi ei god stund til neste gang
![]()
jeg også, vil tro apetitten er noe redusert til kvelds etter en så stor middag!![]()
slanke jenterRegner med det er fordi hun er såpass aktiv i forhold til matinntak
![]()
jada, gjør sikkert det! Men kjenner jeg gruer meg til å sette i gang, er et stykke arbeid som ligger foran meg med den masteroppgaven altså!![]()
Lillebror er seig å få i søvn i kveld!
Spiste litt kveldsmat og badet med storebror. Sistnevnte har nå sovnet til lydbok og Lillebror kaver og kaver. Virker til at han roer seg mer nå heldigvis.
God kveld, ladies!!
Det er så rart å ikke være innom her oftere enn noen turer på kveldstid.. Dagene på jobb går utrolig fort. Jeg vimser rundt og har ikke helt styringa, MEN jeg later som at jeg har stålkontroll da.Det lønner seg tydeligvis, for i dag har jeg fått MASSE skryt og dét liker vi..
Har bare vært assistent i barneskolen så langt, men i neste uke skal jeg ha en 5.klasse alene hele dagen.![]()
Blomkålsuppe..? Potetsuppe..?
Skjønner godt du ikke tar sjansen igjen ja, håper han er blitt bedre nå![]()
Ja, hjalp og få det ut tror jeg![]()
Og nå er guttebassen lagt for kveldenSovet lite de siste dagene på dagen
Under 2 timer sammenhengende
![]()
ja, spesielt siden innleveringa av oppgaven pågår på samme tid av året hvor mannen jobber myyye overtidJa, det er en hektisk periode mens det står på.
vi får trøste oss med detDet var det de sa på helsestasjonen, de forbrenner mye![]()
hahahhaa, ja det tviler jeg ikke på!Ja, kunne jeg fint funnet på og gjort![]()
oooh, så SNADDERT ut!
Regner med du savner oss og BV mer enn Jenny på dagtid?God kveld, ladies!!
Det er så rart å ikke være innom her oftere enn noen turer på kveldstid.. Dagene på jobb går utrolig fort. Jeg vimser rundt og har ikke helt styringa, MEN jeg later som at jeg har stålkontroll da.Det lønner seg tydeligvis, for i dag har jeg fått MASSE skryt og dét liker vi..
Har bare vært assistent i barneskolen så langt, men i neste uke skal jeg ha en 5.klasse alene hele dagen.![]()
Hermine sovna heller ikke før 20.30, men delvis fordi det tok så lang tid å spise pops til kveldsLillebror er seig å få i søvn i kveld!
Spiste litt kveldsmat og badet med storebror. Sistnevnte har nå sovnet til lydbok og Lillebror kaver og kaver. Virker til at han roer seg mer nå heldigvis.
ja, spesielt siden innleveringa av oppgaven pågår på samme tid av året hvor mannen jobber myyye overtid![]()
Ikke sant!Typisk at sånt faller på samme tidspunkt