mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillebror har allerede sovet en stund og jeg har fått strippet sengene og satt på vask med sengetøyet!
Støvsuget foreldrerommet og satt hele andre etasje på lufting.
Det er nok det jeg orker i dag, kjennes det ut som.
Når Lillebror våkner skal vi leke og spise før vi henter T i barnehagen og drar til tannlegen. Han er SÅ spent =)
dårlig matlyst her også, er nok pga forkjølelsen![]()
Takk! Håper det gir seg, og ikke blir verre, før vi skal ut å reise på lørdag! Har kjøpt nesedråper idag, så nå blir iallfall natta bedreStakkars, håper hu snart kommer seg ovenpå igjenGod bedring til Herminesnuppa
<3
Takk! Håper det gir seg, og ikke blir verre, før vi skal ut å reise på lørdag! Har kjøpt nesedråper idag, så nå blir iallfall natta bedre(håper jeg!)
![]()
Ja, vet jo selv hvor ekkelt det er å sove når man er tett!Usj ja, vanskelig og sove når nesen er bom tett![]()
Håper nesedråpene funkerOg at hu sover framover
![]()
Ja, vet jo selv hvor ekkelt det er å sove når man er tett!![]()
...neeei, er vel kanskje derfor jeg er avhengig av nesesprayJaaah det er helt pyton og sove når nesa er tett, går omtrent ikke![]()
![]()
Oh no, det ekke bra da...neeei, er vel kanskje derfor jeg er avhengig av nesespray![]()
![]()
![]()
Ja, hadde nesten helt klart å slutte nå...så blei jeg forkjøla igjenOh no, det ekke bra da![]()
Veit en kompis var avhengig av det også, han hadde store problemer da han skulle slutte med det!
Ja, hadde nesten helt klart å slutte nå...så blei jeg forkjøla igjen![]()
![]()
Så ere påan igjenUff ja, da var det gjort vettu![]()
hmmm...Hermine er litt hes og hoster...kan jeg gi henne en halstablett i fruktnettet???![]()
![]()
Så ere påan igjen![]()
Bruker å trappe ned til barnespray før jeg slutter helt, så nå håper jeg barnesprayen holder mens jeg er forkjøla, så slipper jeg å starte fra scrach!
![]()
![]()
Så godt med skryt! Jeg er sikker på du er kjempeflinkGod kveld, ladies!!
Det er så rart å ikke være innom her oftere enn noen turer på kveldstid.. Dagene på jobb går utrolig fort. Jeg vimser rundt og har ikke helt styringa, MEN jeg later som at jeg har stålkontroll da.Det lønner seg tydeligvis, for i dag har jeg fått MASSE skryt og dét liker vi..
![]()
Har bare vært assistent i barneskolen så langt, men i neste uke skal jeg ha en 5.klasse alene hele dagen.![]()