Så flotte mål!68 cm 8,5 kg
Og sovnet i sjalet på vei hjem
Og FOR en herlig sovegutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flotte mål!68 cm 8,5 kg
Spiser hun stort sett alle måltidene selv nå, eller? =)Hehe, jeg måtte hjelpe snuppa litt så hun fikk spist noeMen synes hun blir flinkere og flinkere til å få maten i munnen sin
Håper matlysten kommer tilbake etter luren sin nå![]()
68 cm 8,5 kg
Spiser hun stort sett alle måltidene selv nå, eller? =)
Lykke til på kontrollhåper matlysten hennes kommer seg utover dagen
![]()
Lillebror har allerede sovet en stund og jeg har fått strippet sengene og satt på vask med sengetøyet!
Støvsuget foreldrerommet og satt hele andre etasje på lufting.
Det er nok det jeg orker i dag, kjennes det ut som.
Når Lillebror våkner skal vi leke og spise før vi henter T i barnehagen og drar til tannlegen. Han er SÅ spent =)
Nei han synes det er veldig stasSynes du har fått gjort mye jegBlir spennende hos tannlegen da, han er ikke redd?
![]()
det viktigste er vel at de drikker melkja vi får satse på dethehe.. Liana spiser ikke like mye grøt nå som hun har pleid, men er nok pga tenner der å
flaskene med melk drikker hun da og masse vann
![]()
så flotte mål68 cm 8,5 kg
dårlig matlyst her også, er nok pga forkjølelsenHun spiste godt i går, så forstod lite av henne i dag, hun ville ikke ha så mye pupp heller. Satser på bedre matlyst etter luren![]()
så stilig!Fått shoppet meg ny veske i dag
Nei han synes det er veldig stas![]()
dårlig matlyst her også, er nok pga forkjølelsen![]()
Hehe, får nok plass til litt av hvert, men er jo helst med tanke på at jeg skal på jobb snart og syntes den gamle veska mi (3 år gammel) begynte å bli litt vel slittså stilig!Passer bra som bleieveske???
![]()
![]()
God dag!
Hermine sov til 08.30 idag, etter å ha fått 170ml mm på flaske kl 07
Jeg har vært på farta i hele dag, vært på universitetet og fornye noe IQMerker at hjernen er HELT ute av den akademiske modusen, skulle lese masteroppgaven til ei medstudinne men sleit SÅ med å henge med og gjøre meg opp noen meninger. På tide med en tilvenning til studier igjen tror jeg
Hermine har kosa seg hjemme med pappaen idag, hun er tett i nesen, snørrete og hoster. Sikler som et uvær så er nok ei tann til på tur! Har idag kjøpt Rinoxin nesedråper slik at hun ikke er så tett på natta og får sove skikkelig!
Hehe, får nok plass til litt av hvert, men er jo helst med tanke på at jeg skal på jobb snart og syntes den gamle veska mi (3 år gammel) begynte å bli litt vel slitt![]()