Torsdagsprat

Hehe, jeg måtte hjelpe snuppa litt så hun fikk spist noe:) Men synes hun blir flinkere og flinkere til å få maten i munnen sin:)

Håper matlysten kommer tilbake etter luren sin nå:)
Spiser hun stort sett alle måltidene selv nå, eller? =)

Lillebror har allerede sovet en stund og jeg har fått strippet sengene og satt på vask med sengetøyet!
Støvsuget foreldrerommet og satt hele andre etasje på lufting.
Det er nok det jeg orker i dag, kjennes det ut som.
Når Lillebror våkner skal vi leke og spise før vi henter T i barnehagen og drar til tannlegen. Han er SÅ spent =)

Spiser hun stort sett alle måltidene selv nå, eller? =)

Nei hun må mates for det meste ja, men vi øver hver dag på at hun skal spise selv, men hun har litt problemer med å få det inn i munnen, eggerøre går det mye bedre med enn brødskive:-) Avokado er hun flink til å spise.

Lillebror har allerede sovet en stund og jeg har fått strippet sengene og satt på vask med sengetøyet!
Støvsuget foreldrerommet og satt hele andre etasje på lufting.
Det er nok det jeg orker i dag, kjennes det ut som.
Når Lillebror våkner skal vi leke og spise før vi henter T i barnehagen og drar til tannlegen. Han er SÅ spent =)

Synes du har fått gjort mye jeg:-) Blir spennende hos tannlegen da, han er ikke redd?:-)

God dag!
Hermine sov til 08.30 idag, etter å ha fått 170ml mm på flaske kl 07 :D

Jeg har vært på farta i hele dag, vært på universitetet og fornye noe IQ :P Merker at hjernen er HELT ute av den akademiske modusen, skulle lese masteroppgaven til ei medstudinne men sleit SÅ med å henge med og gjøre meg opp noen meninger. På tide med en tilvenning til studier igjen tror jeg :P

Hermine har kosa seg hjemme med pappaen idag, hun er tett i nesen, snørrete og hoster. Sikler som et uvær så er nok ei tann til på tur! Har idag kjøpt Rinoxin nesedråper slik at hun ikke er så tett på natta og får sove skikkelig!

ja vi får satse på det :) hehe.. Liana spiser ikke like mye grøt nå som hun har pleid, men er nok pga tenner der å :) flaskene med melk drikker hun da og masse vann :D
det viktigste er vel at de drikker melk ;)

God dag!
Hermine sov til 08.30 idag, etter å ha fått 170ml mm på flaske kl 07 :D

Jeg har vært på farta i hele dag, vært på universitetet og fornye noe IQ :p Merker at hjernen er HELT ute av den akademiske modusen, skulle lese masteroppgaven til ei medstudinne men sleit SÅ med å henge med og gjøre meg opp noen meninger. På tide med en tilvenning til studier igjen tror jeg :p

Hermine har kosa seg hjemme med pappaen idag, hun er tett i nesen, snørrete og hoster. Sikler som et uvær så er nok ei tann til på tur! Har idag kjøpt Rinoxin nesedråper slik at hun ikke er så tett på natta og får sove skikkelig!

Det er lurt, vi fikk beskjed om å ikke være gjerrig på nesedråpene for de kunne få spisevegring av å være så tett i nesen.
Deilig å få sovet lenge i dag da:-)

Jeg er helt ute å kjøre selv, rart hvor fort hjernen venner seg til å ikke være på jobb:-)

Hehe, får nok plass til litt av hvert, men er jo helst med tanke på at jeg skal på jobb snart og syntes den gamle veska mi (3 år gammel) begynte å bli litt vel slitt :D

Jeg liker også litt romslige vesker:-)

Back
Topp