Torsdagsblabla

Jo takk for det ;-) og du har jo ei nydelig frøken!! :-)

Hehe takk det samme ;) her går farger i munn og papir blir revet i stykker:P så tror ikke denne lille fisen er klar for å lage kunst enda :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Haha ja kansje like greit å følge opplæring først :P
Får krysse fingre og tær for at han gjør det ;)

Jepp greit å bli litt kjent først!

:eek: stakkars liten! vet dere hva hun har reagert på eller?
så godt at hun har lagt på seg såå mye :D da blir nok mamma glad tenker jeg ;):)
Vi regner med det er gresspollen, men nå behandles hun bare ved symptomer inntil vi kommer hjem og får testa henne;)

*Surfer mobilt*

Har vært en lang dag. Tung i hodet og kald i kroppen.. håper det gir seg med en god natts søvn. Måtte få mannen til å kjøpe noe smågodt som trøst til meg.

Daniel har også litt snue, så kanskje han også er forkjøla som meg.. håper bare han ikke har noe ubehag. Han virker i det minste i fin form, men har sovet en del mer enn vanlig på dagtid i dag.

sendt via bv app til Android!

Har vært en lang dag. Tung i hodet og kald i kroppen.. håper det gir seg med en god natts søvn. Måtte få mannen til å kjøpe noe smågodt som trøst til meg.

Daniel har også litt snue, så kanskje han også er forkjøla som meg.. håper bare han ikke har noe ubehag. Han virker i det minste i fin form, men har sovet en del mer enn vanlig på dagtid i dag.

Håper formen din blir bedre etter litt søvn!!! :)

Nå skal det bli godt å komme hjem om en times tid! LITT sprengt nå! Måtte gå på butikken for å handle ammeinnlegg for å unngå en stor flause her! :-p

På rusletur i sommerkvelden, er ca 1,5km fra campingplassen der familien vår er og til leiligheta vi leier! Veldig kjekt at snuppa godtar å bli lagt i vogna på kvelden:) solskjermen fungerer for øvrig ypperlig som rullegardin:p
1372970623854.jpg1372970674545.jpg

*Surfer mobilt*

Uff stakkars. Vet dere hva hun reagerer på da?
Så flott vektoppgang hun har hatt :)
Virker som det er gresspollen, hun begynner å klø med en gang hun blir satt på bakken og forsvinner når vi går inn! :confused:

*Surfer mobilt*

Hehe takk det samme ;) her går farger i munn og papir blir revet i stykker:P så tror ikke denne lille fisen er klar for å lage kunst enda :P

Hehe..vi får se hvor lenge interessen holder seg her..kanskje det fort blir kjedelig ;-)

Vi regner med det er gresspollen, men nå behandles hun bare ved symptomer inntil vi kommer hjem og får testa henne;)

*Surfer mobilt*

Så lenge det hjelper, så er det vel greit:) når er dere hjemme igjen?

God bedring ;) litt smågodt er kjekt å ha når man ikke føler seg bra :)

Hehe..vi får se hvor lenge interessen holder seg her..kanskje det fort blir kjedelig ;-)

Hehe blir det kjedelig, så er det bare å finne frem håndmaling:P

Hehe blir det kjedelig, så er det bare å finne frem håndmaling:P

Hoho! Da skal det ihvertfall skaffes store papirark først ;-p

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Hoho! Da skal det ihvertfall skaffes store papirark først ;-p

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Haha du får kjøpe sånn rull og dekke til hele bordet :P

Back
Topp