Så utrolig nydelig hu er og for noen ØYNE![]()
Ntåå takk
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig nydelig hu er og for noen ØYNE![]()
Jo takk for det ;-) og du har jo ei nydelig frøken!!![]()
Ja, vi må prøve på det. Tror det blir gøy!!!!Å jasså? ;-) jeg er med!! Kan jo bli litt artig det! Vi fant jo tonen med en gang![]()
På slike dager er det supert - dere burde besøke byen og gågata på sommerenAaaa.. Hehe. Sikkert mer byliv der enn hva det er her.![]()
Haha ja kansje like greit å følge opplæring først
Får krysse fingre og tær for at han gjør det
Vi regner med det er gresspollen, men nå behandles hun bare ved symptomer inntil vi kommer hjem og får testa hennestakkars liten! vet dere hva hun har reagert på eller?
så godt at hun har lagt på seg såå myeda blir nok mamma glad tenker jeg
![]()
Håper formen din blir bedre etter litt søvn!!!Har vært en lang dag. Tung i hodet og kald i kroppen.. håper det gir seg med en god natts søvn. Måtte få mannen til å kjøpe noe smågodt som trøst til meg.
Daniel har også litt snue, så kanskje han også er forkjøla som meg.. håper bare han ikke har noe ubehag. Han virker i det minste i fin form, men har sovet en del mer enn vanlig på dagtid i dag.
sendt via bv app til Android!
Virker som det er gresspollen, hun begynner å klø med en gang hun blir satt på bakken og forsvinner når vi går inn!Uff stakkars. Vet dere hva hun reagerer på da?
Så flott vektoppgang hun har hatt![]()
Hehe takk det sammeher går farger i munn og papir blir revet i stykker
så tror ikke denne lille fisen er klar for å lage kunst enda
Ja, vi må prøve på det. Tror det blir gøy!!!!
Vi hadde absolutt flaks med den tonen asså..![]()
Vi regner med det er gresspollen, men nå behandles hun bare ved symptomer inntil vi kommer hjem og får testa henne
*Surfer mobilt*
Har vært en lang dag. Tung i hodet og kald i kroppen.. håper det gir seg med en god natts søvn. Måtte få mannen til å kjøpe noe smågodt som trøst til meg.
Daniel har også litt snue, så kanskje han også er forkjøla som meg.. håper bare han ikke har noe ubehag. Han virker i det minste i fin form, men har sovet en del mer enn vanlig på dagtid i dag.
sendt via bv app til Android!
Hehe..vi får se hvor lenge interessen holder seg her..kanskje det fort blir kjedelig ;-)
Ennå ei uke til!Så lenge det hjelper, så er det vel greitnår er dere hjemme igjen?
Hehe blir det kjedelig, så er det bare å finne frem håndmaling
Ennå ei uke til!
*Surfer mobilt*
Hoho! Da skal det ihvertfall skaffes store papirark først ;-p
Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app