Torsdagsblabla

Jeg var også klar for kaffe, men Nespressomaskinen har klikket :o
De er supre på service da, men det hjelper jo ikke meg akkurat nå!!!!
Føler ikke for å lage en hel presskanne til meg selv, og espresso til espressokokeren har vi ikke :p
Så det ble te og en litt sur mamma :p
Vi skal begynne å gjøre oss klare til ferietur i morgen. Jeg skal på senvakt, så vi fikk det litt mer travelt enn antatt :p
Men vi får hvertfall se gjennom klær og vaske det som trengs!
Så drar vi bare etter pakking i morgen :D

Hehe ikke trygt når mamma ikke får morgen kaffen sin:p
Hjalp det ikke litt med te altså?:eek::p:p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

God morgen :-)
Vi vekte Simone kl halv sju. Vi har bestemt oss for å legge hun presis sju og vekke hun halv sju hver dag, i håp om å få til litt rutiner på dagsoving. I går sov hun kun 40 min fra 10-10.40 ca.

I dag skal vi til byn og treffe noen kjentfolk. Så må jeg vaske klær så snuppa blir klar til Moldetur i helga :-)

Nå skal jeg dusje og ordne meg mens snuppa mest sannsynlig endevender badet og lekene i gangen nede ;-)

Kansje ikke så dumt å hjelpe til med rutinene nei, for de små kommer fort inn i det hvis dem bare rekker å vende seg til det;):)

Kos deg på bytur med kjentfolk:D

Heisann
Lykke til på jobben i dag Fru H:)

Vi stod opp sju i dag, det var fryktelig slitsomt, siden jeg bare fikk fire timer på øyet i natt. Mannen ble dårlig, og lagde mye bråk rundt seg, nasse våknet ikke heldigvis.
Venter nå på ei venninne med barnet sitt, vi skal en tur til byen i godværer:pVis vedlegget 21034
Sitter ute foran huset på platten og soler meg, siden det ikke er sol bak huset enda. Nyter syner av Hortensian min som skal få pynte opp tråden litt:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Oj da, hva feiler det han da?

Godt du passer på å pynte litt her inne å:rolleyes::p
Kos dere på tur:D

Hei på dere!
Jeg sitter her å slapper av med mobil i hånda:p
Liana bestemte seg for at det var morgen kl 5:30:confused::rolleyes: så da var det bare å stå opp da.. la hun til å sove igjen litt før 9:30;)
Emira våknet kl 7, fordi hun drømte igjen:( og denne gangen var hun på svømmetur, og hadde svømt aaaaltfor langt:p:rolleyes: så da trengte hun litt trøst når hun våknet..heheh..

Tenkte kansje å gå en tur til byen idag..siden det ikke er meldt noe regn;) må kjøpe blekk/farger til printeren og en perm med plastmapper som jeg skal ha til å samle opp litt tegninger fra Emira:)

Var våken med Emmeth mesteparten av natta, men fikk sove noen timer, så går greit;) har tatt ny test og er ikke gravid:):D så nå tar jeg livet med ro:p;):D hihi.. jeg har vært ute og målt opp til gjerde:p det regner og regner, så vi blir inne idag:)

Kjedelig å være så tidlig oppe! Men må man,så må man :(:p

Så gøy med pakke:D selvom man vet hva det er :D

Ja, det er tidlig for min del. Sover dårlig om natta for tida også pga vond nakke, så da blir jeg ekstra koko av å stå opp tidlig.:confused:
Men som du sier, må man så må man, og det er jo verdt det. Hun sov en time ute i vogna, så da fikk jeg ned noen kopper kaffe. Tror faktisk hun må ha seg en blund til snart!! :eek:

Var våken med Emmeth mesteparten av natta, men fikk sove noen timer, så går greit;) har tatt ny test og er ikke gravid:):D så nå tar jeg livet med ro:p;):D hihi.. jeg har vært ute og målt opp til gjerde:p det regner og regner, så vi blir inne idag:)
Gratulerer med negativt testresultat! :D Tenker du letna noen kg der.:) ;)
Er det tenner på gang hos Emmeth siden han er oppe nattestid?

Hei på dere!
Liana bestemte seg for at det var morgen kl 5:30:confused::rolleyes: så da var det bare å stå opp da.. la hun til å sove igjen litt før 9:30;)
Emira våknet kl 7, fordi hun drømte igjen:( og denne gangen var hun på svømmetur, og hadde svømt aaaaltfor langt:p:rolleyes: så da trengte hun litt trøst når hun våknet..heheh..

Tenkte kansje å gå en tur til byen idag..siden det ikke er meldt noe regn;) må kjøpe blekk/farger til printeren og en perm med plastmapper som jeg skal ha til å samle opp litt tegninger fra Emira:)

Oih, tidlig morgen på deg også! :eek:
Godt å få slappe av litt mens de minste sover..

å så godt at du nå slipper å tenke på dette! :D:D:D
kjedelig med regn :( men kan ikke forvente så mye annet her i norge :P

Ja, det er tidlig for min del. Sover dårlig om natta for tida også pga vond nakke, så da blir jeg ekstra koko av å stå opp tidlig.:confused:
Men som du sier, må man så må man, og det er jo verdt det. Hun sov en time ute i vogna, så da fikk jeg ned noen kopper kaffe. Tror faktisk hun må ha seg en blund til snart!! :eek:

uff :( ikke noe godt å ha vond nakke! hvertfall ikke når det går utover nattesøvnen :( meeen man tar vel det igjen etterhvert ;) vi klarer oss bedre enn de små:P
Har funnet ut av en kombisjon av koffein og sukker funker bra her :P

Oih, tidlig morgen på deg også! :eek:
Godt å få slappe av litt mens de minste sover..

ja ble visst tidlig her å :( hun som stort sett sover til 7-8 om morgen :P men ser ut som at det er "inn" å våkne tidlig for barna i denne gruppa for tiden :P

God morgen, jenter! :)

Jeg har en fridag idag, og det er deilig :) tiden vare flyr avgårde når man jobber fullt altså! Sambo var oppe med Elise 05:15 idag, så de er oppe å tar seg en blund nå. Jeg og storebror slapper av med barnetv og frokost. Han har fri fra barnehagen Idag, for sambo har ordnet en playdate :D sambo koser seg virkelig med å være hjemmepappa :) lykke til på kveldsvakt, fru H! (Og jeg syns du burde lage deg en kanne med kaffe, te duger jo ikke :p) hvor skal dere på ferie?

Jeg må jobbe en uke til før det blir no ferie her.. Vi skal være mest hjemme da, så håper på strålende sol! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Så koselig med playdate!

Vi skal til Tjøme og Dyreparken i Kr.sand :)

Hehe ikke trygt når mamma ikke får morgen kaffen sin:p
Hjalp det ikke litt med te altså?:eek::p:p

Nei! Men det hjalp å sove 2,5 t med Lillebror og teste maskinen på nytt :-p
:D
Så mye for å pakke i dag , Hehe!

Hei på dere!

Uff, så kjedelig med drømmer!
T hadde visst drømt om Lillebror i dag, at han var naken sammen med mange monstre eller noe :p
Virket ikke så skummelt, men!

Så bra du fikk negativ test! :D

Nei! Men det hjalp å sove 2,5 t med Lillebror og teste maskinen på nytt :p
:D
Så mye for å pakke i dag , Hehe!

haha er godt at NOE hjalp da :P

Så godt å høre!!:)
Kjekt at det går rette veien. Og hun er blid og fornøyd? :)
Ellas' ene er veldig greie å ha om man skal gi noe lite mens de sitter i bilstolen eller lignende, men det kommer en del om gangen når man først får til et godt sug. Fant vi ut..:p

Trives du med å være tilbake i jobb da? :)
Spør og graver på morraskvisten jeg da.. Hehe.
Jeg måtte en tur på kafé! :)
Ja, hu er blid og fornøyd! Vi har vært heldige med den ungen der altså. Har god erfaring med ellas fra storebror, så ser frem til at hun kan holde den selv.. Foreløpig får hun den med skje, funker der også :)
Deilig å være tilbake på jobb ja! Bare slitsomt å begynne akkurat nå ned mye ferievikarer og sånn.. Går seg nok til over sommeren :) du har vel laaaang ferie du nå?

Uff, så kjedelig med drømmer!
T hadde visst drømt om Lillebror i dag, at han var naken sammen med mange monstre eller noe :p
Virket ikke så skummelt, men!

haha syns det hørtes ganske så skummelt ut jeg :P haha.. han er jo litt større enn Emira, så har takler vel drømmene mer ;) Virker nesten som om Emira blir redd for selve drømminga og ikke alltid bare drømmene.. er nok litt forvirret stakkars :P men gøy er det ikke for noen av oss :( hjelper veldig å gi hun en bok hun han se i, før hun legger seg ned å sover igjen da :)

Så koselig med playdate!

Vi skal til Tjøme og Dyreparken i Kr.sand :)
God tur! Jeg bor ganske nærme Tjøme, og heter det meldt strålende vær til helgen :D lurer litt på dyreparken selv.. Er så vinglepetter! :/

God tur! Jeg bor ganske nærme Tjøme, og heter det meldt strålende vær til helgen :D lurer litt på dyreparken selv.. Er så vinglepetter! :/

Gjør du? :-)
Det er jo så fint der!
Vi har billetter til show i parken på onsdag, så vi tar et par dager der da og til Tjøme igjen etterpå :)

Back
Topp