Hun er så skjønnJenta mi idaggo'klumpen!
Vis vedlegget 21088Vis vedlegget 21089Vis vedlegget 21090
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er så skjønnJenta mi idaggo'klumpen!

En som er happy for å få pære til frokost!![]()
![]()
Wow - for et kunstverk!!Dere er så utrolig flinke å skravlesynst dagen i dag har gått altfor fort, men det gjør de fleste dager ;-)
Har vært på farten nesten hele dagen, og hatt besøk av Simone's Farmor og Farfar. Kjøpte tegnestifter og papir i dag. Simone prøvde det her om dagen og likte tydeligvis at det kom farge på papiret. Legger ved kunstverket:
Vis vedlegget 21102
Haha! Hun knørva det sammen ;-p men det var litt komisk at knørvinga resulterte i noe som med litt velvilje kan ligne på et ansikt...jada...ellers er humoren min på topp i kveld ;-p
Dere er så utrolig flinke å skravlesynst dagen i dag har gått altfor fort, men det gjør de fleste dager ;-)
Har vært på farten nesten hele dagen, og hatt besøk av Simone's Farmor og Farfar. Kjøpte tegnestifter og papir i dag. Simone prøvde det her om dagen og likte tydeligvis at det kom farge på papiret. Legger ved kunstverket:
Vis vedlegget 21102
Haha! Hun knørva det sammen ;-p men det var litt komisk at knørvinga resulterte i noe som med litt velvilje kan ligne på et ansikt...jada...ellers er humoren min på topp i kveld ;-p
Sitter og blomstrer på jobb jeg da
Ungdommene er i byen hvor det er nattåpent og jeg er litt misunnelig
Leser meg opp litt og skal handle etterpå!
Har fått melding av mannen om at lillebror sovnet fint![]()
For en flink lillebror og mann!!Sitter og blomstrer på jobb jeg da
Hahaha.. Knallhumor, frøken!!Dere er så utrolig flinke å skravlesynst dagen i dag har gått altfor fort, men det gjør de fleste dager ;-)
Vis vedlegget 21102
Ja jeg skulle slengt meg med!!hehe du skulle blitt med dem da vettuhaha..
Så supert at det gikk greit med go'gutten og sovingen bra start!
Ikke PÅ byen, men TIL byenFor en flink lillebror og mann!!
Godt at det gikk så fint.
Kunne du tenkt deg ut på byen altså? Hehe.. Jeg skal prøve å lure med meg Bébbe på en drink nå på lørdag.![]()
Jenta mi idaggo'klumpen!
Wow - for et kunstverk!!![]()
Sitter og blomstrer på jobb jeg da
haha så flink liten kunstner du har!![]()
For en flink lillebror og mann!!
Godt at det gikk så fint.
Kunne du tenkt deg ut på byen altså? Hehe.. Jeg skal prøve å lure med meg Bébbe på en drink nå på lørdag.![]()
Hahaha.. Knallhumor, frøken!!
Godt gjort da! Det ligner litt på en Kjell Aukrust-figur i halvprofil.. Flinke Simone!!! Kanskje det er tegnestifter som er tingen.. Hun åt ikke på dem da?
Aaaa.. Hehe. Sikkert mer byliv der enn hva det er her.Ikke PÅ byen, men TIL byen
Mange gode tilbud og masse liv![]()
Ja jeg skulle slengt meg med!!
Ble bare ikke slik, og nok å sette seg inn i her!
Håper han sover godt til jeg er hjemme![]()