Torsdagsblabla

Dere er så utrolig flinke å skravle :-) synst dagen i dag har gått altfor fort, men det gjør de fleste dager ;-)

Har vært på farten nesten hele dagen, og hatt besøk av Simone's Farmor og Farfar. Kjøpte tegnestifter og papir i dag. Simone prøvde det her om dagen og likte tydeligvis at det kom farge på papiret. Legger ved kunstverket:

ImageUploadedByBV Forum1372961299.874505.jpg

Haha! Hun knørva det sammen ;-p men det var litt komisk at knørvinga resulterte i noe som med litt velvilje kan ligne på et ansikt...jada...ellers er humoren min på topp i kveld ;-p

Dere er så utrolig flinke å skravle :-) synst dagen i dag har gått altfor fort, men det gjør de fleste dager ;-)

Har vært på farten nesten hele dagen, og hatt besøk av Simone's Farmor og Farfar. Kjøpte tegnestifter og papir i dag. Simone prøvde det her om dagen og likte tydeligvis at det kom farge på papiret. Legger ved kunstverket:

Vis vedlegget 21102

Haha! Hun knørva det sammen ;-p men det var litt komisk at knørvinga resulterte i noe som med litt velvilje kan ligne på et ansikt...jada...ellers er humoren min på topp i kveld ;-p
Wow - for et kunstverk!! :)

Sitter og blomstrer på jobb jeg da :-p
Ungdommene er i byen hvor det er nattåpent og jeg er litt misunnelig :-p
Leser meg opp litt og skal handle etterpå!
Har fått melding av mannen om at lillebror sovnet fint :)

Dere er så utrolig flinke å skravle :) synst dagen i dag har gått altfor fort, men det gjør de fleste dager ;-)

Vis vedlegget 21102

haha så flink liten kunstner du har! :):)

Sitter og blomstrer på jobb jeg da :p
Ungdommene er i byen hvor det er nattåpent og jeg er litt misunnelig :p

hehe du skulle blitt med dem da vettu :P haha..
Så supert at det gikk greit med go'gutten og soving :D en bra start!

For en flink lillebror og mann!! :)
Godt at det gikk så fint.
Kunne du tenkt deg ut på byen altså? Hehe.. Jeg skal prøve å lure med meg Bébbe på en drink nå på lørdag. ;)

Vis vedlegget 21102

Hahaha.. Knallhumor, frøken!! ;)
Godt gjort da! Det ligner litt på en Kjell Aukrust-figur i halvprofil.. Flinke Simone!!! Kanskje det er tegnestifter som er tingen.. Hun åt ikke på dem da?

hehe du skulle blitt med dem da vettu :P haha..
Så supert at det gikk greit med go'gutten og soving :D en bra start!
Ja jeg skulle slengt meg med!!
Ble bare ikke slik, og nok å sette seg inn i her!
Håper han sover godt til jeg er hjemme :)

Kunne du tenkt deg ut på byen altså? Hehe.. Jeg skal prøve å lure med meg Bébbe på en drink nå på lørdag. ;)
Ikke PÅ byen, men TIL byen ;)
Mange gode tilbud og masse liv ;)

Wow - for et kunstverk!! :)

Hehe..ja hun hadde flaks der! Blir nok ei god stund med prikker og streker, men siden hun fant en stift og papir selv når de vi var på besøk med tegna, og likte det, så tenkte jeg at hun måtte få prøve litt av og til :-)

Så gøy med nattåpent! Håper du finner noe fint :-) og supert at han sovnet fint! Det letter nok litt på mammahjertet :-)

Å jasså? ;-) jeg er med!! Kan jo bli litt artig det! Vi fant jo tonen med en gang :-)

Hahaha.. Knallhumor, frøken!! ;)
Godt gjort da! Det ligner litt på en Kjell Aukrust-figur i halvprofil.. Flinke Simone!!! Kanskje det er tegnestifter som er tingen.. Hun åt ikke på dem da?

Haha! Kjell Aukeust faktisk - ser visse likheter ja ;-p skal se han blir forbigått ;-)
Det virka som tegnestifter var gøy ja! Jeg hadde aldri kommet på å la hun prøve det om ikke hun hadde testa det helt tilfeldig da vi var på besøk hos noen. Hun tygde litt på de, men jeg kjøpte giftfrie. Det er sikkert ikke det beste å spise uansett, men hun fikk ikke av noen biter. Litt streker i ansiktet ble det da :-)

Ja jeg skulle slengt meg med!!
Ble bare ikke slik, og nok å sette seg inn i her!
Håper han sover godt til jeg er hjemme :)

Haha ja kansje like greit å følge opplæring først :P
Får krysse fingre og tær for at han gjør det ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp