Torsdag

Arggh, sånt er så innmari irriterende!!! :mad:

*Surfer mobilt*

ja er det.. de skal jo lage det så avansert at de ikke skjønner noe av det sjøl :P haha
Liten vits med mobil når man mister dekning og ikke kan motta eller sende/ringe noe o_O

Hehe, må bare glise litt, for kjenner meg så godt igjen i de morgendrømmene der:D;) Idag våknet Neline 05.10 og vekka oss alle sammen med morgensang på lugaren:) Vi var hjemme idag kl 11 og var heeeelt ubeskrivelig herlig og være hjemme igjen:):) Vi har hatt en god ferie, men er sliten etter jeg blei matforgifta for 4 dager siden, mistenker det var erter som jeg spiste, glemte og vaske de før jeg skrelte de og spiste ertene inni:( Men var heldigvis bare jeg som blei dårlig også, og vaska de ungene fikk, og de blei ikke dårlige:) Og siste 2 dagene har jeg slitt med hals- og bihulebetennelse, så i morgen bærer det til legen, blir verre og verre og gir seg ikke!

Ungene var kjempeglade for og komme hjem til hus, katter og ikke minst sine egne senger igjen:D

Har fått vaska og tørka 4 maskiner med klær, støvsugd hele huset, bytta sengetøy, fått i ungene middag og bada med de:) De sover søtt i sengene sine alle 3<3<3<3 Mamma sine 3 små snuskegull :love7 Håper alle snuppene har det godt innpå her<3:)

usj da! høres ikke akkurat noe godt ut å bli matforgiftet:eek::( håper DET er bedre nå da! og masse god bedring med halsen og bihulebetennelsen!;)

Kan tenke meg det var godt for alle mann å komme hjem etter en lang ferie :):) også så flink du har vært som har fått gjort sååå mye etter at dere kom hjem! :D;)

Velkommen hjemme, du har sannelig stått på siden du kom hjem må jeg si. Fint dere har hatt en bra ferie, men synd du ble syk da.
Håper du blir kvitt bihulebetennelsen, det er skikkelig fæle greier :confused:

Takk:) haha, har 4 maskiner igjen med vask i morra;) går greit, men like greit og få sjekka det hos legen når det ikke blir bedre igjen. Gjør litt småvondt, men overlever;)

Nope! Her har vi heller ikke 9-månederskontroll. Var på gruppe ved 8mnd, også er det vaksine igjen i september.

aha :P tenkte det nesten bare var her jeg :P her har dem 7-8 mnd kontroll sammen, også er neste da 10 mnd kontroll ;)

Takktakk. :)
Kjekt med dyr når man bor landlig til. Synd at distriktslanbruket blir nedlagt syns jeg..
Disse sauene gikk egentlig på fjellet bak her, men greide å tull seg ned hit. Var på vei opp igjen med dem, men så snur den ene tullingen seg, og da la aaaaalle på sprang ned igjen. Sattan!!!! :p

Ja, elsker og kunne se og noen ganger røre sauene;) koselig og våkne til lyden av bjellene dems på utsiden av huset:) har også kuer gående her noen år:p hahaha, sorry jeg ler, men ser for meg du løper etter småbannene etter de:p;):cool::D:)

Vi skal ha 9mnds kontroll når Daniel er 10,5 mnd pga ferie osv

sendt via bv app til Android!

hehe okey.. kunne dem ikke bare kaldt det 10 mnd kontroll da? :P

usj da! høres ikke akkurat noe godt ut å bli matforgiftet:eek::( håper DET er bedre nå da! og masse god bedring med halsen og bihulebetennelsen!;)

Kan tenke meg det var godt for alle mann å komme hjem etter en lang ferie :):) også så flink du har vært som har fått gjort sååå mye etter at dere kom hjem! :D;)

Var kjempe godt og komme hjem og kjenner nå det blir godt og finne senga nå snart:) joda, men har hvertfall 4 maskiner igjen og vaske i morgen:p;)

hehe godt en har vaskemaskin! :D:D:P den er jeg glad finnes!;)

Ja, aner ikke hva jeg skulle gjort uten vaskemaskinen og tørketrommelen min? Tørs jeg ikke og tenke på engang:p;)

Den andre hjørnetanna oppe er også på tur ut, så hun blir å se noe morsom ut med kun hjørnetenner og ikke fortenner oppe:p:D

*Surfer mobilt*
Haha, skikkelige fangs altså:p:cool:;):D;) måtte trekke litt på smilebåndet nå, ja:D

aha :P tenkte det nesten bare var her jeg :P her har dem 7-8 mnd kontroll sammen, også er neste da 10 mnd kontroll ;)

Her har vi foreløpig hatt hver måned. Vi skal i juli også, selv om det egentlig ikke var satt opp, for helsesøstra synst det var så lenge til september ;-) det kommer sikkert an på hvor god tid de forskjellige helsestasjonene har :-)

Her har vi foreløpig hatt hver måned. Vi skal i juli også, selv om det egentlig ikke var satt opp, for helsesøstra synst det var så lenge til september ;-) det kommer sikkert an på hvor god tid de forskjellige helsestasjonene har :-)

Ja helt sikkert..også her tror jeg de i tillegg ser ann på barna iforhold til vekt og lengde å sånt, kansje?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja helt sikkert..også her tror jeg de i tillegg ser ann på barna iforhold til vekt og lengde å sånt, kansje?

Her er det en "plan" over når alle skal ha kontroll, med oversikt over hvilke kontroller det er vaksiner på, og hva som er temaet for hver kontroll, om det er med lege osv.
Men så får man selvsagt komme innom når man vil, enten om man bare vil veie eller måle, eller om man vil ha en time om det er noe spesielt! =)

Ja det kan godt være :-) vi har barselgruppe hver gang også :-)

Her er det en "plan" over når alle skal ha kontroll, med oversikt over hvilke kontroller det er vaksiner på, og hva som er temaet for hver kontroll, om det er med lege osv.
Men så får man selvsagt komme innom når man vil, enten om man bare vil veie eller måle, eller om man vil ha en time om det er noe spesielt! =)

Veldig bra da! :)
Her er det faste kontoller + ekstra til de som skal ha ekstra vaksiner osv.. som Emira og Liana har fått tilbud om, siden faren er fra balkan ;):) Og dem sier da alltid ifra om det skal være vaksine på neste kontroll og evt. om barnelege kommer.. men her gjør de ikke dette i grupper med andre..hadde bare 2-3 barseltreff iløpet av de 4-5 første mnd, med dette var utenom kontrollene..når vi bodde i Kongsberg (når Emira var baby), da var det barseltreff sammen med kontrollene lissom..og det syns jeg var gøy :D men vi kan også komme når vi vil og veie og måle, og spørre om ting å sånt da ;):)

Back
Topp