HerligNasse har også vært på kontroll i dag
Veier 8470 kg, og er 72 cm lang.
Sjekket helsekortet til T: han var 12,3 kilo og 77,5 cm ved 9 måneder :-o
Store forskjeller ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligNasse har også vært på kontroll i dag
Nasse har også vært på kontroll i dag
Herlig
Store forskjeller ja![]()
Er det bare her de ikke har 9 mnd kontroll?
Er jo kjempe fine mål da![]()
Ja, hun ligger greit an nå![]()
Herlig
Da har hun vokst ifra HermineNasse har også vært på kontroll i dag
Jøsses, HAN var stor daHerlig
Jeg blir ikke det minste trøtt av zyrtecHehe.. Samme her! Ser ofte på serier på kveldstid og da måååå jeg alltid bare se en episode til..![]()
Blir trøtt om jeg sover for mye også, så det blir aldri bra uansett hvordan jeg snur og vender på det.
Skal kjøpe meg syrtec i dag for å se om det hjelper på "forkjølelsen", og trøtthet er en bivirkning av de tablettene, så kanskje blir det tidlig kveld her - for en gangs skyld. Bare kanskje..![]()
Den var søt!
Arggh, sånt er så innmari irriterende!!!Da måtte jeg sende tilbake min nye mobil åkjeeedelig altså.. men håper på at jeg får en ny ganske fort
![]()
Fin gutt og fine mål!!Vis vedlegget 20232
Eskil og jeg sitter i bilen mens pappaen vasker den![]()
Det var spennende gitt
Kontroll vel overstått! Han er nå 74,5 cm lang og drøyt 10,1 kilo!![]()
Håper alle snuppene har det godt innpå her<3Nope! Her har vi heller ikke 9-månederskontroll. Var på gruppe ved 8mnd, også er det vaksine igjen i september.Er det bare her de ikke har 9 mnd kontroll?
Er jo kjempe fine mål da![]()
Godt å ha deg "hjemme" igjenHehe, må bare glise litt, for kjenner meg så godt igjen i de morgendrømmene derIdag våknet Neline 05.10 og vekka oss alle sammen med morgensang på lugaren
Vi var hjemme idag kl 11 og var heeeelt ubeskrivelig herlig og være hjemme igjen
Vi har hatt en god ferie, men er sliten etter jeg blei matforgifta for 4 dager siden, mistenker det var erter som jeg spiste, glemte og vaske de før jeg skrelte de og spiste ertene inni
Men var heldigvis bare jeg som blei dårlig også, og vaska de ungene fikk, og de blei ikke dårlige
Og siste 2 dagene har jeg slitt med hals- og bihulebetennelse, så i morgen bærer det til legen, blir verre og verre og gir seg ikke!
Ungene var kjempeglade for og komme hjem til hus, katter og ikke minst sine egne senger igjen![]()
Har fått vaska og tørka 4 maskiner med klær, støvsugd hele huset, bytta sengetøy, fått i ungene middag og bada med deDe sover søtt i sengene sine alle 3<3<3<3 Mamma sine 3 små snuskegull
Håper alle snuppene har det godt innpå her<3
![]()
Godt å ha deg "hjemme" igjen
God bedring!
*Surfer mobilt*
Velkommen hæm!!Hehe, må bare glise litt, for kjenner meg så godt igjen i de morgendrømmene derIdag våknet Neline 05.10 og vekka oss alle sammen med morgensang på lugaren
Vi var hjemme idag kl 11 og var heeeelt ubeskrivelig herlig og være hjemme igjen
Vi har hatt en god ferie, men er sliten etter jeg blei matforgifta for 4 dager siden, mistenker det var erter som jeg spiste, glemte og vaske de før jeg skrelte de og spiste ertene inni
Men var heldigvis bare jeg som blei dårlig også, og vaska de ungene fikk, og de blei ikke dårlige
Og siste 2 dagene har jeg slitt med hals- og bihulebetennelse, så i morgen bærer det til legen, blir verre og verre og gir seg ikke!
Ungene var kjempeglade for og komme hjem til hus, katter og ikke minst sine egne senger igjen![]()
Har fått vaska og tørka 4 maskiner med klær, støvsugd hele huset, bytta sengetøy, fått i ungene middag og bada med deDe sover søtt i sengene sine alle 3<3<3<3 Mamma sine 3 små snuskegull
Håper alle snuppene har det godt innpå her<3
![]()
Nå har snuppa ENDELIG fått tannframbrudd oppe, hjørnetann av alle ting!
Så nå har hun 3 tenner
*Surfer mobilt*