Torsdag

Nasse har også vært på kontroll i dag:-)

Veier 8470 kg, og er 72 cm lang.
Herlig :)
Sjekket helsekortet til T: han var 12,3 kilo og 77,5 cm ved 9 måneder :-o
Store forskjeller ja ;)

Store forskjeller ja ;)

hehe stor gutt da :):) satte Liana på vekten her hjemme, og hun veier nok mellom 9 og 9,5 kg :)

Store forskjeller ja ;)

Store forskjeller ja:-)
Hun ligger litt under kurva si nå, men satser på når tannevondten blir bedre så komme også matlysten seg:-)

Hehe.. Samme her! Ser ofte på serier på kveldstid og da måååå jeg alltid bare se en episode til..:p
Blir trøtt om jeg sover for mye også, så det blir aldri bra uansett hvordan jeg snur og vender på det.:p
Skal kjøpe meg syrtec i dag for å se om det hjelper på "forkjølelsen", og trøtthet er en bivirkning av de tablettene, så kanskje blir det tidlig kveld her - for en gangs skyld. Bare kanskje..;)
Jeg blir ikke det minste trøtt av zyrtec:p

*Surfer mobilt*

Hehe, må bare glise litt, for kjenner meg så godt igjen i de morgendrømmene der:D;) Idag våknet Neline 05.10 og vekka oss alle sammen med morgensang på lugaren:) Vi var hjemme idag kl 11 og var heeeelt ubeskrivelig herlig og være hjemme igjen:):) Vi har hatt en god ferie, men er sliten etter jeg blei matforgifta for 4 dager siden, mistenker det var erter som jeg spiste, glemte og vaske de før jeg skrelte de og spiste ertene inni:( Men var heldigvis bare jeg som blei dårlig også, og vaska de ungene fikk, og de blei ikke dårlige:) Og siste 2 dagene har jeg slitt med hals- og bihulebetennelse, så i morgen bærer det til legen, blir verre og verre og gir seg ikke!

Ungene var kjempeglade for og komme hjem til hus, katter og ikke minst sine egne senger igjen:D

Har fått vaska og tørka 4 maskiner med klær, støvsugd hele huset, bytta sengetøy, fått i ungene middag og bada med de:) De sover søtt i sengene sine alle 3<3<3<3 Mamma sine 3 små snuskegull :love7 Håper alle snuppene har det godt innpå her<3:)

Hehe, må bare glise litt, for kjenner meg så godt igjen i de morgendrømmene der:D;) Idag våknet Neline 05.10 og vekka oss alle sammen med morgensang på lugaren:) Vi var hjemme idag kl 11 og var heeeelt ubeskrivelig herlig og være hjemme igjen:):) Vi har hatt en god ferie, men er sliten etter jeg blei matforgifta for 4 dager siden, mistenker det var erter som jeg spiste, glemte og vaske de før jeg skrelte de og spiste ertene inni:( Men var heldigvis bare jeg som blei dårlig også, og vaska de ungene fikk, og de blei ikke dårlige:) Og siste 2 dagene har jeg slitt med hals- og bihulebetennelse, så i morgen bærer det til legen, blir verre og verre og gir seg ikke!

Ungene var kjempeglade for og komme hjem til hus, katter og ikke minst sine egne senger igjen:D

Har fått vaska og tørka 4 maskiner med klær, støvsugd hele huset, bytta sengetøy, fått i ungene middag og bada med de:) De sover søtt i sengene sine alle 3<3<3<3 Mamma sine 3 små snuskegull :love7 Håper alle snuppene har det godt innpå her<3:)
Godt å ha deg "hjemme" igjen;)
God bedring! :D

*Surfer mobilt*

Godt å ha deg "hjemme" igjen;)
God bedring! :D

*Surfer mobilt*

Taaaaakk:D
Veldig godt og være hjemme igjen også:)<3 Borte bra, men hjemme best som de sier;):p Godt og kunne skravle litt her igjen også;) Og ha overskudd til det;)

Velkommen hæm!! ;)

Nå har snuppa ENDELIG fått tannframbrudd oppe, hjørnetann av alle ting! :eek::D
Så nå har hun 3 tenner :p

*Surfer mobilt*

Gratulerer så maaaaasse med 3 små tannabisser:D

Back
Topp