Torsdag

Leggingen av Daniel i går gikk helt glimrende! Er mannen min som stort sett tar seg av det, for jeg vil ikke gå i fra Daniel sånn at han begynner å gråte (men det takler mannen min fint) og i det jeg hadde gått ned trappen og satt meg i sofaen sluttet han å gråte og la seg for å sove! Og sov helt fra da (ca kl 19:00) til 04:50 - og så lå vi og døste mens han fikk litt pupp fram til kl 06.00

Deilig!
Så godt at legginga gikk glatt!:D
Krysser fingra for at det fortsetter sånn..:)

Hehe.. Samme her! Ser ofte på serier på kveldstid og da måååå jeg alltid bare se en episode til..:p
Blir trøtt om jeg sover for mye også, så det blir aldri bra uansett hvordan jeg snur og vender på det.:p
Skal kjøpe meg syrtec i dag for å se om det hjelper på "forkjølelsen", og trøtthet er en bivirkning av de tablettene, så kanskje blir det tidlig kveld her - for en gangs skyld. Bare kanskje..;)

Syrtec blir jeg helt slått ut av, men loratadin funker bra uten bivirkninger på meg :-) på apoteket kan de sikkert gi råd om syrtec gjør deg døsig, for det finnes mange typer :-) det merkelige er at jeg gikk på allwrgimedisin hver dag hele året fra jeg var 8-i fjor, og om sommeren måtte jeg bruke rinocort nesespray for å ikke bli helt tett, men etter at jeg ble gravid så forsvant allergien som dugg for solen og har ikke dukket opp igjen. Legen min synst det var artig ;-)

Jeg hadde influensa i mai, og hosting, nysing og grugg i halsen satt i i fire uker...sikker på det ikke er noe slikt?

Syrtec blir jeg helt slått ut av, men loratadin funker bra uten bivirkninger på meg :-) på apoteket kan de sikkert gi råd om syrtec gjør deg døsig, for det finnes mange typer :-) det merkelige er at jeg gikk på allwrgimedisin hver dag hele året fra jeg var 8-i fjor, og om sommeren måtte jeg bruke rinocort nesespray for å ikke bli helt tett, men etter at jeg ble gravid så forsvant allergien som dugg for solen og har ikke dukket opp igjen. Legen min synst det var artig ;-)

Jeg hadde influensa i mai, og hosting, nysing og grugg i halsen satt i i fire uker...sikker på det ikke er noe slikt?
Kan være.. Nå er halsen og ørene gode igjen, men noen ganger for dag får jeg DE nyseepisodene, rennende nese og øyne. Det er værst på morran..Trasig når man står ved stellebordet og ikke fungerer, når Jenny prøver å rulle seg ned derfra.:p Det er noe pollen jeg reagerer på, men ikke så sterkt at jeg trenger noe for det, men nå tenkte jeg å prøve med syrtec for å se om det hjalp på noe av plagene.:) Skal ikke innom apoteket, bare nærbutikken her, så det blir en bondsk løsning denne gangen.;)
Så bra at du ble kvitt allergiene da!! Må være en befrielse å kunne bevege seg utendørs uten medisinene.:)

Så godt at legginga gikk glatt!:D
Krysser fingra for at det fortsetter sånn..:)

Skal bli spennende i dag når jeg skal legge han alene om det blir like glatt da.. :P

ImageUploadedByBV Forum1372336656.937366.jpg
Eskil og jeg sitter i bilen mens pappaen vasker den :-p
Det var spennende gitt :)
Kontroll vel overstått! Han er nå 74,5 cm lang og drøyt 10,1 kilo! :-)

Vis vedlegget 20232
Så søt han er der han sitter!
Wow! SOM han vokser! :D:eek::p
Synes snupsi spiser SÅ godt men hun legger på seg knapt 100gr/mnd og er når 8,2kg ;):p

*Surfer mobilt*

Vi koser oss på stranda! Bestefar kjøpte uv-drakt til Hermine og den var ikke så dum...helt til den ble våt, da måtte den av!
1372338976953.jpg1372339035621.jpg1372339077241.jpg

*Surfer mobilt*

Da måtte jeg sende tilbake min nye mobil åo_O:( kjeeedelig altså.. men håper på at jeg får en ny ganske fort :P

Skummelt med for mye søvn! ;)
Beundrer styrken til å legge seg tidlig.. Jeg greier det bare ikke! Burde absolutt, men..:p

Jeg også er på utkikk etter yttertøy. Regndress og tynn allværsjakke
Fant en del fint på smartkids.no, og tror jeg vil kjøpe denne til lillemor;
Vis vedlegget 20196

Kjempefin:-)

Så søt han er der han sitter!
Wow! SOM han vokser! :D:eek::p
Synes snupsi spiser SÅ godt men hun legger på seg knapt 100gr/mnd og er når 8,2kg ;):p

*Surfer mobilt*
Ja ikke noen smågutter vi har laget virker det som :p :o

Vis vedlegget 20232

Så skjønn han er! Han ser skikkelig fornøyd ut :-) og flotte mål!

Nasse har også vært på kontroll i dag:-)

Veier 8470 kg, og er 72 cm lang.

Back
Topp