Torsdag

Sitter godt planta i sofaen og har tenkt å hente meg et glass vin, før sofaslitinga fortsetter..;)
Min dag i bilder:
1372359333663.jpg
Har fått klær til Jenny i posten i dag.
Koselig å pakke opp nå på kveldinga..:)

1372359458085.jpg
Hørte bjeller utafor her, og såg synderne gå løs på naboens blomster, busker og trær.:p Fikk varsla eieren, og hjalp til med sauesanking. Gøy på landet! :D

Sitter godt planta i sofaen og har tenkt å hente meg et glass vin, før sofaslitinga fortsetter..;)
Min dag i bilder:
Vis vedlegget 20273

Vis vedlegget 20275
Hørte bjeller utafor her, og såg synderne gå løs på naboens blomster, busker og trær.:p Fikk varsla eieren, og hjalp til med sauesanking. Gøy på landet! :D
SÅ mange fine klær!
Og så idyllisk det er hos dere :D

Min dag i bilder:
Vis vedlegget 20273

Vis vedlegget 20275

Så fint tøy du har kjøpt:):):)
Utrolig flott der dere bor;) Har sauer på beite her vi bor også:p er gjerde, men noen ganger de greier og komme seg gjennom.

SÅ mange fine klær!
Og så idyllisk det er hos dere :D
Ja, 3for99 på bodyer fra Name It, og da får'n kapta noen godbiter. :) Kjøpte dem i 86, og disse var ikke små i str, så vi får ikke brukt dem med det første troe jeg. Greit å ha litt liggende da!:)
Takk for det! Ja, det er skikkelig herlig her på sommeren når været er fint.:)

Min dag i bilder:
Vis vedlegget 20273

Vis vedlegget 20275

Kjempefine klær! Digga den grønne bodyen :-) Kjekt å variere litt med andre farger enn rosa av og til :-)

Du fikk jo trim i dag da! Tippa sauene ble skuffa når du avslørte det gode måltidet deres ;-p

Så fint tøy du har kjøpt:):):)
Utrolig flott der dere bor;) Har sauer på beite her vi bor også:p er gjerde, men noen ganger de greier og komme seg gjennom.
Takktakk. :)
Kjekt med dyr når man bor landlig til. Synd at distriktslanbruket blir nedlagt syns jeg..
Disse sauene gikk egentlig på fjellet bak her, men greide å tull seg ned hit. Var på vei opp igjen med dem, men så snur den ene tullingen seg, og da la aaaaalle på sprang ned igjen. Sattan!!!! :p

Hehe, må bare glise litt, for kjenner meg så godt igjen i de morgendrømmene der:D;) Idag våknet Neline 05.10 og vekka oss alle sammen med morgensang på lugaren:) Vi var hjemme idag kl 11 og var heeeelt ubeskrivelig herlig og være hjemme igjen:):) Vi har hatt en god ferie, men er sliten etter jeg blei matforgifta for 4 dager siden, mistenker det var erter som jeg spiste, glemte og vaske de før jeg skrelte de og spiste ertene inni:( Men var heldigvis bare jeg som blei dårlig også, og vaska de ungene fikk, og de blei ikke dårlige:) Og siste 2 dagene har jeg slitt med hals- og bihulebetennelse, så i morgen bærer det til legen, blir verre og verre og gir seg ikke!

Ungene var kjempeglade for og komme hjem til hus, katter og ikke minst sine egne senger igjen:D

Har fått vaska og tørka 4 maskiner med klær, støvsugd hele huset, bytta sengetøy, fått i ungene middag og bada med de:) De sover søtt i sengene sine alle 3<3<3<3 Mamma sine 3 små snuskegull :love7 Håper alle snuppene har det godt innpå her<3:)

Velkommen hjemme, du har sannelig stått på siden du kom hjem må jeg si. Fint dere har hatt en bra ferie, men synd du ble syk da.
Håper du blir kvitt bihulebetennelsen, det er skikkelig fæle greier :confused:

Kjempefine klær! Digga den grønne bodyen :-) Kjekt å variere litt med andre farger enn rosa av og til :-)

Du fikk jo trim i dag da! Tippa sauene ble skuffa når du avslørte det gode måltidet deres ;-p
Hahaha.. Ja, jeg får nok igjen for å ha tysta!! Kanskje de nekter å hoppe over gjerdet når jeg "teller sauer" i kveld. Tssss... Dryge-Ingrid!! :p
Jada, jeg fikl trimma litt! Heldigvis var ikke sauene så spreke hellerog pesa mer enn meg.;)

Og ja, likte den grønne godt jeg også. I dag var det to nabojenter fra skolen her en liten tur, og hun ene sa:
"E ho Jenny en gutt?"
"Nei, ho Jenny e ei jente.. Ser ho ut som enj gutt syns du?"
"Ja..."
(Grønn body..) ;)

Min dag i bilder:
Vis vedlegget 20273

Vis vedlegget 20275
Så masse fine klær:D
Hehe, morro med sau! Hermine krøyp rundt etter sau og lam på stranda idag mens hun skrååålte "bææææ-BÆÆÆ" :D:rolleyes::p;)

*Surfer mobilt*

Hahaha.. Ja, jeg får nok igjen for å ha tysta!! Kanskje de nekter å hoppe over gjerdet når jeg "teller sauer" i kveld. Tssss... Dryge-Ingrid!! :p
Jada, jeg fikl trimma litt! Heldigvis var ikke sauene så spreke hellerog pesa mer enn meg.;)

Og ja, likte den grønne godt jeg også. I dag var det to nabojenter fra skolen her en liten tur, og hun ene sa:
"E ho Jenny en gutt?"
"Nei, ho Jenny e ei jente.. Ser ho ut som enj gutt syns du?"
"Ja..."
(Grønn body..) ;)

Hihi...unger er jo bare hærlige da! De tror sikkert jenter er rosa og lilla og gutter blå og grønne ;-)

Det blir nok stress å telle sauer i kveld for din del ja! Du får gi de en imaginær godbit før du begynner å telle ;-)

Hihi...unger er jo bare hærlige da! De tror sikkert jenter er rosa og lilla og gutter blå og grønne ;-)

Det blir nok stress å telle sauer i kveld for din del ja! Du får gi de en imaginær godbit før du begynner å telle ;-)
Haha! Ja, det spørst om jeg må frem med godsakene.. (hørtes voldomt ut, men du skjønner..)

Ja, det er guttefarger og jentefarger som er tingen nå. Fikk spørsmål om det samme på 17.mai, for da hadde det ikke noe å si at hun hadde på seg bunad for hun hadde jo turkis solhatt med hvite prikker! :p

Kikka i barnealbumet til Jonathan, og han var kledd i mye rosa og lilla, for det var moderne på gutter "på den tida". :)

Back
Topp