Torsdag 29. Mai

Kun mm ja, den er av og til litt grønn i fargen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Hvis det kommer i flere bleier så ta deg en legetur. Blir det med den ene gangen så er det nok ikke noe å bekymre seg for...men er kanskje ikke helt usannsynlig at begge jentene reagerer på det samme.

Ja den ungen koser seg tydeligvis på farta!!! :D ...hjelper på at hun er så rolig, men snakker hull i hodet på meg da :rolleyes:

Var herrrrrlig å komme hjem! Ble litt sein legging for Hermine måtte jo få leke litt og spise før vi kunne stelle. Hun har spist bunnen og tomatsausen+paprikaen på grandiosarn, jeg tok meg av ostefyllet :p

Nå står all bagasjen i gangen og jeg har landa i sofaen, HELT utkjørt! ;)

Både du og baggasjen er der dere hører hjemme!;)
Ble frista av den pæredrinken du nevnte jeg asså... *sikle*

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Flott dag på HF - steikende sol og fornøyde unger. Lillebror trivdes veldig godt der! Vi skal tilbake på søndag, kanskje på lørdag også :)
Etter å ha vært der landet vi hos mampap. Blir å overnatte her da mamma uansett skal passe barna i morgen da jeg skal til legen.
Minsten er i seng - trøtt etter en hel dag ute og masse løping i sprederen!
Et lite Glimt fra HF
Vis vedlegget 63334
Vis vedlegget 63335

Surfer mobilt!
Oi, så koselig!:)
Det toget der huska jeg at jeg ig søstra mi tok også. Fint på HF, men det er sikkert mye som har endra seg siden jeg var der.

Oi, så koselig!:)
Det toget der huska jeg at jeg ig søstra mi tok også. Fint på HF, men det er sikkert mye som har endra seg siden jeg var der.

Eskil var helt himmelfallen over det toget!
Tuttuttuttuttuut!!!!!

Surfer mobilt!

Den Liana'en der må være en skikkelig luring? :D

Thihi en skikkelig stor og liten luring;):D elsker å erte og tulle med oss :P

Legger ut bildet her også som på generell.
Søsteren min fant denne i hagen i sverige i stad... noia!! Tror dere at den er farlige denne edderkoppen? :eek::eek:

Vedlegg

• 1401395650815.jpg
    1401395650815.jpg
    69,6 KB · Visninger: 10
God kveld.
Deilig vær i dag. Vesla har lekt ute, sov i tre timer, for så å bade i bassenget og springe rundt i nattkjole/bleieløs på verandaen. Greit med så lite klær på, så er det "enklere" å komme seg på potte.;) En herrrlig dag med andre ord. Og angående ord, så kom det et nytt et her i dag: iiis!
1401396095117.jpg

God kveld.
Deilig vær i dag. Vesla har lekt ute, sov i tre timer, for så å bade i bassenget og springe rundt i nattkjole/bleieløs på verandaen. Greit med så lite klær på, så er det "enklere" å komme seg på potte.;) En herrrlig dag med andre ord. Og angående ord, så kom det et nytt et her i dag: iiis!
Vis vedlegget 63354

E var og hele ettermiddagen uten bleie. Vi glemte å ta han på potta før maten da, så han tisset i stolen. Men senere hadde han lent seg mot gjerdet og tømt seg :p Tydelig at han holder seg lenger/blir mer bevisst av å gå naken!

Surfer mobilt!

Søsteren min fant denne i hagen i sverige i stad... noia!! Tror dere at den er farlige denne edderkoppen? :eek::eek:
Hjælp. Aner ikke :-o

Surfer mobilt!

E var og hele ettermiddagen uten bleie. Vi glemte å ta han på potta før maten da, så han tisset i stolen. Men senere hadde han lent seg mot gjerdet og tømt seg :p Tydelig at han holder seg lenger/blir mer bevisst av å gå naken!

Surfer mobilt!
Deilig å lufte stasen litt!:) Også så greit når de er ute..Da gjør det ikke så mye.
Ja, det virka som at hun holdt seg lenger når bleia var av. Hun sier ikke fra når hun må tisse/bæsje, men jeg skjønte tegninga når hun begynte å trykke. Rakk potta med et par sekunder - dét hadde vi ikke gjort hvis bleia var på.:)

Ææææhhh!!!
Den der hadde nok ikke levd lenge nok til å utgjøre noen trussel her hos meg.:O
Finnes det giftige edderkopper i Skandinavia da?

Deilig å lufte stasen litt!:) Også så greit når de er ute..Da gjør det ikke så mye.
Ja, det virka som at hun holdt seg lenger når bleia var av. Hun sier ikke fra når hun må tisse/bæsje, men jeg skjønte tegninga når hun begynte å trykke. Rakk potta med et par sekunder - dét hadde vi ikke gjort hvis bleia var på.:)

Utrolig kjekt. Mamma fortalte at onkelen min sluttet med bleier den sommeren han ble to. Han fikk lov til å tisse på én bestemt busk :-p

Surfer mobilt!

Utrolig kjekt. Mamma fortalte at onkelen min sluttet med bleier den sommeren han ble to. Han fikk lov til å tisse på én bestemt busk :-p

Surfer mobilt!
Hahaha! Genialt med tissebusk!:) Vi hadde en fast "tisseplass" (hvis vi ikke rakk å løpe inn) hjemme på gården der jeg voks opp og der kom det opp en haug med firkløvere i etterkant. :p

Hahaha! Genialt med tissebusk!:) Vi hadde en fast "tisseplass" (hvis vi ikke rakk å løpe inn) hjemme på gården der jeg voks opp og der kom det opp en haug med firkløvere i etterkant. :p

Hehe så moro!

Surfer mobilt!

Ææææhhh!!!
Den der hadde nok ikke levd lenge nok til å utgjøre noen trussel her hos meg.:O
Finnes det giftige edderkopper i Skandinavia da?

Tror nok ikke det.. Men driver å tenker at ; tenk om den har kommet med noe frukt eller noe sånt fra et annet land hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Tror nok ikke det.. Men driver å tenker at ; tenk om den har kommet med noe frukt eller noe sånt fra et annet land hehe

Sent from my iPad using BV Forum
Ser den! Masse rart som kommer sammen med importere varer. Salamandere i drueboksen var jo et glimrende eksempel! :)

:eek: aner ikke om den er farlig.. men skummel er den uansett:eek::P hehe

God kveld.
Vis vedlegget 63354

Så fint bilde :) med Ariel (?) på kjolen:rolleyes: hehe ordet is (eller iss/isse) har kommet her å:P:D

Så fint bilde :) med Ariel (?) på kjolen:rolleyes: hehe ordet is (eller iss/isse) har kommet her å:P:D
Ariel på, ja.:) Kjøpte to nattkjoler på lindex som jeg bruker som vanlige kjoler.:p
Jen har spist/fått smake is de siste tre helgene, så det er tydeligvis populært - siden hun fant ut at hun skulle uttale ordet. Tenkte vel at hun kom til å imponere oss soppass at hun kom til å få en ekstra is da!:p

Back
Topp