Torsdag 29. Mai

Vi har hatt besøk av søsteren min og hennes familie. De fikk leiligheten så de skrev kontrakt :-)
De andre vennene våre kom også i samme moment. Spiste pizza,vannmelon og godis :-) Kjempevarmt og godt idag :-)

Nå har ungene bada i balja, å ser på tv..

Hva gjør dere på idag?

Fikk vite at de under oss flyttet pga "bråk"fra barna og at de var skaprasister sa eieren :eek::eek:

Ikke rart de unngikk oss. Hadde jeg bare visst det, skulle jeg f*** meg minne de på at jeg trodde vi hadde kommet litt lenger i 2014. Og de er max 25 år liksom. Æsj.
Begynner å grue meg til barnehagen, hvis folk skal være sååå stygge altså.

Noen burde prøve å slenge dritt til noen av mine som er av rasistisk slag.... :rolleyes:
Blir bare litt ivrig :p

Whaaat!!:eek: :mad: like godt de bare flyttet da! Sånne naboer har man ikke mye bruk for:confused: så får dere heller noen naboer som dere liker og som liker dere:D

Hei på dere :)

Syns dagen har gått i ett her, enda det ikke har skjedd så mye mer enn vanlig:P Leoh er endelig seg selv i oppførselen:D har har vært så hissig og grinete de siste dagene! Jeg har fått tilbake smakssansene, men ikke helt bra enda;)

Her har det vært fint vær, men nå blåser det skikkelig ute:eek: jentene leker fint sammen nå og Leoh sover:) jeg har sååååååååå lyst på smågodt idag!:oops: så lurer på om jeg må nedom kiosken:P

Håper dere har/har hatt en fin dag:)

Godt å være hjemme etter 7 timer på reise! :)

Hermine er en herlig unge å reise med, så blid og fornøyd hvor som helst :)

Hun satte helt stille de 2 timene på toget :eek: Spiste frukt og skumpinner, så ut vinduet, skravla og så på iPaden ;)
...syntes synd på damen med 3-årige trillinger + en eldre unge når den ene lille kasta opp på toget og de andre barna løp hver sin vei :eek:

På GM sov Hermine :) Og på flyet kosa vi oss med kjærlighet på pinne, saltstenger og bøker ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å være hjemme etter 7 timer på reise! :)

Hermine er en herlig unge å reise med, så blid og fornøyd hvor som helst :)

Hun satte helt stille de 2 timene på toget :eek: Spiste frukt og skumpinner, så ut vinduet, skravla og så på iPaden ;)
...syntes synd på damen med 3-årige trillinger + en eldre unge når den ene lille kasta opp på toget og de andre barna løp hver sin vei :eek:

På GM sov Hermine :) Og på flyet kosa vi oss med kjærlighet på pinne, saltstenger og bøker ;)

For en drømmereise da:D men synd på damen med alle ungene:eek:

Hvordan er det å komme hjem?:)

Lille snuppa mi idag:)
1401383039630.jpg
1401383052326.jpg

Og meg og Leoh igår etter kveldsflaska hans :)
1401383216584.jpg

Kjenner til tidlige morgener:(:(
Har du fått sovet litt idag.på dagen? :) :)
Heldig at hun sov såå godt da :)

Prøvde å legge meg ned litt i ettermiddag, men det funket dårlig:-)

Det kan være melkeallergi når de har det. Så om du ammer, så ikke spis noe med melk i. Hvis hu får mme så dra til legen og få henvisning til barnelege så du kan få blå resept på nutramigen. Om du ikke har blå resept koster en boks 260 kr:eek:

•☆Tastedingsen☆•

Nasse får jo det, hun har frikort eller hva det heter..huff da er det helt sikkert det med Elise også:(

Den er vi så altfor godt kjent med :oops: Klassisk melkeallergitegn hos oss...

Nå kjenner jeg at jeg blir litt frustrert:( Men det er helt sikkert det.

For en drømmereise da:D men synd på damen med alle ungene:eek:

Hvordan er det å komme hjem?:)
Ja den ungen koser seg tydeligvis på farta!!! :D ...hjelper på at hun er så rolig, men snakker hull i hodet på meg da :rolleyes:

Var herrrrrlig å komme hjem! Ble litt sein legging for Hermine måtte jo få leke litt og spise før vi kunne stelle. Hun har spist bunnen og tomatsausen+paprikaen på grandiosarn, jeg tok meg av ostefyllet :p

Nå står all bagasjen i gangen og jeg har landa i sofaen, HELT utkjørt! ;)

Hermine fikk blodig slim i bæsjen, maaaange bleier om dagen og grønnlig i fargen :(

Kanskje ta en prat med lege/barnelege om det skjer flere ganger iallfall! Får hun kun mm?

Hei på dere :)

Syns dagen har gått i ett her, enda det ikke har skjedd så mye mer enn vanlig:P Leoh er endelig seg selv i oppførselen:D har har vært så hissig og grinete de siste dagene! Jeg har fått tilbake smakssansene, men ikke helt bra enda;)

Her har det vært fint vær, men nå blåser det skikkelig ute:eek: jentene leker fint sammen nå og Leoh sover:) jeg har sååååååååå lyst på smågodt idag!:oops: så lurer på om jeg må nedom kiosken:P

Håper dere har/har hatt en fin dag:)
Bra minsten er i bedre form :)

Jeg har hart helg i en uke nå :eek: På tide med sukkeravvenning igjen kjenner jeg :p

Flott dag på HF - steikende sol og fornøyde unger. Lillebror trivdes veldig godt der! Vi skal tilbake på søndag, kanskje på lørdag også :)
Etter å ha vært der landet vi hos mampap. Blir å overnatte her da mamma uansett skal passe barna i morgen da jeg skal til legen.
Minsten er i seng - trøtt etter en hel dag ute og masse løping i sprederen!
Et lite Glimt fra HF
ImageUploadedByBV Forum1401386072.172551.jpg
ImageUploadedByBV Forum1401386089.281727.jpg

Surfer mobilt!

Ja den ungen koser seg tydeligvis på farta!!! :D ...hjelper på at hun er så rolig, men snakker hull i hodet på meg da :rolleyes:

Var herrrrrlig å komme hjem! Ble litt sein legging for Hermine måtte jo få leke litt og spise før vi kunne stelle. Hun har spist bunnen og tomatsausen+paprikaen på grandiosarn, jeg tok meg av ostefyllet :p

Nå står all bagasjen i gangen og jeg har landa i sofaen, HELT utkjørt! ;)

Men så utrolig godt å ha en unge som trives med å reise :D hjelper nok sikkert at det er litt vekslinger mellom transporten å?:) mye å oppleve:D men skravling vet jeg alt om:eek::P hehe..

Hihi kjekk og lettvint løsning på mat da :P så lenge hun spiser det, så funker det iblandt:)

Flott dag på HF - steikende sol og fornøyde unger. Lillebror trivdes veldig godt der! Vi skal tilbake på søndag, kanskje på lørdag også :)
Etter å ha vært der landet vi hos mampap. Blir å overnatte her da mamma uansett skal passe barna i morgen da jeg skal til legen.
Et lite Glimt fra HF
Vis vedlegget 63334
Vis vedlegget 63335

Surfer mobilt!
Så koselig dag dere ser ut til å ha hatt! :)
Bare du og guttene i parken?

Deilig med overnattingbesøk :) Ikke verst at du fikk time så fort.

Bra minsten er i bedre form :)

Jeg har hart helg i en uke nå :eek: På tide med sukkeravvenning igjen kjenner jeg :p

Ja er godt nå når han er bedre :) ikke noe gøy når han heletiden våknet av hosting, og ikke klarte å roe seg med engang;)

Haha luksus altså! Er deilig å ha sånne tider hvor man har "lov" til å spise hva man vil, når man vil :P

Et lite Glimt fra HF
Vis vedlegget 63334
Vis vedlegget 63335

Surfer mobilt!

Så koselig å kunne dra til et sånt sted, så ofte :) ser ut som de koste seg:D
har ikke vært der siden jeg selv gikk på barneskolen:rolleyes:

Så koselig dag dere ser ut til å ha hatt! :)
Bare du og guttene i parken?

Deilig med overnattingbesøk :) Ikke verst at du fikk time så fort.

Bare gutta og jeg ja :) ble god egentid på T og meg mens Lillebror sov også!
Fikk time raskt ja!!

Surfer mobilt!

Så koselig å kunne dra til et sånt sted, så ofte :) ser ut som de koste seg:D
har ikke vært der siden jeg selv gikk på barneskolen:rolleyes:
Superherlig. Jeg liker det til de minste og, selvom mange foretrekker Lilleputthammer de første årene.

Surfer mobilt!

Var ikke du på melkefri diett da hun var nyfødt? Mente å huske problemstillingen din for kort tid siden.

Surfer mobilt!

Back
Topp