Torsdag 29. Mai

Bare gutta og jeg ja :) ble god egentid på T og meg mens Lillebror sov også!
Fikk time raskt ja!!

Surfer mobilt!
Så bra :)

Er det en stor park? Har aldri vært der ;)

Måtte inn på nettsidene for å kikke litt :p

Superherlig. Jeg liker det til de minste og, selvom mange foretrekker Lilleputthammer de første årene.

Surfer mobilt!

Ja ettersom jeg kan huske, så er/var det en litt mer "rolig" familiepark?:) husker det store trollet var så stas å sitte på:P haha

Så bra :)

Er det en stor park? Har aldri vært der ;)

Måtte inn på nettsidene for å kikke litt :p

Den er ikke veldig stor, men har blitt utvidet endel de siste årene. Et eget Småbarnsområde og litt annet.
Helt supert synes vi :)
Og store griller, så vi tar ofte med en pølsepakke og sparer hundrevis av kroner ved å ikke kjøpe svindyr dårlig mat :-p

Surfer mobilt!

Ja ettersom jeg kan huske, så er/var det en litt mer "rolig" familiepark?:) husker det store trollet var så stas å sitte på:P haha
Ganske hektisk på dager som denne og midt på sommeren, men det er veldig grei fordeling av folk og ikke så mye køer alltid. Vi får jo vært der litt utenom sesong - det er deilig.

Surfer mobilt!

Den er ikke veldig stor, men har blitt utvidet endel de siste årene. Et eget Småbarnsområde og litt annet.
Helt supert synes vi :)
Og store griller, så vi tar ofte med en pølsepakke og sparer hundrevis av kroner ved å ikke kjøpe svindyr dårlig mat :-p

Surfer mobilt!
Kjekt å ha med egen mat ja, kan tenke meg at det fort blir dyrt dersom man skal dit hver helg over sommeren og kjøpe mat hver gang!

Kjekt å ha med egen mat ja, kan tenke meg at det fort blir dyrt dersom man skal dit hver helg over sommeren og kjøpe mat hver gang!

Ja da går fort sesongkortet opp i spinninga :-p
Kunne ønske de hadde samme mulighet i Kristiansand.

Surfer mobilt!

Ja da går fort sesongkortet opp i spinninga :-p
Kunne ønske de hadde samme mulighet i Kristiansand.

Surfer mobilt!
Der er det meninga av folk skal presses for så mye penger som overhodet mulig vettu :p

Vi skal bare være to dager i parken likevel, så blir å kjøpe middag der. Men tar nok kanskje med polarbrød og pålegg som lunsjmat ;)

Ganske hektisk på dager som denne og midt på sommeren, men det er veldig grei fordeling av folk og ikke så mye køer alltid. Vi får jo vært der litt utenom sesong - det er deilig.

Surfer mobilt!

Ja det har sikkert blitt mer hektisk nå enn sist jeg var der.. for det var ikke sånn som tusenfryd og dyreparken:) men er en koselig park:D

Jau:cool:
1401389912283.jpg

Der er det meninga av folk skal presses for så mye penger som overhodet mulig vettu :p

Vi skal bare være to dager i parken likevel, så blir å kjøpe middag der. Men tar nok kanskje med polarbrød og pålegg som lunsjmat ;)

Ja vi har med lunch og mellommåltid i kjølebag og endel drikke når vi er i Dyreparken. Jeg ser de skryter av allergimat på sidene sine nå, men jeg synes det var vanskelig i fjor. Mulig de har bedret seg.

Surfer mobilt!

Mamma og og pappa står og drinkmix-er på kjøkkenet :-o

Surfer mobilt!

Ja vi har med lunch og mellommåltid i kjølebag og endel drikke når vi er i Dyreparken. Jeg ser de skryter av allergimat på sidene sine nå, men jeg synes det var vanskelig i fjor. Mulig de har bedret seg.

Surfer mobilt!
Jeg merka det litt på GM idag at det var vrient å finne noe i full fart å putte i Hermine. Men det er jammen ikke ofte at det er noe problem! Hadde vi satt oss ned og bestilt mat hadde jeg nok funnet på noe, men det ble pizzabunn på henne :p Vi tok bare et pizzastykke mens vi ventet på at flyet skulle boarde, hadde ikke tid til annet :p

Ellers så har jeg melkefrie pølser, kjøttboller e.l. med slik at vi kan levere det inn og be om å få det tilberedt til henne :) På mc'ern gikk det fint da, sponplateburgerne i barnemenyen var melkefri :p

Jeg merka det litt på GM idag at det var vrient å finne noe i full fart å putte i Hermine. Men det er jammen ikke ofte at det er noe problem! Hadde vi satt oss ned og bestilt mat hadde jeg nok funnet på noe, men det ble pizzabunn på henne :p Vi tok bare et pizzastykke mens vi ventet på at flyet skulle boarde, hadde ikke tid til annet :p

Ellers så har jeg melkefrie pølser, kjøttboller e.l. med slik at vi kan levere det inn og be om å få det tilberedt til henne :) På mc'ern gikk det fint da, sponplateburgerne i barnemenyen var melkefri :p

Haha. Herlig burger :-p
Kjøttboller er kjekt å ha med! Kan jo spises kalde og :)

Surfer mobilt!

Mamma og og pappa står og drinkmix-er på kjøkkenet :-o

Surfer mobilt!
Hahahaha, så bra!

Hva mixer de?

Jeg har så lyst til å blande pæresorbet og pærevodka :D ...men vil vente til Harald kommer hjem :p

Haha. Herlig burger :-p
Kjøttboller er kjekt å ha med! Kan jo spises kalde og :)

Surfer mobilt!
Ikke sant! Mange potetsalater er melkefrie! ...men Hermine likte det ikke :p

Er litt spent når vi skal til Hellas, men satser på mye grillet kylling, fisk, grønnsaker, spagetti og chips til henne :) Orker ikke å dra på så mye barnemat i år som i fjor, NOE melkefritt må vi jo finne :p

Ikke sant! Mange potetsalater er melkefrie! ...men Hermine likte det ikke :p

Er litt spent når vi skal til Hellas, men satser på mye grillet kylling, fisk, grønnsaker, spagetti og chips til henne :) Orker ikke å dra på så mye barnemat i år som i fjor, NOE melkefritt må vi jo finne :p

Ja der finner dere ut av!
Er jo ikke noe stress i seg selv.
Men mange bruker kanskje smør til steking? Ikke i Hellas da!

Surfer mobilt!

Ja der finner dere ut av!
Er jo ikke noe stress i seg selv.
Men mange bruker kanskje smør til steking? Ikke i Hellas da!

Surfer mobilt!
Nei, da vi var på Mallorca sa servitørene flere steder at de stekte kun i olje, og at all bruk av meireiprodukter i alt er en typisk nordisk greie ;) Men er jo mye ost og yoghurt i gresk mat :)

Nei, da vi var på Mallorca sa servitørene flere steder at de stekte kun i olje, og at all bruk av meireiprodukter i alt er en typisk nordisk greie ;) Men er jo mye ost og yoghurt i gresk mat :)

Ja og gode oljer også :-)

Surfer mobilt!

Hermine fikk blodig slim i bæsjen, maaaange bleier om dagen og grønnlig i fargen :(

Kanskje ta en prat med lege/barnelege om det skjer flere ganger iallfall! Får hun kun mm?

Kun mm ja, den er av og til litt grønn i fargen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp