Torsdag 27.mars :-D

Jeg, Emira og Leoh trillet til byen, først til endene og så videre til café og tok oss med litt mat derifra.. så dro vi til lekebutikken for å la hun kjøpe seg noe. Ble en "Anna" barbie (fra filmen frost), så da har hun endelig begge søstrene:) jeg hentet litt penger fra sparebøssen hennes så hun kunne betale selv! Etter det, dro vi til bhgen for å hente Liana;)

Vis vedlegget 55239
Vis vedlegget 55240
Vis vedlegget 55241
Kjempefine bilder :-)
Kan tenke meg hun var rimelig fornøyd med den siste søsteren :-) Er de dyre forresten?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Jeg, Emira og Leoh trillet til byen, først til endene og så videre til café og tok oss med litt mat derifra.. så dro vi til lekebutikken for å la hun kjøpe seg noe. Ble en "Anna" barbie (fra filmen frost), så da har hun endelig begge søstrene:) jeg hentet litt penger fra sparebøssen hennes så hun kunne betale selv! Etter det, dro vi til bhgen for å hente Liana;)

Vis vedlegget 55239
Vis vedlegget 55240
Vis vedlegget 55241
Så koselig dag dere har hatt! Sikkert stas for henne å få nesten alenetid sammen med deg;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ahk, minner! Jeg hadde kun Peter Pan av Disney selv,men hadde mye Knerten og Mormor og de åtte ungene på kassett :D

Hadde ikke så mange jeg heller. Ariel, Lady Lovelylocks,Bompibjørnene og ei julefortelling av noe slag. De vi har her har vi fått av svigermor.:) Mannen holder på å spille dem over til mp3 nå, for det er ikke flusst av kassettspillere lenger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde ikke så mange jeg heller. Ariel, Lady Lovelylocks,Bompibjørnene og ei julefortelling av noe slag. De vi har her har vi fått av svigermor.:) Mannen holder på å spille dem over til mp3 nå, for det er ikke flusst av kassettspillere lenger.

Åh, en sånn sak skulle jeg hatt. En sånn som konverterer kassett til mp3 ;) Det begynner å bli en kuriositet med kassettspillerer altså! :D ...og VHS-spillere...vi begynner å bli gamle :eek: :p

Jeg har landa i sofaen med et glass Farris! Tror ikke huset har vært så her rent på årevis :p :)

Ble ingen baking idag da, det får bli i morgen!

Nå er det tv og avslappings! Mannen er på dynga med søppel, og så skal han sikkert jobbe overtid etterpå så da går jeg tvn for meg selv! :)

Åh, en sånn sak skulle jeg hatt. En sånn som konverterer kassett til mp3 ;) Det begynner å bli en kuriositet med kassettspillerer altså! :D ...og VHS-spillere...vi begynner å bli gamle :eek: :p

Yes! Vi fikk den i posten i dag. Mannen hadde bestilt på nettet.:)
Hehe..Ja, det er sjeldne saker med k.spiller! Vi har i begge bilene, men jeg tror kanskje de har sluttet å produsere bilder med det nå?

Yes! Vi fikk den i posten i dag. Mannen hadde bestilt på nettet.:)
Hehe..Ja, det er sjeldne saker med k.spiller! Vi har i begge bilene, men jeg tror kanskje de har sluttet å produsere bilder med det nå?

Hehe, ja, det sier nok sitt om årsmodell bil dere kjører? :p Vår er fra 2007 og den har kun CD-spiller ;)

Skulle ønske vi ikke hadde kastet/gitt bort alle kassettene våre, kunne jo heller kjøpt en sånn dings. Hva kostet den?

Husker at jeg hadde i hvert fall lady lovelylocks. Enhjørningene ♡ har helt glemt det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe, ja, det sier nok sitt om årsmodell bil dere kjører? :p Vår er fra 2007 og den har kun CD-spiller ;)

Skulle ønske vi ikke hadde kastet/gitt bort alle kassettene våre, kunne jo heller kjøpt en sånn dings. Hva kostet den?

Haha.."Nybilen" er 2003-modell og toyotaen min er fra 1986!!:D

Rundt 300,- sier mannen at han ga for dingsen. Han sier at du kan få kjøpe vår når vi er ferdig med den. (Kun til lydkassetter)

Så koselig dere har hatt det :)

Surfer mobilt!

Ja det var veldig koselig :) og vi begge satte pris på å ha en dag sammen :D Leoh lå jo bare i vogna, så han tok ikke noe oppmerksomhet:P

Kjempefine bilder :-)
Kan tenke meg hun var rimelig fornøyd med den siste søsteren :-) Er de dyre forresten?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja..hun har hatt lyst på den siden hun fikk den første;) så jeg visste hun kom til å velge den, derfor tok jeg med penger så hun hadde akkurat råd til den :P hehe.. og hun viste den stolt fram til venninnene i barnehagen:) de koster 250 hver.. så ikke sååå ille egentlig.. men om man skal ha flere fra filmen (begge søstrene og en mann) så blir det jo nesten 800 kr:eek: så er vel sånn dem tenker;) hehe..

Så koselig dag dere har hatt! Sikkert stas for henne å få nesten alenetid sammen med deg;)

Hehehe ja hun likte det godt :) jeg og;) Leoh krevde jo ikke noe oppmerksomhet på turen..bare lå å kosa seg i vogna :D (endelig) :P

Jeg har landa i sofaen med et glass Farris! Tror ikke huset har vært så her rent på årevis :p :)

Ble ingen baking idag da, det får bli i morgen!

Nå er det tv og avslappings! Mannen er på dynga med søppel, og så skal han sikkert jobbe overtid etterpå så da går jeg tvn for meg selv! :)

èn fordel med pesten i hus?:P hehe.. godt å vite at det ER rent, og ikke bare at det ser rent ut :)

Jeg drømmer meg bort til tiden jeg ble gravid med Wael,og vi hørte på romantisk Libysk reggae på fjellet i Libya ♡♡♡ blir heeelt forelsket jeg. Og blir ekstra fint når man forstår en del.

Liker dere musikk på andre språk? Elsker også spansk musikk :-) Reggaeton,dancehall og underground reggae :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp