Torsdag 27.mars :-D

God morgen :-)

Tidlig dag her. Kl 6. Men men :-)

Skal til søsteren min idag også skal vi shoppe. Muligens klippe Wael idag :-)

Grått... æsj....

2 dager til mannen kommer hjem. Hurra!! :-) :-) :-)

Nå er vi klare til å dra. Ha en flott dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ntååå se på den prinsessa da:rolleyes::D

Kos dere med shopping:D;)

En som må tørke opp selv når han søler med vilje
Vis vedlegget 55189
Ser ut som det var helt ok, ingen "straff" sånn sett :-p

Surfer mobilt!

Hahah så herlig:D har også prøvd det der! Men var jo nesten enda morsommere å tørke:P

God morgen :)

Tidlig dag her. Kl 6. Men men :)

Skal til søsteren min idag også skal vi shoppe. Muligens klippe Wael idag :)

Grått... æsj....

2 dager til mannen kommer hjem. Hurra!! :) :) :)

Nå er vi klare til å dra. Ha en flott dag :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Kos dere på shopping, og lykke til med klipping:-)

To dager igjen, fantastisk, du er vel kjempegira kan jeg tro:D

Strålende natt her også, for meg riktignok, nasse har vekket mannen flere ganger i natt. Sånn har det vist vært i noen dager nå, kanskje det er tenner igjen, eller en reaksjon på alt det nye som har hendt.

Faren min kommer på besøk i dag, håper det ikke er så lenge til for vi skal hente nasse i barnehagen, og stikke bort til kjøpesenteret for å handle sko. Docs og vikingsko + regntøy. Men jeg tror egentlig det er mest skoene sin skyld at hun ble så våt, men tar ingen sjanser:)
Kos dere med besøk dere også :D

Hahah så herlig:D har også prøvd det der! Men var jo nesten enda morsommere å tørke:p
Ja, han ble velvillig med på kjøkkenet for å hente papir og løp tilbake for å sette seg på stolen og tørke opp :p :D

Mensen får man uansett om egget går inn i livmora eller ei, så lenge det ikke fester seg da..;)
Kan godt hende eggene går ut i bukhulen altså. Jeg var innlagt på sykehus et par ganger pga cyster på eggstokkene som sprakk. Hadde innmari vondt, og da var det væsken som hadde vært inne i cysten som var årsaken til smertene. Den hadde lagt seg i buken og var bare til pøbel egentlig. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det hørtes ikke noe godt ut!:eek: måtte du operere eller?

kan godt være at eggene tar den veien..leste om sterilisering når jeg ble gravid med Leoh..men det er jo så lenge siden:P hehe.. er hvertfall vondere nå enn det har vært tidligere;) bare jeg beveger meg, så gjør det vondt:(

Så fin dag dere skal ha:-) Håper smertene gir seg, det er helt sikkert etter steriliseringa, får man får jo kramper, det er vel lite godt når man er sår:(

Ja nå må bare Leoh våkne så han får i seg mat, så kan vi gå ut :)

Jeg tror det er en forbindelse med eggløsning og steriliseringa.. mulig det gjør ekstra vondt siden det bare er 2 uker siden operasjonen.. ellers har jeg ikke kjent noe inni magen, bare vært sår rundt snittet:)

Strålende natt her også, for meg riktignok, nasse har vekket mannen flere ganger i natt. Sånn har det vist vært i noen dager nå, kanskje det er tenner igjen, eller en reaksjon på alt det nye som har hendt.

Faren min kommer på besøk i dag, håper det ikke er så lenge til for vi skal hente nasse i barnehagen, og stikke bort til kjøpesenteret for å handle sko. Docs og vikingsko + regntøy. Men jeg tror egentlig det er mest skoene sin skyld at hun ble så våt, men tar ingen sjanser:-)

Synd at nasse er urolig om nettene :( kan nok være noe i det du nevner! Om det er tenner, så vil vel bare tiden vise det;)

Kos dere på shopping idag :)

Ja, han ble velvillig med på kjøkkenet for å hente papir og løp tilbake for å sette seg på stolen og tørke opp :p :D

Haha skulle bare fortsatt slik :P haha

Ja det hørtes ikke noe godt ut!:eek: måtte du operere eller?

kan godt være at eggene tar den veien..leste om sterilisering når jeg ble gravid med Leoh..men det er jo så lenge siden:P hehe.. er hvertfall vondere nå enn det har vært tidligere;) bare jeg beveger meg, så gjør det vondt:(
Nei, det er ikke så mye å gjøre med det. Det er jo vanlig med cyster og at de sprekker (det er der eggene slippes løs fra).
Var innlagt to ganger her i Norge, og da trodde de det var blindtarmen og satte meg opp på operasjon, men fikk ingen sm.stillende frem til at de konkluderte med at det ikke ble operasjon likevel.
Jeg turen til sykehuset når vi bodde i Dublin også, hvor jeg ble henta av ambulanse, trilla i rullestol, ble tett oppfulgt OG fikk smertestillende, kvalmenedsettende og betennelsesdempende. STOR forskjell på landene..

Nei, det er ikke så mye å gjøre med det. Det er jo vanlig med cyster og at de sprekker (det er der eggene slippes løs fra).
Var innlagt to ganger her i Norge, og da trodde de det var blindtarmen og satte meg opp på operasjon, men fikk ingen sm.stillende frem til at de konkluderte med at det ikke ble operasjon likevel.
Jeg turen til sykehuset når vi bodde i Dublin også, hvor jeg ble henta av ambulanse, trilla i rullestol, ble tett oppfulgt OG fikk smertestillende, kvalmenedsettende og betennelsesdempende. STOR forskjell på landene..

Jøss, har du bodd i Dublin å? Hva gjorde du der?:)

Det må være store smerter når dem tror det er blindtarmen:eek: og så stor forskjell på behandlingene! Hvorfor ikke gjøre det som er mest behagelig for pasienten med engang lissom?!:oops:

Legene her også trodde broren min hadde blindtarmbetennelse pga store smerter på siden av magen, (og han hadde sykt vondt) men viste seg å være blod i nyrene:eek han er "bløder" og hadde antageligvis (80-90% sikkert) reagert på et stoff i ibux..

Mannen fikk en jobb der borte, så da blei jeg bare med. Bodde der bare et snaut år.:)
Utrolig til forskjell!!
Ved andre innleggelse i Norge mente de at det var psykiske smerter (!!) fordi jeg hadde hatt angstanfall etter bruddet med en utro/ voldelig samboer tidligere,og jeg følte virkelig at de trodde jeg lata som at det var vondt eller at jeg var helt koko.
Har aldri blitt trodd nr jeg har hatt det vondt (foooor eksempel når Jenny plutselig skulle komme), men neste gang skal de nok få høre det.:p

Så bra at Hermine ikke kasta opp i går! Lykke til med dagens vasking og baking.:D Når er det besøket kommer? Kos dere masse!!:D

De kommer i morgen og blir til tirsdag :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kjedelig med så tidlig morgen...!
Ammer enda jeg også, har ikke inntrykk av at det er så mange fler her inne :)
Det ser heldigvis ut til at nattammingen avtar her nå, inntil nå har jeg egentlig latt han styre det endel selv. I går ammet jeg da vi stod opp, og så la pappaen da jeg var på møte, så det ble inngen amming før i morges kl 6. Men som regel ammer jeg morgen og kveld, noen ganger midt på dagen før soving og da på nettene innimellom om han er urolig.
Vi kuttet ut nattammingen uten problem når han nærmet seg året. Nå er det stort sett bare morgen og kveld, men noen ganger på dagen - særlig i helgene.

Skjønner godt at det må være deilig om han sover mer sammenhengende om nettene uten pupp. Hvor lenge ser du for deg å amme? Tenker du å la ham regulere det selv? Hva synes mannen din om det?

Kjenner jeg blir litt usikker når samboeren min mener det er på tide å slutte. Han kunne jo klart seg fint uten, men ammingen har jo så mange positive sider. Samboeren mener imidlertid at ammingen også har negative sider; at han er ivrig på å komme over til meg og få pupp om morgenen, og at han er veeeldig mammadalt.

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen! :)

Arian våknet 4:45 i dag og satte i gang å skrike. Når han våkner sånn om morgenen er det umulig å få han til å sove igjen - han er bestemt på å komme seg over i senga til oss og få pupp. Mannen mener han ville vært mer tålmodig om morgenen om ikke det hadde vært for puppen, og synes det begynner å bli på tide å slutte med ammingen. Jeg er imidlertid ikke helt klar for det enda. Synes det er fint å fortsette så lenge Arian ønsker det - ja, ihvertfall noen måneder til. Noen flere som ammer enda? Når sluttet dere?

Usja, det var tidlig du :eek:

Hermine ville ikke ha puppen lengre da hun var 8 måneder, litt i tidligste laget syntes jeg men kunne ikke tvinge henne heller ;)

MEN det har ikke stoppet henne fra å få melk på morrakvisten! Fram til 17/18 måneder fikk hun mme i 05-tiden hver morgen. Nå sover hun som regel til det er morgen (ca 06.30) før hun får mme, men noen ganger når det er noe som plager henne, at hun drømmer eller lignende så får hun ei flaske og roe seg ned på. Seinest idag tidlig fikk hun det, men da sovner hun som oftest igjen :)

Vi kuttet ut nattammingen uten problem når han nærmet seg året. Nå er det stort sett bare morgen og kveld, men noen ganger på dagen - særlig i helgene.

Skjønner godt at det må være deilig om han sover mer sammenhengende om nettene uten pupp. Hvor lenge ser du for deg å amme? Tenker du å la ham regulere det selv? Hva synes mannen din om det?

Kjenner jeg blir litt usikker når samboeren min mener det er på tide å slutte. Han kunne jo klart seg fint uten, men ammingen har jo så mange positive sider. Samboeren mener imidlertid at ammingen også har negative sider; at han er ivrig på å komme over til meg og få pupp om morgenen, og at han er veeeldig mammadalt.

Sønnen til venninna mi var flaskebarn, han er 20 måneder, men han er også veeeeldig mammadalt, så de to har nok ikke nødvendigvis noen sammenheng ;)

Ja det blir utrolig hyggelig. Det er flere jeg har fortalt det til her som ikke skjønner helt at vi skal besøke noen vi "ikke kjenner". Men det gjør vi jo :D
Mannen er så sympatisk med det, han sier bare at det er da like naturlig å få seg venner over nettet som at mange finner seg kjæreste/samboer/ektemake via nettet :D ;)

Faren min kommer på besøk i dag, håper det ikke er så lenge til for vi skal hente nasse i barnehagen, og stikke bort til kjøpesenteret for å handle sko. Docs og vikingsko + regntøy. Men jeg tror egentlig det er mest skoene sin skyld at hun ble så våt, men tar ingen sjanser:-)
God shopping :D

En som må tørke opp selv når han søler med vilje
Vis vedlegget 55189
Ser ut som det var helt ok, ingen "straff" sånn sett :-p

Surfer mobilt!
Haha, luringen, å få tørke/vaske er iallfall en veldig populær aktivitet her :p ;)

Jeg har ikke satt noen "frist" egentlig.
Tenker egentlig at det er en fordel i forhold til barnehagestart at han fortsatt får litt, men så lenge hadde jeg aaaldri sett for meg å amme. Jeg var veldig ferdig med ammingen da T var 14 måneder, han avvente seg selv.
Mannen sier ikke så mye, men han virket litt lei da det var amming over alt og hele tiden for et par måneder siden. Men pga at Lillebror var veldig masete begrenset vi ammingen til soverommet for at hyppigheten skulle gå litt ned, jeg ble så sliten av at han hang i meg og ba om pupp hele tiden.
Så vi tar det litt som det kommer, i grunn. Plutselig en dag blir han eller jeg lei - da er det på tide å slutte :D

Back
Topp