Torsdag 27.mars :-D

Mannen fikk en jobb der borte, så da blei jeg bare med. Bodde der bare et snaut år.:)
Utrolig til forskjell!!
Ved andre innleggelse i Norge mente de at det var psykiske smerter (!!) fordi jeg hadde hatt angstanfall etter bruddet med en utro/ voldelig samboer tidligere,og jeg følte virkelig at de trodde jeg lata som at det var vondt eller at jeg var helt koko.
Har aldri blitt trodd nr jeg har hatt det vondt (foooor eksempel når Jenny plutselig skulle komme), men neste gang skal de nok få høre det.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Whaaaat?! De kan da ikke bare anta noe sånt:oops: synd å høre at du har opplevd å ha en sånn samboer:( var han voldelig mot deg eller bare andre?.. (trenger ikke svare om du ikke føler for det altså) <3

Du får si klart ifra neste gang du har vondt!

Sønnen til venninna mi var flaskebarn, han er 20 måneder, men han er også veeeeldig mammadalt, så de to har nok ikke nødvendigvis noen sammenheng ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Sant det! For jeg kuttet ut amming for fullt med Emira når hun var 5 mnd..og har alltid vært skikkelig mammadalt :P hehe..

Mannen er så sympatisk med det, han sier bare at det er da like naturlig å få seg venner over nettet som at mange finner seg kjæreste/samboer/ektemake via nettet :D ;)

Jeg "traff" sambo helt tilfeldig over nettet ;) og her sitter vi! Nesten 10 år etter:eek: :D :P hehe..

Og føler absolutt at dere her inne er venner!:)

Whaaaat?! De kan da ikke bare anta noe sånt:oops: synd å høre at du har opplevd å ha en sånn samboer:( var han voldelig mot deg eller bare andre?.. (trenger ikke svare om du ikke føler for det altså) <3

Du får si klart ifra neste gang du har vondt!
Ja, jeg har vært litt uheldig.:p Det er mange år siden, men jeg tenker fortsatt på det innimellom. Det setter spor og det var ikke noe særlig å bli møtt med den "påstanden" på sykehuset.
Jeg legger det ut på secret jeg ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sant det! For jeg kuttet ut amming for fullt med Emira når hun var 5 mnd..og har alltid vært skikkelig mammadalt :P hehe..

Ja, jeg tror heller ikke at det har noen sammenheng med ammingen at Arian er så mammadalt. Skjønner at det er sårt for pappaen at han alltid vil til meg istedenfor ham, men plutselig snur det vel uavhengig av amming ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg tror heller ikke at det har noen sammenheng med ammingen at Arian er så mammadalt. Skjønner at det er sårt for pappaen at han alltid vil til meg istedenfor ham, men plutselig snur det vel uavhengig av amming ;)

Det har snudd veldig her den siste uken bare. Mannen har hatt med tid med Lillebror alene, og vi har hatt muligheten til at jeg trekker meg litt tilbake og gir dem tid sammen. :)

Jeg "traff" sambo helt tilfeldig over nettet ;) og her sitter vi! Nesten 10 år etter:eek: :D :P hehe..

Og føler absolutt at dere her inne er venner!:)
Jeg har mye mer kontakt med dere her inne, og dere kjenner Hermine mye bedre, enn de venninnene jeg har her i byen ;)

Det har snudd veldig her den siste uken bare. Mannen har hatt med tid med Lillebror alene, og vi har hatt muligheten til at jeg trekker meg litt tilbake og gir dem tid sammen. :)
Når Hermine er veldig trøtt og sliten må jeg holde meg ute av syne om pappan skal få mulighet til å stelle, lese og legge uten protester fra henne ;)

Har vasket masse klær i dag, men ikke pakket så mye. Noe må tørke først. Eskil laget kaffe til meg og nå ser vi film på Mac-en!
Blir en liten tur ut i dag tenker jeg, så sover han godt i natt :)

Surfer mobilt!

Har vasket masse klær i dag, men ikke pakket så mye. Noe må tørke først. Eskil laget kaffe til meg og nå ser vi film på Mac-en!
Blir en liten tur ut i dag tenker jeg, så sover han godt i natt :)

Surfer mobilt!
Sålenge man vet hva alt som skal pakkes er jo den verste jobben gjort ;)

Vi var en tut ute tidligere idag, men hun ble så beskjeden av å komme inn i bhg når alle barna var ute sånn midt på dagen at hun ville leke noe der :p Mulig at vi må ta en tur til ut etterpå! :)

Wael ble klippet :-)
Og fikk grønnspray i håret :-)

Skriver mer senere. Nå skal de snart dusje begge to. Håper dere har hatt en fiiin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1395933909451.jpg
    1395933909451.jpg
    54 KB · Visninger: 12
Wael ble klippet :)
Og fikk grønnspray i håret :)

Skriver mer senere. Nå skal de snart dusje begge to. Håper dere har hatt en fiiin dag :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Tøffing :D

Da ble det en bytur på Lillebror og meg da jeg plutselig hadde hentelapp i posten med noen bleier vi trenger på turen.
Og så var vi ute lenge etterpå :D
Nå står det laks med pesto i ovnen til oss, rart å bare være oss to hjemme gitt :)
Jeg håper, håper Lillebror er tidlig trøtt så jeg får gjort alt jeg skal uten at jeg må legge meg altfor sent :p

Ja samme tror jeg ;) hvertfall han som er gutt! Når de blir litt større, så finner dem fort ut at dem har mye til felles med pappan :) Emira derimot kan fortsatt være veldig klengete på meg:P

Jeg har mye mer kontakt med dere her inne, og dere kjenner Hermine mye bedre, enn de venninnene jeg har her i byen ;)

Samme her :D med dere "snakker" jeg jo med hver dag:)

Da ble det en bytur på Lillebror og meg da jeg plutselig hadde hentelapp i posten med noen bleier vi trenger på turen.
Og så var vi ute lenge etterpå :D
Nå står det laks med pesto i ovnen til oss, rart å bare være oss to hjemme gitt :)
Jeg håper, håper Lillebror er tidlig trøtt så jeg får gjort alt jeg skal uten at jeg må legge meg altfor sent :p
Jeg ble så utslitt av å sjonglere husvask og barnepass at jeg sendte mannen og Hermine til svigers en tur etter middag, så jeg får meg en hvil :p :)

Jeg er ALLTID alt for seint i seng når jeg skal ut å reise tidlig, styrer med alt mulig til seeeeint på kvelden :p

Jeg ble så utslitt av å sjonglere husvask og barnepass at jeg sendte mannen og Hermine til svigers en tur etter middag, så jeg får meg en hvil :p :)

Jeg er ALLTID alt for seint i seng når jeg skal ut å reise tidlig, styrer med alt mulig til seeeeint på kvelden :p

Ja det er typisk meg også :)

Surfer mobilt!

Wael ble klippet :-)
Og fikk grønnspray i håret :-)

Skriver mer senere. Nå skal de snart dusje begge to. Håper dere har hatt en fiiin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Fin og tøff :D hehe sikkert stas med litt grønt i håret;)

Jeg, Emira og Leoh trillet til byen, først til endene og så videre til café og tok oss med litt mat derifra.. så dro vi til lekebutikken for å la hun kjøpe seg noe. Ble en "Anna" barbie (fra filmen frost), så da har hun endelig begge søstrene:) jeg hentet litt penger fra sparebøssen hennes så hun kunne betale selv! Etter det, dro vi til bhgen for å hente Liana;)

1395939819118.jpg
1395939829226.jpg
1395939842015.jpg

Jeg, Emira og Leoh trillet til byen, først til endene og så videre til café og tok oss med litt mat derifra.. så dro vi til lekebutikken for å la hun kjøpe seg noe. Ble en "Anna" barbie (fra filmen frost), så da har hun endelig begge søstrene:) jeg hentet litt penger fra sparebøssen hennes så hun kunne betale selv! Etter det, dro vi til bhgen for å hente Liana;)

Vis vedlegget 55239
Vis vedlegget 55240
Vis vedlegget 55241
Så koselig dere har hatt det :)

Surfer mobilt!

Back
Topp