Torsdag 27.mars :-D

Hihi..Så koselig å våkne av at minstemann kommer tassende inn.♡
Ha en fin dag med rydding og reiseforberedelser! Så kjekt det blir med en tur nordover.:) Hvor lenge blir dere der oppe?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det var hyggelig å høre tassingen når man har hatt en fin natt :D
Vi blir til tirsdag :D

Gudd mårning!
God natt her. Sendte opp mannen og Jenny kl.06.35 og sneik meg til å få ligge til 06.55.:)
Nå er vesla hos dm og jeg skal snart på forelesning. Kaffe, set, go!;)

Ønsker dere en fin dag!!

Deilig å sove litt ekstra. Selvom det ikke var lange tiden :-)
Lykke til på forelesningen :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

De er farlig flinke til å klatre disse små. :D Arian har skjønt at han kan klatre opp på doen og videre opp til benken og vasken på badet. Detter han ned derfra, er det hodet rett i flisa, så gjelder å passe på!

Sent from my iPhone using BV Forum
Helt enig. Mina er mest opptatt av stue og spisebordet. Klatrer opp i løpet av 2 sekunder!! Så gjelder å passe på :-) Hehe

Kålormen Wael 14.10.11♡

God natt her.. men la oss litt for seint :P jeg spurte Emira om hun ville ha fri idag, og det ville hun :) så tenkte vi kunne dra å mate endene etterpå og gå til byen etter det:) men først må jeg bade Leoh, dusje meg selv, spise frokost og gi løven lunsj etterpå;)

har fortsatt vondt i magen pga eggløsning:confused:lurer på om det er en forbindelse med steriliseringa? For har ikke gått såå lenge med de smertene av gangen!..

Ønsker dere en fin torsdag alle :)
Herlig med hjemmedag også :-)
Kos dere med endene :-)
Sliter også med eggløsningssmerter. Varer ofte i 3-4 dager og jeg blir skikkelig kvalm :confused:
Kanskje det har med steriliseringen å gjøre ja :(
Kålormen Wael 14.10.11♡

God morgen :D crappy natt her, urolig unge og mye drømming, mme kl 05 og surving frem til hun tok dag kl 06 så jeg har stiv nakke og hodepine...MEN ingen oppkast i går kveld så vi har FRISK unge :D WEEEE!!!

NÅ er vi klar for helgebesøk av Tea og Eskil, og SOM vi skal kose oss :)

Hermine blir hjemme resten av uken, vil ikke risikere noen ny smitte nå altså! :p

Vi skal vaske rommet til Hermine idag, og sette opp seng til Eskil :) Og så skal vi bake knekkebrød og kake :D

Ha en fin torsdag dere! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Deilig at hun er frisk igjen. Bra dere holder hun hjemme, i tilfelle rottefelle :-)
Kan tenke meg dere får en hyggelig helg alle sammen :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

God morgen :-)

Tidlig dag her. Kl 6. Men men :-)

Skal til søsteren min idag også skal vi shoppe. Muligens klippe Wael idag :-)

Grått... æsj....

2 dager til mannen kommer hjem. Hurra!! :-) :-) :-)

Nå er vi klare til å dra. Ha en flott dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1395908461979.jpg
    1395908461979.jpg
    35,3 KB · Visninger: 10
God morgen :)

Tidlig dag her. Kl 6. Men men :)

Skal til søsteren min idag også skal vi shoppe. Muligens klippe Wael idag :)

Grått... æsj....

2 dager til mannen kommer hjem. Hurra!! :) :) :)

Nå er vi klare til å dra. Ha en flott dag :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Så fin hun var i dag da :D

Så kjekt med ei laaanghelg i nord da!:) Koselig å få så god kontakt gjennom et forum.

Ja det blir utrolig hyggelig. Det er flere jeg har fortalt det til her som ikke skjønner helt at vi skal besøke noen vi "ikke kjenner". Men det gjør vi jo :D

Ja det blir utrolig hyggelig. Det er flere jeg har fortalt det til her som ikke skjønner helt at vi skal besøke noen vi "ikke kjenner". Men det gjør vi jo :D
Hehe..Jeg forstår det!:)
Tror vi er ganske "sammenspleisa" i september2012.

Kos dere i dag!!:)
Var på besøk med ei venninne i går. Hun har også sterilisert seg og plages med sterke el.smerter. Menssmertene var mildere, men el.smertene var sterkere, så det er sikkert vanlig.
Nå har ikke jeg lest meg opp på sterilisering, men siden egglederne er kutta/brent, så får vel ikke egget passert ned i livmora som det skal. Hvor blir det av det?! Går det ut i bukhulen på noe vis? Næææih..

Hmm.. er ganske likt som her da.. etter at Leoh ble født, så har jeg nesten ikke hatt menssmerter..men mer el.smerter.. MEN de er enda sterkere nå og har holdt på siden igår ettermiddag! Er jo første el etter operasjonen, så må vel bare se an hvordan det blir etterhvert.. kan nok ha noe å gjøre med at eggene ikke kommer ut der dem skal:confused: husker ikke helt hvor de tar veien, men et annet sted går dem:P derfor man får mensen som vanlig..

Blir jo artig å ha så vondt hver mnd :P haha.. paracet hjalp ikke engang:eek::P

En som må tørke opp selv når han søler med vilje
ImageUploadedByBV Forum1395911374.061983.jpg
Ser ut som det var helt ok, ingen "straff" sånn sett :-p

Surfer mobilt!

Hmm.. er ganske likt som her da.. etter at Leoh ble født, så har jeg nesten ikke hatt menssmerter..men mer el.smerter.. MEN de er enda sterkere nå og har holdt på siden igår ettermiddag! Er jo første el etter operasjonen, så må vel bare se an hvordan det blir etterhvert.. kan nok ha noe å gjøre med at eggene ikke kommer ut der dem skal:confused: husker ikke helt hvor de tar veien, men et annet sted går dem:P derfor man får mensen som vanlig..

Blir jo artig å ha så vondt hver mnd :P haha.. paracet hjalp ikke engang:eek::P
Mensen får man uansett om egget går inn i livmora eller ei, så lenge det ikke fester seg da..;)
Kan godt hende eggene går ut i bukhulen altså. Jeg var innlagt på sykehus et par ganger pga cyster på eggstokkene som sprakk. Hadde innmari vondt, og da var det væsken som hadde vært inne i cysten som var årsaken til smertene. Den hadde lagt seg i buken og var bare til pøbel egentlig. :p

God natt her.. men la oss litt for seint :p jeg spurte Emira om hun ville ha fri idag, og det ville hun :) så tenkte vi kunne dra å mate endene etterpå og gå til byen etter det:) men først må jeg bade Leoh, dusje meg selv, spise frokost og gi løven lunsj etterpå;)

har fortsatt vondt i magen pga eggløsning:confused:lurer på om det er en forbindelse med steriliseringa? For har ikke gått såå lenge med de smertene av gangen!..

Ønsker dere en fin torsdag alle :)

Så fin dag dere skal ha:-) Håper smertene gir seg, det er helt sikkert etter steriliseringa, får man får jo kramper, det er vel lite godt når man er sår:(

En som må tørke opp selv når han søler med vilje
Vis vedlegget 55189
Ser ut som det var helt ok, ingen "straff" sånn sett :p

Surfer mobilt!

Nydelig gutt:-)

Så godt du har fått sovet litt, masse god tur til Marianne i morgen:-)

Gudd mårning!
God natt her. Sendte opp mannen og Jenny kl.06.35 og sneik meg til å få ligge til 06.55.:)

Ønsker dere en fin dag!!

Deilig å få sove:-) Ha en fin dag på forlesning:-)

God morgen :D crappy natt her, urolig unge og mye drømming, mme kl 05 og surving frem til hun tok dag kl 06 så jeg har stiv nakke og hodepine...MEN ingen oppkast i går kveld så vi har FRISK unge :D WEEEE!!!

NÅ er vi klar for helgebesøk av Tea og Eskil, og SOM vi skal kose oss :)

Hermine blir hjemme resten av uken, vil ikke risikere noen ny smitte nå altså! :p

Vi skal vaske rommet til Hermine idag, og sette opp seng til Eskil :) Og så skal vi bake knekkebrød og kake :D

Ha en fin torsdag dere! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så godt hun endelig har blitt frisk:-) Kos dere masse med besøk:-)

Strålende natt her også, for meg riktignok, nasse har vekket mannen flere ganger i natt. Sånn har det vist vært i noen dager nå, kanskje det er tenner igjen, eller en reaksjon på alt det nye som har hendt.

Faren min kommer på besøk i dag, håper det ikke er så lenge til for vi skal hente nasse i barnehagen, og stikke bort til kjøpesenteret for å handle sko. Docs og vikingsko + regntøy. Men jeg tror egentlig det er mest skoene sin skyld at hun ble så våt, men tar ingen sjanser:-)

Gudd mårning!

Ønsker dere en fin dag!!

Ha en fin dag du å!:) kos deg med forelesning og kaffe ;)

Herlig med hjemmedag også :-)
Kos dere med endene :-)
Sliter også med eggløsningssmerter. Varer ofte i 3-4 dager og jeg blir skikkelig kvalm :confused:
Kanskje det har med steriliseringen å gjøre ja :(
Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja huff, er ikke noe godt!:( jeg slipper kvalme, men har aldri hatt så sterke smerter som nå altså:eek: reine mensensmertene jeg hadde før:P menmen.. kan fint holde ut så lenge det ikke er noe galt;)

Back
Topp