Med litt ekstra skravling en kveld kan vi kanskje ti l og med booste LydiaRun og rosahårdått opp? HeheJada, helt utenkelig er det ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med litt ekstra skravling en kveld kan vi kanskje ti l og med booste LydiaRun og rosahårdått opp? HeheJada, helt utenkelig er det ikke![]()
Ja, det bør gåMed litt ekstra skravling en kveld kan vi kanskje ti l og med booste LydiaRun og rosahårdått opp? Hehe
Og høyere kan det sikkert gåOiii fått meg på 40 eg altså! :O
Får kommentere på alle tråder eg finner.Og høyere kan det sikkert gå![]()
hahaha! skal ikke være lett å skrive riktigHaha eg måtte bare le litt av typeo-eningenting er smulig
Men er jo helt sant da![]()

Så santhahaha! skal ikke være lett å skrive riktig![]()
JaNei,sant detMen du er nå med i trekningen på en del nå også da.
Ja spesielt om premiene lenger opp er flotteJaer fornøyd bare jeg er på lista
men klart det er kjekt å stige litt
![]()
Ja da er det hvertfall ett plussJa spesielt om premiene lenger opp er flotte![]()
Har du noe spesielt mål /premie du vil nå da?Ja da er det hvertfall ett pluss![]()
NopeHar du noe spesielt mål /premie du vil nå da?
Du da hvor vill du?Har du noe spesielt mål /premie du vil nå da?
Nja, har ikke noen spesielle mål egentlig. Topp10 er ikke noe mål da jeg ikke har sykkelDu da hvor vill du?hadde vert kjekt med topp 10 men tviler på jeg klarer det
![]()
hoyhoy topp 10!Kommet en del opp i topp 30. Tror Blu-Ray også kan komme seg opp uten for store problemer
Sima er in for the stay ^^
Har holdt deg der en hel dag du nåhoyhoy topp 10!da var det bare å holde seg der
![]()