Ser du snart går fordi med Simamen for å lure seg inn over topp 10 er det en del til som må til :O
Ja det er det. Glad jeg startet som jeg gjorde for kan trygt dale litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du snart går fordi med Simamen for å lure seg inn over topp 10 er det en del til som må til :O
hehe, jobber hardt nå for å komme meg inn på topp tiSer du snart går fordi med Simamen for å lure seg inn over topp 10 er det en del til som må til :O
hvordan får du det til? :O heheJa det er det. Glad jeg startet som jeg gjorde for kan trygt dale litt![]()
Ja, greit å ha det den veien enn å måtte kjempe seg opp når man egentlig ikke har tidJa det er det. Glad jeg startet som jeg gjorde for kan trygt dale litt![]()
Ja, er jo fin premie å være med i trekningen påhehe, jobber hardt nå for å komme meg inn på topp ti![]()
Prøver i grunn ikke så hardt. Bare skravler effektivthvordan får du det til? :O hehe
er nok trygg uannsett du vil jeg tro![]()
Ja jeg syns det for er mer travelt utoverJa, greit å ha det den veien enn å måtte kjempe seg opp når man egentlig ikke har tid![]()
er nettopp det, så hadde vært morro å være med i trekningenJa, er jo fin premie å være med i trekningen på![]()
hehe, dreven er du nå hvertfall, ingen tvil om detPrøver i grunn ikke så hardt. Bare skravler effektivt![]()
Kan hvis jeg vil jahehe, dreven er du nå hvertfall, ingen tvil om det![]()
det er det helt klartKan hvis jeg vil ja
Koselig å skravle da![]()
Så braSånn så det ut 12.20 og nå er tilogmed Rosahårdått og LydiaRun kommet seg inn på listene
Hehe denne gangen er du i alle fall her! Mulighet for å vinne noe daHaha! Tror eg har aldri vært på der før![]()
Oi oi, ble nesten litt imponert av meg selv HahahaHehe denne gangen er du i alle fall her! Mulighet for å vinne noe da![]()
hihi, rykker stadig frem i køenSima nærmer seg jo godt 10plass syns jeg. ikke umulig det der!! GO SIMA!!!![]()

en gang må jo være den førsteHaha! Tror eg har aldri vært på der før![]()